Hakutulokset

  1. S

    Cushingin oireyhtymä

    eikö kenenkään haukulla todellakaan ???
  2. S

    Mitkä kolme asiaa on ilahduttaneet tänään?

    - sain pestä ikkunat rauhassa ku ukki halusi lapset kylään - sain ostettua juuri ne kesäkukat mitkä halusinkin ja halvalla - lapset nukahti todella helposti tänä iltana, kiitos 2 päivän reippaan ulkoilun
  3. S

    Lasten tappelu!!!!...onks ihan normaalia että...

    meillä kans tytöt tappelee vähän väliä :headwall: ikää niillä 4,5v ja 6,5v... heti aamusta aloittavat ja sit loppuu ku nukahtavat...
  4. S

    pesukoneesta..

    meillä on 6kg pesukone... 2 aikusta ja 2 lasta... riittävä onneksi...
  5. S

    Nytkö se sikalenssu iski

    flunssaa se on vaan.. tai kurkkaa housuihin..jos kasvaa saparo niin sitä se on... näin mun isä sit vitsailee asialla...
  6. S

    Cushingin oireyhtymä

    oliskos nyt tämmöisen vaivan koiruuden omistajia paikalla ???
  7. S

    Voi kun pääsis ulos...

    vauva olis hyvin voinut olla rattaissa suojattuna.. vai oliko kovinkin korkea kuume ??
  8. S

    tuo mies pelaa pleikkarin gta peliä lasten nähden!

    eihän tuo oo vielä ollenkaan paha... mä itse ostin miehelle synttärilahjaksi silent hill 5 ja se pelas sitä alkuillasta kerran et lapset sivusilmällä näki.. painajaisia tuli ja äiti pisti pelin jemmaan ku seuraavana iltana rupes taas pelamaaan.. harmi vaan jemma on niin hiton hyvä etten mä...
  9. S

    Huh mikä läävä! Sisältää kuvia :O

    oliskos pari kolme tuntia vierähtänyt oikein rattosasti
  10. S

    Mun lapseni on mainoksen uhri. 5-v tuli tuossa kysymään, että

    meillä kans tää biolan... puutarhassa kukoistaa...ne ossaa tuon laulun ulkoa...
  11. S

    Tykkimäki - kokemuksia !!

    en tiiä sen tarkemmin.. mökki tai se leirintäalue meitä on kiinostanut
  12. S

    Tykkimäki - kokemuksia !!

    miehellä on elo-syyskuussa vasta kesäloma niin me aateltiin että jos se tekis muutaman pitkän pätkän yhteen pötköön tässä juhannuksen jälkeen et heinäkuussa saatais 4 päivää putkeen lomaa, niin kerettäs käydä mutkin siellä
  13. S

    Tykkimäki - kokemuksia !!

    ku me oltas tosiaankin täältä kuusamosta asti tulemassa niin siksi kyselen tarkemmin...
  14. S

    Tykkimäki - kokemuksia !!

    Me on aateltu et jos käytäs tänä kesänä..lapset on siis 4,5v ja 6,5v tytöt.. onko hyvä paikka? Mitä kokemuksia on? Miten kannattaa majoittua??
  15. S

    Saako kaupat olla tänään auki?

    täällä saa olla aina sunnuntaisin... eli miusta ei oo mittään appuu
  16. S

    Koiranomistajat!

    pissan haju lähtee pois.. koiran pissa ei haise yhtä paljon ku kissan
  17. S

    mitä mieltä olet näistä uikkareista? ( kuva )

    jos vaan kroppa sallis niin ostaisin pois
  18. S

    Norjan Euroviisu

    mä voin sanoa suoraan että paljon parempi suoritus ku suomalaisella...
  19. S

    Paras pelikone? Meillä on ollu pleikkari2 mut se on rikki. tahtoisin uuden koneen mutta mikä ois hyvä?

    pleikkari 3 on meillä.. toki meillä on myös 2 ja 1:kin :laugh: Pleikkari on meidän juttu..pystyy pelaamaan netissäkin tuolla vehkeellä ja käymään netissä... pelit ja grafiikka on todella hyvät jos vaan telkkari sen salii..

Yhteistyössä