Hakutulokset

  1. HeviäPRKLE

    pyöräily ja kypärä

    Aloin käyttämään kypärää kun lapsille ostin pyörät ja kypärät. Kyllä aikuisen pitää näyttää esimerkkiä eikä antaa lapsille mahdollisuutta sanoa että "ethän sääkään käytä."
  2. HeviäPRKLE

    Esittäydyitkö kun tulit palstalle?

    En esittäytynyt. Olen HeviäPRKLE,terve!Sivustaseuraaja, naureskelen ja kauhistelen palstan juttuja omassa hiljaisuudessani. Otan harvoin kantaa. Tylsä palstailija :D
  3. HeviäPRKLE

    Mikä hajuvesi sinulla on käytössä parhaillaan?

    Täältä löytyy myös nykyisin fanaattinen hajuvesien nuuskuttelija :D Eri tarkoituksiin on eri hajuvedet :)
  4. HeviäPRKLE

    Miehesi tuoksu?

    Nyt kun oli hajuvesistä utelu niin mikä on miehesi tuoksu? Multa menee niin jalat alta kun tää tuoksuu niiiiin hyvältä.*lurps :D
  5. HeviäPRKLE

    Tatskagallup! Minkälainen tatska, missä ja miksi?

    On nää täällä olleetkin jo. Ei mitään syytä miksi tällaset halusin. Nättejä kun ovat.. :)
  6. HeviäPRKLE

    Erottiin. Aion muuttaa lasten kanssa 500km päähän. Ex raivoissaan. Tapaamisista?

    Minkälaiset tapaamisoikeudet isällä on lapsiin? Pistäkää viikko ja viikko, ja meet omalla "vapaa" viikollas sinne uuden miehen luokse??
  7. HeviäPRKLE

    Kuva ketju: tatuoinnit

    Uusin.. :)
  8. HeviäPRKLE

    Kuva ketju: tatuoinnit

    niin minustaki, vieläkin :) Toinen lapa saa väriä kans kunhan saan kuvan mietittyä valmiiksi. Samalle tatuoijallekin haluan...
  9. HeviäPRKLE

    Sanokaa nyt yksikin hyvä syy miksi lapsella PITÄÄ Olla lassiteciä,ticketiä tms?

    Se on ap nykypäivää että lapsille laitetaan hyvät haalarit. Itse ostan lähinnä "maineen" veroiset puvut.Eihän siitä laadusta tiedä kuin kokeilemalla. Ja ei mullakaan ole varaa ostaa mitään molon pukua lapsille, on ihan liian kalliita. Reiman kiddo ja ticket + lenne olleet nyt käytössä ja ihan...
  10. HeviäPRKLE

    Kemi-Tornio

    Hmm...joka kaupunginosassa on hyviä ja huonoja puolia. Suosittelen ruuttia. Omakotialueena takajärvi. (uusi rakennusalue)
  11. HeviäPRKLE

    Onko kenenkään lapsella alkanut lievä "ulospäin karsastaminen" myöhään?

    Meidän tytöllä alkoi karsastus reilu parin vuoden ikäisenä oikeassa silmässä.Karsasti sisäänpäin. Saatiin aika silmälääkärille. Silmälasit välittömästi. Kannattaa tarkastuttaa näkö.
  12. HeviäPRKLE

    Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

    Voimia iita. Sie vaikutat olevan vahva nainen :hug:
  13. HeviäPRKLE

    Pitäisi siivota, mutta mistä aloitaisin...?

    Kuulostaa ihan meidän asunnolta! Teeppä aluksi niin että kerää ne vaatteet lattioilta ja nakkaa koneeseen. Sitten etene huone kerrallaan.Älä ressaa koko kaaosta. Hyvä tulee :)
  14. HeviäPRKLE

    Mitä urheilua haluaisit tyttäresi harrastavan?

    Hmm...hieno kysymys.. Ratsastusta, yleisurheilua, tanssia....Neiti päättäköön aikanaan itse sitten :)
  15. HeviäPRKLE

    päivähoitomaksu 254e/kk :O

    Muuttakaas mammat kaikki kemiin. täällä päivähoitomaksuja ei makseta kuin nuorimmasta=)
  16. HeviäPRKLE

    Tatuointi-ideoita kaipaan.laittakaa omianne?

    Mun tatska ei ole millään lailla uniikki niin voin sen huoletta jakaa muiden kanssa. Kuvassa ei ole mitään tarinaa,satuin nyt vaan tykkäämään.. :D
  17. HeviäPRKLE

    Tatuointi-ideoita kaipaan.laittakaa omianne?

    Mulla tällanen.Kesäkuussa laitettu,ihan ensimmäinen :)
  18. HeviäPRKLE

    Hyvää tiistaiaamua!

    Huomenta! Täällä näyttää hieman harmaalta, vaikka eilen näytti siltä että kesä tulee takaisin! Kouluun matka vie.Mistähän motivaatio..?

Yhteistyössä