Hakutulokset

  1. C

    Onko joku jolla permanentti..(SUORISTUS ASIAA)

    no usein permis "litistyy", varsinkin pitkissä hiuksissa! odota hetki, neuvoisin minä :saint:
  2. C

    karppaus -aiheinen kerho perustettu!

    no tämä on nopeasti netistä googletettu linkki :wave: http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/ravinto-ja-laihdutus/karppaus-on-elamantapa
  3. C

    koulut alkoi ja teinit sitten heti myöhästyi

    minkäsmoinen känny kyseessä? :whistle:
  4. C

    karppaus -aiheinen kerho perustettu!

    ja nostan vielä että saataisiin kerho pyörimään :wave:
  5. C

    karppaus -aiheinen kerho perustettu!

    noniin nostan vielä kerran ja käyn sitten päästämässä jäsenyyttä hakeva(n)t kerhoon. sen jälkeen petiin :wave:
  6. C

    Saako Panadol Extendiä ja diapamia ottaa yhtäaikaa? vahvemmat kipulääkkeet loppu, haen niitä huomenna.

    Yhteisvaikutukset muiden lääkevalmisteiden kanssa sekä muut yhteisvaikutukset Metoklopramidi ja domperidoni saattavat lisätä parasetamolin imeytymisnopeutta. Kolestyramiini saattaa vähentää parasetamolin imeytymistä. Varfariinin, dikumarolin ja muiden kumariinien antikoagulanttivaikutus...
  7. C

    Rakastan miestä joka asuu ja on töissä toisessa päässä Suomea,meillä yhteinen lapsi

    miksi miehen pitää tulla? miksi sinä et mene? nojaa. itsekin toivoisin että mies tulisi minun vuokseni
  8. C

    karppaus -aiheinen kerho perustettu!

    :wave: hoppsan
  9. C

    karppaus -aiheinen kerho perustettu!

    vastailtu. vielä ei ketään näy. meniköhän kaikki nyt ihan oikein ..... :whistle: :ashamed:
  10. C

    karppaajat hohoi

    kirjoitanpa tähänkin jonon hännille. perustin kerhon: Plussan karppaajat salasanan saa yyllä :D
  11. C

    Dokumentti vanhustenhoidon arjesta...

    heei, muistan samantapaisen. ikävä kyllä en siitä sitten sen enempää tiedä, mutta nostan tässä samalla :whistle:
  12. C

    karppaus -aiheinen kerho perustettu!

    noniin, nyt on kerho perustettu. " Plussan Karppaajat " salasanan saa yv.llä =)
  13. C

    karppaus -aiheinen kerho perustettu!

    no voisin tehdä sellaisen tännekin. täällä tulee eniten palstailtua. voisin tekaista sen samantien jos sellaista ei jo ole. yritin tuon haun kautta etsiä karppauslerhoja mutta en ainakaan itse löytänyt
  14. C

    Kuinka monta eri kertaa hoitovapaata saa hakea?

    siis eikö kela myönnä, jos hakee kolmannen kerran?? :o
  15. C

    karppaus -aiheinen kerho perustettu!

    muoks :D
  16. C

    Nyt pelottaa, että tytöllä on allerginen reaktio. Vertaistukea, kokemuksia nopeasti!

    veisin heti päivustykseen sillä antibiootti kauan elimistössä -> oireet saattavat paheta (pahimmassa tapaukessa) henkeä uhkaaviksi
  17. C

    HUOMIO!!!!!! Miehiä paljon palstalla ;)

    heei! täällä täällä minä! kelpaisko tälläne nätti nuori normipainoinen sinkkuäiti =) no eiii :laugh:
  18. C

    kertokaa joku esimerkki lääkematematiikasta

    jaa olisin laittanut tiputusnopeus- kysymyksen..
  19. C

    kertokaa joku esimerkki lääkematematiikasta

    ai sairaanhoitajan?
  20. C

    Oletko ostanut joskus "sian säkissä" ?

    jos olet niin m inkä? :saint:

Yhteistyössä