Nytkö se sikalenssu iski

Mies kuumeessa, mie kärsin kauheasta kurkkukivusta ja veli valittaa nuhaa... Pikkusisko vielä terve sentään, samoin veljen lapset. :snotty:

Ja kaikille iski ko salama kirkkaalta taivaalta, yhtäkkiä vaan koko porukka kipiänä... :kieh:
 
Sama täällä
Just ihmettelin, jotta en muista milloin olis tämmönen flunssa ollut! Kuumetta ei ole itsellä nostanut, mutta viikon jo ollut ja sen sijaan, että alkaisi laimentumaan, pahenee vaan. Kurkku on ihan törkysen kipeä. Äsken katsastelin peilillä, jotta onko angiinaan viittaavia pilkkuja, mutta ei ollut. Sellaisia verinaarmun näköisiä ikävänpunaisia viiruja kyllä oli. Kyllä mulla ennenkin on flunssa saattanut kestää parikin viikkoa, mutta ei tällä tavalla, että yltyy vielä tässä vaiheessa.
 
Voe
p.erse, jos tämä muutaman viikon vielä kestää! Ollaan reilun viikon päästä lähdössä lomareissulle ja ajattelin, jotta hyvä kun nyt sairastuin, niin olen sitten terve reissussa. Pah, hyvässä lykyssä niiskutan peittojen alla...
 
Mullakkaan ei oo kuumetta noussu... Mies on ihan veto poissa ja makkaa vaan sängyssä ja nukkuu. Mutta kurkku on kyllä ihan käsittämättömän kipeä, en muista että ees angiinassa ois näin kipeää tehny, mullaki kurkussa näkkyy vaan punasia viiruja... ehin jo aatella että siitepölyvaivaa ois mutta eipä tuo antihistamiini auttanu pätkääkään joten tuskinpa. :/
 
Sama täällä
Juu, olen sairastanut yhden ainoan kerran angiinan ja siinä ei kyllä ollut kurkku lainkaan näin kipeä. En itse asiassa osannut edes mitään kurkkuperäistä sairautta epäillä. Silloin kyllä kuume nousi nopeasti neljäänkymppiin.
 

Yhteistyössä