G:äitiyspakkauksen vaatteista, vihastuttaako muita

Lueskelin kirpputoria yks päivä ja sieltä löytyi näitä äitiyspakkauksen myyjiä... Miksi se äitiyspakkaus pitää ottaa pakkauksena jos ne vaatteet ei kelpaa? Senhän saa rahanakin... Itse olen opiskelija ja olin enemmän kuin iloinen äitiyspakkauksen annista. Kyllä niitä ottajia riittää semmoisiakin joille ne vaatteet kelpaa ja tulee käytettyä. Kukaanhan ei pakota niitä "rumia ja ällöttäviä" ja vääränvärisiä ei niin muotivaatteita ottamaan, lojumaan nurkkiin. Ottakaa se raha mieluummin! Ne on kuitenkin ilmaisia vaatteita ja tavaroita joten heittäkää se nurina pois!Ärsyttää!! :headwall:
 
Minä ainakin olen todella tyytyväinen ja kiitollinen, että valtio tarjoaa tuollaisen avustuksen tulevalle äidille. En välttämättä itse ihan sellaisia vaatteita olisi valinnut, mutta parempi ne kuin ei mitään. Minusta äitiyspakkaus on loistojuttu! Ja onko muka pikkuvauvan oltava huippumuodikas? Eihän sitä edes juuri kukaan nää, kun siellä vaunuissa köllii. :)
 
Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 10:39 mymmeli kirjoitti:
Lueskelin kirpputoria yks päivä ja sieltä löytyi näitä äitiyspakkauksen myyjiä... Miksi se äitiyspakkaus pitää ottaa pakkauksena jos ne vaatteet ei kelpaa? Senhän saa rahanakin... Itse olen opiskelija ja olin enemmän kuin iloinen äitiyspakkauksen annista. Kyllä niitä ottajia riittää semmoisiakin joille ne vaatteet kelpaa ja tulee käytettyä. Kukaanhan ei pakota niitä "rumia ja ällöttäviä" ja vääränvärisiä ei niin muotivaatteita ottamaan, lojumaan nurkkiin. Ottakaa se raha mieluummin! Ne on kuitenkin ilmaisia vaatteita ja tavaroita joten heittäkää se nurina pois!Ärsyttää!! :headwall:
Olen täysin samaa mieltä! :wave: