miksi käyt töissä?

  • Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti
että näin
kun haen tässä kovasti töitä, mutta minulla ei kuulemma ole siihen tarvetta.sillon olisi tarvetta jos minulla olisi asunto- ja autolaina.
lapset isoja joten he pärjäävät ns.omissa jutuissaan eivätkä ole niin riippuvaisia enää..haluan töitä ihan vaan siksi että olisi syy noust aamulla ylös ja jotain tekemistä..plussana tietty raha jota tarvitsen vaikka ei lainaa olekaan..laskuja on kyllä vino pino joka kuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
taloudellinen tilanne, se että kohtaan päivittäin työssäni uusia ihmisiä sekä omaan valtavan ihanan työporukan.
Kerryttääkseni eläkettä, hankkiakseni elämäntaitoja, mielenvirkeyttä jne.
Näin. Mun talous ei kestäisi tuloitta toteuttaa niitä projekteja mitä sitten keksisin täyttääkseni päivät _mukavalla_ tekemisellä. Mä en pidä kotitöistä. mä tarvitsen aivojumppaa.
 
vieras
Koska pidän työstäni. En kai muuten olisi kouluttautunut kuutta vuotta yliopistossa. Lisäksi minulle maksetaan asiasta, jota voisin tehdä harrastuksenakin ilmaiseksi. Ja maksetaan vielä ihan hyvin. Ja voin toimia itsenäisesti yrittäjänä.
 
emppuli
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
oman mielenterveyden vuoksi käyn töissä :D
Peesaan tätä!:) Minullakaan ei olisi tarvetta rahan puolesta käydä töissä, mutta en pää ei kestäisi vain olla kotona, vaikka lapsemme ovatkin vielä pieniä: 3,5v ja 1v8kk

 
sen kun tietäisin
sitä todella ihmettelen. Rahallisesti ei ainkaan hyödytä, eli en rahan vuoksi, mielenterveyden vuoksi en ainakaan vie viimeisetkin voimat. Jaa, ehkä ylpeyden, mutta onko se sen arvoista? parempi kai olisi antaa lapsille hyvä lapsuus.
 
Siksi, koska terveellä ihmisellä on velvollisuus elättää itse itsensä, eikä pummata rahaa muilta yhteiskunnan "kassan" kautta. Haluan elämältäni enemmän kuin kunnan asumistuetun vuokraloukon, jossa odottelen milloin mitäkin hyyryläisten tukia.
 

Yhteistyössä