pelottaako luonnonkatastrofit?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei pelota, en jaksa edes linkkiä avata. on murheita omastakin takaa.
no ei sul olis niitäkään jos toi purkautuis.

ja voi lukea rivien välistä et taitaa hieman pelottaa kunet edes linkkiä avaa.

Itseäni pelottaa, mutta avasin silti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ei pelota
äitini nauraa tosin ku miehellä ja mulla on sellaiset takit jossa on paikannin...eli lumivyöryn alle jääneet löytyy helpommin..
myö ku aateltiin täällä rukalla jäädä sellaisenkin kouriin :LOL:
heh heh
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
no kaikkee jos alkas pelätä niin eihän tässä muuta enää joutas tekemäänkään kun pelkäämään....
mut tää on todella mahdollinen juttu lähiaikoina, loppuisi elo maapallolla.
Tuskin se elo mihinkään loppuisi. Ihmiset on aika sopeutuvaista sakkia.
 
eilen alko ihan oikea pelko, ihan henkeä ahdisti ja rintaa kouristi ku aloin miettiä supertulivuorenpurkausta ym.. mutta nyt yritän ajatella et minkä sille voi jos jotain tapahtuu, sillonhan tänne ei kukaan jäiskään.

omalla kohdalla pyrin tekemään kaikkeni että eläisin ekologisesti, mutta sille ei vaan voi pulliaiset mitään että herrat ei tajua että niitä miljardioptioita ei voi viiä täältä matkassa minnekään..
 
Sinällään pelottaa, mutta oon ratkaissut sen pitkälti sillä että en ehdointahdoin tunge sinne missä maanvöryt, maanjäristykset, tulivuorenpurkauksen, hurrikaanit jne ovat mahdollisia tapahtua.

Harmi vaan että tuon takia jää muutomia paikkoja käymättä missä olisi mahtava vierailla (Uusi-Seelanti, Islanti)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sinällään pelottaa, mutta oon ratkaissut sen pitkälti sillä että en ehdointahdoin tunge sinne missä maanvöryt, maanjäristykset, tulivuorenpurkauksen, hurrikaanit jne ovat mahdollisia tapahtua.

Harmi vaan että tuon takia jää muutomia paikkoja käymättä missä olisi mahtava vierailla (Uusi-Seelanti, Islanti)
Jää itse asiassa aika paljonkin paikkoja näkemättä :xmas:
 
Kyllähän tuo miettimään pisti kun ekan kerran tuosta luin alkuviikosta.
Jos tuo Yellowstonen vuori on purkautuakseen niin sittenhän se purkautuu. Se onkin sitten eri asia millä voimakkuudella. Voihan se olla että purkaus on vaan pieni ku kärpäsen pieru tai sitte se tosiaan sylkee sisuksistaan niin paljon tavaraa että ihmiskunta harvenee todenteolla.

Toisaalta maailmanloppukin tulee kuulemma 20.12.2012, mut enpä mie siihen jaksa uskoa. Mutta tulevaisuus näyttää mitä tuleman pitää. Turha sillä on nyt itseään ahdistuttaa, vaikka itsekin siihen syyllistyn välillä.
 

Yhteistyössä