Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt hei mammat kyllä kannattaisi sitten jo lopettaa! Ettekö te ymmärrä, että tehän puhutte koko ajan itsestänne! Kun puhutte suomalaisista keski-ikäisistä hapannaamoista, joiden miehet iskee baareissa puolta nuorempia naisia. Tuohon kategoriaan te kuulutte itsekin, buahahhahhaa! Teidän hiukset on kynitty kananp*rseiksi, ikää on +40, ette koskaan meikkaa, ylipainoa on +30kg, vaatetus on löysä tunika, legginssit ja ballerinat. Ja hyvin moni teistä työskentelee hoitoalalla, tarkemmin sanottuna lähihoitajina. Ja teidän miehet ei ole saaneet piirakkaa viimeiseen kymmeneen vuoteen. Ainakaan teiltä. Ilmankos miehenne käyvät vieraissa.....
Miun paras ystävä on lähihoitaja. Lähetin hänen miehelleen kommenttisi ja vastaus tuli että paljon saa piirakkaa. Hedelmä ja marja. Että mihin tämä siun fakta liittyy?
 
vierailija
Olisi mielenkiintoista tietää miksi tuo yksi vihaa Jannea niin paljon. Jostain syystä kysyy sitä muilta mutta miksi ei osaa vastata siihen itse? Outoa kysyä hänen omaa motivaatiotaan muilta. Miten muut sen tietäisi?
 
vierailija
Piirakkaa voi ostaa ihan kaupasta.
Taitaa kyllä nykypäivänä miehet ostaa sen piirakkansa ihan netistä. Piirakan syöminen sitten tapahtuu jossain hotellihuoneessa tai piirakan tarjoajan luona. Varmempi se noin on, niin oma emäntä ei saa tietää että mies herkuttelee piirakalla. Kun kotona sitä piirakkaa ei koskaan saa, tarjolla on vain hapanta sitruunaa.
 
vierailija
Mitäs täällä puhuttiin koirista, ajasta ja miksi vietäis koiria hoitoon? Mun meikin teko vie kolme tuntia. Joskus kiva ettei koira ole jaloissa pyörimässä. Ettekö te hyvät ihmiset Suomessa vieläkään tajua täällä asuu nyt muita kuin Maijoja ja Matteja verkkareissa??
Tää palsta tarjoaa kyllä aina päivän parhaat naurut 😂 Voi luoja näitä selityksiä.... Eli kun meikin teko kestää 3h, niin ilman muuta koira pitää viedä siksi aikaa maksulliseen hoitopaikkaan 😂 Kyllä kuule minunkin meikki vie kevyesti sellaiset 2h. Mutta eipä tulisi mieleenkään raahata koiraa sen takia hoitoon. Koira nukkuu tai leikkii sen ajan, no problemo! Kohta varmaan joku tulee selittämään että "Minun hiustenpesu ja kuivaus vie tunnin, tottakai koira pitää siksi aikaa viedä hoitopaikkaan...." Vai kenties "Minun päikkärit kestää 20min, kyllä koiran pitää se aika viettää maksullisessa hoitopaikassa." Kyllä on taas Janne-faneilla kova yritys päällä, kun yritetään perustella Jannen päivähoitosysteemiä 😂
 
vierailija
Tää palsta tarjoaa kyllä aina päivän parhaat naurut Voi luoja näitä selityksiä.... Eli kun meikin teko kestää 3h, niin ilman muuta koira pitää viedä siksi aikaa maksulliseen hoitopaikkaan Kyllä kuule minunkin meikki vie kevyesti sellaiset 2h. Mutta eipä tulisi mieleenkään raahata koiraa sen takia hoitoon. Koira nukkuu tai leikkii sen ajan, no problemo! Kohta varmaan joku tulee selittämään että "Minun hiustenpesu ja kuivaus vie tunnin, tottakai koira pitää siksi aikaa viedä hoitopaikkaan...." Vai kenties "Minun päikkärit kestää 20min, kyllä koiran pitää se aika viettää maksullisessa hoitopaikassa." Kyllä on taas Janne-faneilla kova yritys päällä, kun yritetään perustella Jannen päivähoitosysteemiä
On sulla vaikeaa elämässä, kun et siedä sitä, että muut elää omalla tavallaan ja tekee mikä heille sopii. Mites olisi jos et kiinnittäisi huomiota noin paljon muiden elämään? Mitä he tekevät ja miten he sen tekevät ei vaikuta suhun mitenkään. Vai vaikuttaako ja jos, niin kerro ihmeessä miten.
 
vierailija
Tää palsta tarjoaa kyllä aina päivän parhaat naurut Voi luoja näitä selityksiä.... Eli kun meikin teko kestää 3h, niin ilman muuta koira pitää viedä siksi aikaa maksulliseen hoitopaikkaan Kyllä kuule minunkin meikki vie kevyesti sellaiset 2h. Mutta eipä tulisi mieleenkään raahata koiraa sen takia hoitoon. Koira nukkuu tai leikkii sen ajan, no problemo! Kohta varmaan joku tulee selittämään että "Minun hiustenpesu ja kuivaus vie tunnin, tottakai koira pitää siksi aikaa viedä hoitopaikkaan...." Vai kenties "Minun päikkärit kestää 20min, kyllä koiran pitää se aika viettää maksullisessa hoitopaikassa." Kyllä on taas Janne-faneilla kova yritys päällä, kun yritetään perustella Jannen päivähoitosysteemiä
Eiköhän ihmiset saa tehdä mitä haluaa rahallaan. Näyttää että sinua vaivaa tuo, kun mainitset maksullinen noin vihaisesti. Jos on varaa, niin miksei. Ja jos ei ole varaa, niin sitten ei. Mikä sinun ongelma on??
 
vierailija
Tää palsta tarjoaa kyllä aina päivän parhaat naurut Voi luoja näitä selityksiä.... Eli kun meikin teko kestää 3h, niin ilman muuta koira pitää viedä siksi aikaa maksulliseen hoitopaikkaan Kyllä kuule minunkin meikki vie kevyesti sellaiset 2h. Mutta eipä tulisi mieleenkään raahata koiraa sen takia hoitoon. Koira nukkuu tai leikkii sen ajan, no problemo! Kohta varmaan joku tulee selittämään että "Minun hiustenpesu ja kuivaus vie tunnin, tottakai koira pitää siksi aikaa viedä hoitopaikkaan...." Vai kenties "Minun päikkärit kestää 20min, kyllä koiran pitää se aika viettää maksullisessa hoitopaikassa." Kyllä on taas Janne-faneilla kova yritys päällä, kun yritetään perustella Jannen päivähoitosysteemiä
Oletko sinä tämän kirjoittaja myös? Näyttää samanlaiselta tekstiltä. Sinun kannattaa miettiä sinun vihaongelmia ja mistä ne kumpuaa.

Nyt hei mammat kyllä kannattaisi sitten jo lopettaa! 😂 Ettekö te ymmärrä, että tehän puhutte koko ajan itsestänne! 😂Kun puhutte suomalaisista keski-ikäisistä hapannaamoista, joiden miehet iskee baareissa puolta nuorempia naisia. Tuohon kategoriaan te kuulutte itsekin, buahahhahhaa! Teidän hiukset on kynitty kananp*rseiksi, ikää on +40, ette koskaan meikkaa, ylipainoa on +30kg, vaatetus on löysä tunika, legginssit ja ballerinat. Ja hyvin moni teistä työskentelee hoitoalalla, tarkemmin sanottuna lähihoitajina. Ja teidän miehet ei ole saaneet piirakkaa viimeiseen kymmeneen vuoteen. Ainakaan teiltä. Ilmankos miehenne käyvät vieraissa.....
 
vierailija
Tää palsta tarjoaa kyllä aina päivän parhaat naurut Voi luoja näitä selityksiä.... Eli kun meikin teko kestää 3h, niin ilman muuta koira pitää viedä siksi aikaa maksulliseen hoitopaikkaan Kyllä kuule minunkin meikki vie kevyesti sellaiset 2h. Mutta eipä tulisi mieleenkään raahata koiraa sen takia hoitoon. Koira nukkuu tai leikkii sen ajan, no problemo! Kohta varmaan joku tulee selittämään että "Minun hiustenpesu ja kuivaus vie tunnin, tottakai koira pitää siksi aikaa viedä hoitopaikkaan...." Vai kenties "Minun päikkärit kestää 20min, kyllä koiran pitää se aika viettää maksullisessa hoitopaikassa." Kyllä on taas Janne-faneilla kova yritys päällä, kun yritetään perustella Jannen päivähoitosysteemiä
Aika erikoista että sulla on lemmikki. Vai valehteletko?
 
vierailija
Olen Jannen ystävä. Kaikki paskapuhe automaattisesti lähetetään Jannelle. Hän on onneksi jo saanut selville määrättyjen ihmisten henkilöllisyydet. Ei ole vaikeaa nykyään
Kyseenalaistan nyt hieman tuon sinun satusi....

Miksi YSTÄVÄ lähettäisi automaattisesti kaiken paskapuheen Jannelle? Jannehan on hyvin, hyvin, hyvin herkkä. Ei kestä pienintäkään kritiikkiä, ei edes hyvässä tarkoituksessa annettua neuvoa. Janne poistaa ja blokkaa heti kaikki ikävät ihmiset sivuiltaan. Janne joutui jopa ottamaan saikkua pariin otteeseen Onnenarvasta, kun pahoitti herkän mielensä ilkeistä viesteistä. Virallinen selitys poissaololle oli mm. että "Purin kieleeni." Ja sitten "ystävä" haluaa kaataa kaiken tämän p*skan Jannen niskaan?? Katsopas Janne kuinka kivasti sinusta taas kirjoitellaan Kaksplussalla... Sori mutta ei mene läpi. Sen minä vielä uskonkin että joku Jannen p*rseennuolija vinkkaa hänelle missä kaikkialla hänestä on keskusteluketjuja. Vauvapalstalla Jannella oli joku kätyri, joka informoi Jannea viestiketjujen aiheista. Mutta siihen minä en jaksa uskoa että joka päivä Janne lueskelisi hänelle lähetettyjä vihaviestejä. Ei Jannen mielenterveys kestäisi moista.....

Toiseksi... JOS kerta Janne on saanut selville "määrättyjen ihmisten henkilöllisyydet" (HAH!), niin miksi minä edelleen saan olla Jannen faceseuraajissa? Miksei Janne ole jo blokannut minua?? Tuo kertoo vaan teidän fanien säälittävyydestä, kun vajotaan jo noin alas. Pitää ruveta valehtelemaan ja keksimään että mepäs on selvitetty teidän ip-osoitteet... Eihän noita teidän satuja usko pieni lapsikaan!
 

Yhteistyössä