Hakutulokset

  1. M

    G:äitiyspakkauksen vaatteista, vihastuttaako muita

    \ Kyllä niitä vain on, jotka myy. Minusta se oli vähän kummallista. Minä kun itse olen sitä mieltä et minun tyttö ainakin on ihan yhtä suloinen äitiyspakkauksenkin vaatteissa :heart:
  2. M

    herbalife

    "Laihdutin" herbalifella keväällä 5 kg ja kilohintaa tuli 85?/kg että miettikää sitä...perheelle on kuitenkin tehtävä ruokaa ja ei pulvereiden ja pillereiden pospsiminen ole "puhdasta ruokaa" niinkuin he sanovat. Se on miljardiluokan huijausta ja verkostomarkkinointia, tuotteet on sivuseikka...
  3. M

    käynnistyksestä

    mulla käynnistettiin 41+3 raskausmyrkytyksen ja vähäisen lapsiveden takia.synnytyksessä lapsella sydänäänet heikkeni ja apuna käytettiin imukuppia.2 lääkettä laitettiin kohdunsuulle
  4. M

    G:äitiyspakkauksen vaatteista, vihastuttaako muita

    \ Tuo on aivan totta. Minä kyllä hyvinkin ymmärrän ettei niitä vaatteita halua ilmaiseksi välttämättä antaa jos osalle ei ole itsellä käyttöä, lähinnä ärsyttääkin ihmiset jotka eivät edes avaa pakettia vääränväristen vaatteiden/tarvikkeiden takia.(mutta silti se paketti pitää ottaa) Meillä...
  5. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Aivan tosi kaunis nimi tuo Milja Lumi Rosaliina. Meillä tyttö on Milka Iida Katariina :hug:
  6. M

    väsyttää....

    Olen nyt muutaman kk ajan yrittänyt kääntää lapsen unirytmiä ja tuntuu aika toivottomalta. Tyttö pistää kahden kolmen aikaan vasta nukkumaan ja nukkuis tietystii puolille päivin. Olen yrittänyt herätellä aiemmin ja tämä tuottaa tulosta aina silloin tällöin pariksi päivää mutta sitten neiti taas...
  7. M

    Miehen varomattomuus harmittaa

    hmmmm... meillä kyllä laps kupsauttelee päätään ja itseään muutenkin tämän tästä liikkumista harjoitellessaan. Toisinaan itketään ja toisinaan ei... mutta eikös näistä pikkukupsahduksista nimenomaan lapsi opi itse varomaan ja hallitsemaan kroppaansa. Aika kovasti minusta saa pää kopsahtaa...
  8. M

    CHARGE-assosiaatio

    Käyppä www.mll.fi sivuilla, pienet, harvinaiset vammaisryhmät sivuilla asiaa. Samoin resurssikeskus hakusanalla löytyy paljon tietoa.
  9. M

    G:äitiyspakkauksen vaatteista, vihastuttaako muita

    Lueskelin kirpputoria yks päivä ja sieltä löytyi näitä äitiyspakkauksen myyjiä... Miksi se äitiyspakkaus pitää ottaa pakkauksena jos ne vaatteet ei kelpaa? Senhän saa rahanakin... Itse olen opiskelija ja olin enemmän kuin iloinen äitiyspakkauksen annista. Kyllä niitä ottajia riittää semmoisiakin...
  10. M

    1 vuotiaan pottailusta

    Muistelenpa hämärästi jostain opiskeluajoilta (hoitoala) että lapsi ei voi oppia kuivaksi ennenkuin aivojen kuorikerros on saavuttanut tietyn kehitysasteen joten turhaa on yrittää ennenaikoijaan.
  11. M

    1 vuotiaan pottailusta

    Meillä on vuosi ja 8kk poika eikä millään suostu potalle, en ole ikinä saanut saalista sinne vaikka on kirjoja luettu ym.Yleensä hänellä on niin kiire touhuta kaikkea ettei jouda istumaan. Mulla kaveri laitokselta, myös poika ja sama juttu. Että on meitä tumpeloitakin...
  12. M

    Miten sujuu muilla arki...

    effemia..onko sulla mies apuna? Mulla ei juurikaan ehdi, lähtee aamulla klo 7 ja tulee illalla myöhään, tekee pitkiä päiviä. Mutta tämän päivän jälkeen ei niin hirvitä, koira vaikuttaa tosi fiksulta (kiharakarvainen noutaja) ja pojan mustis (!) alkoi iltaa kohti helpottaa. Lelut vaikuttais...
  13. M

    yöitkut

    Päikkäreille nukahtaa yleensä tosi hyvin ja nukkuu 1,5-2 h, että ihan kohtuullisesti!? Illallakin nukkumaanmeno on helppoa mun mielestä, hampaat harjataan ja luetaan satu ja maitopullo ja nukahtaa hyvin klo 21 aikoihin. Mutta itkut tulee yleensä samoihin aikoihin, klo 1 tai 3.30 yöllä. On ollut...
  14. M

    yöitkut

    Mitenkäs teillä muilla, nukkuuko tällaiseset vajaa 2 vuotiaat (1v8kk) koko yön putkeen? Meillä on valvottu kohta 2 vuotta, tässä syksyllä oli parin viikon pätkä että ei herännyt mutta nyt taas joka yö itkeskelyä (kätinää...ei asiasta varmaankaan) ja taas ollaan niin väsyneitä että on annettu...
  15. M

    Miten sujuu muilla arki...

    ...pienen koiranpennun ja muksun kanssa? meillä poika 1v8kk ja eilen tuli noutajan pentu. Asumme omakotitalossa (piha keskeneräinen...mullat vain pihassa..) ja ulkoilu sinänsä helppoa. Mutta yöllä tuli mieleen että onkohan kaikki aivosolut olleet käytössä kun koiran otin tähän ;) Seisoin...
  16. M

    "isojen poikien sänky"

    meillä pojan kanssa oli sitä hyppimistä ja juoksentelua,samoin nyt neidin kanssa.neiti on 1v11kk ja kesällä sai sekä oman huoneen että sängyn.siellä se on yleensä viimisenä hereillä,näpräilee nukkejaan,järjestelee koruja tai harjaa ponien häntiä.joskus iltaisin se sänkyynmeno on kauheeta kun...
  17. M

    Kuinka moni pointseilla?

    neljäs viikko menossa ja pudonnut 4,5kg pisteillä ja ryhmässä käymällä. 10kg vielä jäljellä... :snotty:
  18. M

    Pistetäänkö pinoo siivousvinkeistä?

    Olen saanut hankalia tahroja (esim. rasva) vaatteista syväpuhdistavalla shampoolla...sitä hieroo ekaksi tahran päälle ja sit normaalisti pyykkiin. En tiedä tehoaako porkkanaan..on kuulema aika vaikea saada pois. Sit tuo pesuaine..olen pessyt jonkin aikaa tuttavan suosituksesta lähes kaikki...
  19. M

    Herbalife

    Laihdutin 5,4 kg ja kilohinnaksi tuli 85? että laskekaa siitä onko kallista vai halpaa. Eikä pysyneet pois, nyt pisteillä on massu täynnä hyvää kunnon ruokaa mitä muukin perhe syö ja halvaksi tulee. Järkyttävää rahastusta ja verkostomarkkinointia!!! Se on miljardiluokan huijaus! Mut en minäkään...

Yhteistyössä