Hakutulokset

  1. M

    Kaikki PV laihduttavat pinoon ja

    \ ..niin ja ei söisi joka ruualla 7 perunaa sun muuta...mies sanoi että söin kuin hevonen kokoajan :whistle:
  2. M

    Mitä keinoja päiväkodissa/kerhossa rauhoittumiseen?

    Minusta sinun kannattaisi puhua itse asiasta ohjaajille,sillä he ovat aikuisia ammattitaitoisia ihmisiä,jotka uskon kyllä ottavat mielellään palautettavastaan ja epäselvät asiat selvitetään =) Pidän itse päiväkerhoa ja meillä on siellä monelaisia lapsia vilkkaita ja rauhallisia. Jokainen lapsi...
  3. M

    keittiökalusteet

    Meillä valmistui talo keväällä ja kalusteet Nelko Oy:sta. keittiö upea, ovet umpipuuta, lyptusta, sellaista ruskeaa. Talossa 179 neliöö ja kaikki kalusteet maksoi 16000e Hyvä toimitus, rungot kasattuina ja mitään ei puuttunut eikä ollut rikki! Suosittelen tutustumista!
  4. M

    Kaikki PV laihduttavat pinoon ja

    pituutta 176 ja painoa oli aloittaessa PV:ssa 3 viikkoa sitten 85,4 nyt 81 ja tavoite 72kg. Mulla lähtöpaino ennen raskautta 66kg ja odotusaikana tuli 33 lisää..(???)
  5. M

    Märkäruvesta kokemuksia ?

    Meillä oli märkärupea kahteenkin otteeseen, vaikkei lapsella ole edes atooppinen iho. Hoitona oli paikallisvoide ja Kefixin antibioottikuuri,sitkeässä oli koko vartalossa. Märkärupi esiintyy ryppäänä ja on vähän kuin finnejä olisi lapsen iholla esim. kasvoissa tai taipeissa. Herkkä leviämään...
  6. M

    Diabetes lapsi

    Hei kohtalontovereita löydät varmaan paremmin Dehkon kohtauspaikka sivuilta,siellä on erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä mm. diabeetikkolasten vanhempia foorumilla...tervetuloa sinne !
  7. M

    onko kellään myydä/antaa/lainata

    Minulla olisi ylimääräiset Points pistevihko ja 7 viikon materiaalit. Eli on se edellinen, ennen tätä Syö ja nauti- opasta, mutta pisteet on siinä myös, ainoa muutos on oikeastaan pastan syönti, että tummaa pastaa saa syödä aterialla niin paljon kuin haluaa 3 pisteellä. Aloitin uudelleen kolme...
  8. M

    Nolo ongelma iän karttuessa....

    Tämä on pieni,mutta kiusallinen ongelma ainakin minulle..iän karttuessa olen nimittäin ikäväkseni huomannut,että sinne tänne kehoa ja kasvoja tulee yksittäisiä mustia karvoja :ashamed: . Mitä enempi vuosia tulee niin sitä enempi tulee karvoja!Olen yrittänyt nyppiä niitä pinseteillä pois,mutta...
  9. M

    bataatti ohjeita?

    Keität vedessä ja sitten soseutat.. eli toimii kuin peruna
  10. M

    apua oksutautiin

    Nestettä kannattaa antaa pikkusen kerrallaan ja usein. Osmosal-jauhetta kannattaa ostaa apteekista ja sekoittaa veteen jos oksentelee ruuan yms . Missäs päin tällä kertaa pöpö "riehuu"?
  11. M

    tytär ei sopeudu kouluun?!

    meidän tyttären pitäisi koulu aloittaa nytten syksyllä mutta siirrettiin vuodella koska ei viihdy eskarissa,tarhassa lainkaa..kaikki meni mullin mallin kun noin 2vuotta sitten aloitimme tarhan ja sama jatkuu..ei terapioista apua lainkaan ja voimat ja keinot rupeavat loppumaan.meillä myös 2...
  12. M

    Viiden lapsen äitejä??

    Meillä lapset Aleksanteri 92, Tuomas 94, Iiris 97, Elias 01, Pinja 03 ja kaksos pojat Luukas ja Matias 05. Meillä taitaa lapsi luku olla jo täynnä, tai no jos vielä yhden tytön... :laugh: No ei, vauva saa olla kumpi tahtoo. Miehen entisestä liitosta Sebastian 87 ja Melina 88
  13. M

    Löytyykö 79 syntyneitä äippiä?

    Mamma 79; en ole päässyt aikoihin koneelle, mutta meillähän oli samana päivänä syntyneet lapset, ja aika samaan kellonaikaankin. Meidän neiti nimittäin syntyi 11.50. Kesäkuussa -04 syntyneiden vanhemmille on omat sivut http://groups.msn.com/kesamamit04 joten sinne vaan!!
  14. M

    Rannalla, vedessä istuskelusta..

    Meillä kans neiti 1v1kk istuskelee rannassa leikkimässä, eikä edes kävele vielä joten istuu siinä koko muun perheen rannalla olo ajan leikkimässä.
  15. M

    Vko 1

    Samat sanat... ei kestänyt pointsit eilistä...taisi mennä neljän päivän pojot??! Mutta peli jatkuu ja on rehellistä... B)
  16. M

    Naantalin Muumimaailma

    nyt tarvitaan kokemuksia muumimaailmasta, millainen paikka, kannattaako käydä? mitä pitäisi ottaa mukaan? kaikki kommentit paikasta tervetulleita, kiitos.
  17. M

    Kuka jatkaa koko kesän?

    Minä myös ilmottaudun joukkoon! Juuri nyt alkurutistus menossa kaalikeitolla..lähtöpaino 84,6kg, nyt tänään 81,1kg ja pöljä myös juhannusta vasten aloitan pointsit eli sunnuntaina..minulla myös pv romppu. Ei kyllä ryhmän tuki olisi pahitteeksi?! Tavoite olisi tuolla 72kg:n tuntumassa. Huh!
  18. M

    Nyt tarvitaan kiireesti apua!

    Olen parhaillaan kaalisoppakuurilla, 5. päivä alkamassa ja kiloja puodonnut just kun kävin vaaálla 3,1kg. Jos pystyisi syömään soppaa enemmän niin lähtisi varmaan enemmänkin mutta ei ihan maistu..öhöm. Mutta lähtee tällä ne muutamat pakolliset kilot =)
  19. M

    ehkäisyrengas

    Mulle ei ooykskään pillerimerkki sopinut eikä myöskään ehkäsyrengas.
  20. M

    yasmin pillereistä...

    Mä oikeesti luulin tulevani hulluks kun söin ko.pillereitä,jatkuvast oli migreenii,huimas,rinnat oli julmetun arat...siis mä raivosin,itkin ja nauroin kaikkee yhtä aikaa.En ees tajunnu ennenkun mies sanoi et pitäisitkö taukoo pillereissä et olisit taas oma ittes.Oon ollu nyt jonkun aikaa...

Yhteistyössä