Miten sujuu muilla arki...

...pienen koiranpennun ja muksun kanssa? meillä poika 1v8kk ja eilen tuli noutajan pentu. Asumme omakotitalossa (piha keskeneräinen...mullat vain pihassa..) ja ulkoilu sinänsä helppoa. Mutta yöllä tuli mieleen että onkohan kaikki aivosolut olleet käytössä kun koiran otin tähän ;) Seisoin meinaan pihalla pennunkanssa 3.30 ja takana 2 vuotta valvottuja öitä. Miten teillä..syökö koira muksun lelut vai toisinpäin?? Olisi kiva kuulla miten homma hoituu...sisäsiisteys ym. Mulla on koiria ollut "aina" mutta lapsi on ensimmäinen :D
 
Meille tulee keskiviikkona pentu ja neiti on 8kk, joten joka tapauksessa heräilen vielä yöllä.. :D
Sitten meillä on tuo vanhempi koira 2v. ja niillä menee niin että neiti syö koiran leluja, ja koira kiltisti aina luovuttaa kun neiti tulee ottamaan lelun itselleen.. =)
 
effemia..onko sulla mies apuna? Mulla ei juurikaan ehdi, lähtee aamulla klo 7 ja tulee illalla myöhään, tekee pitkiä päiviä. Mutta tämän päivän jälkeen ei niin hirvitä, koira vaikuttaa tosi fiksulta (kiharakarvainen noutaja) ja pojan mustis (!) alkoi iltaa kohti helpottaa. Lelut vaikuttais olevan yhteiskäytössä =) Porukalla tuolla on multakasoja levitelty...onhan tuo vesi ja pesukone onneksi olemassa :D
 
tiputintti
No mulla on mies, mutta pääasiallisesti hoidan kyllä koirat ja lapset itse. Ja sujuu hyvin. Eli kuopus on s. 3/04, ja pentu tuli meille elokuun alussa -04 (on muuten effemian tulevan pennun velipuoli...). Ja nyt heinäkuussa tuli uusi pentu, ja sit on yks vanhempi koira. Tosin me asutaan maalla, ja mun on mahdollisuus välillä laittaa kaikki koirat ulos, mutta miksei se sujuis muuallakin. Aika paljon asenteesta kiinni, että kuinka paljon viitsii nähdä vaivaa.

Muoks.

Ai niin, meillä niitä leluja syödään molemmin päin. Ja kyllhän se joskus mielessä käy että olenkohan mä ihan viisas koirineni, just esim. kun on päässy uneen, ja sit saa mennä pennun kans keskellä yötä ulos, ja silti aamulla ensimmäisenä astuu koiran pissaan.... :D :D :D Mutta sitähän se on pennun kans.

 
vuh
Ja pennun kanssa yöherätykset ei kestä kauaa... Paljonko se edes oli, oisko meillä ollut kaks-kolme viikkoa. Näinkö nopeasti ne unohtaa? Ehkä vauvan yöherätyksetkin unohtuvat sitten yhtä nopeasti...? :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 20:34 mymmeli kirjoitti:
effemia..onko sulla mies apuna? Mulla ei juurikaan ehdi, lähtee aamulla klo 7 ja tulee illalla myöhään, tekee pitkiä päiviä. Mutta tämän päivän jälkeen ei niin hirvitä, koira vaikuttaa tosi fiksulta (kiharakarvainen noutaja) ja pojan mustis (!) alkoi iltaa kohti helpottaa. Lelut vaikuttais olevan yhteiskäytössä =) Porukalla tuolla on multakasoja levitelty...onhan tuo vesi ja pesukone onneksi olemassa :D
Mun tekee mies kolmivuoro joten siis on aika paljon apuna.. =)
Ja sitten reilu viikon päästä muutetaan omakotitalloon, (sanoinkohan mä sen jo, no sama se ME SIIS MUUTETAAN!! :D :D :D ) Niinhelpottuu tää aika paljon vielä tästä..

Nyt pentu muuten nukkuu :heart:
 

Yhteistyössä