Erottiin. Aion muuttaa lasten kanssa 500km päähän. Ex raivoissaan. Tapaamisista?

  • Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti
rietas
Ai meinasitko ap että isä matkustaa sen 500 km, asuu viikonlopun -missä?- niiden lastensa kanssa..? Hotellissa? Teillä?

Kyllä se niin on, että siinä vaiheessa kun sait lapset ja sitouduit exääs lasten isänä, lensi itsekkyys romukoppaan. Vanhemman kuuluu ajatella lapsia, ei omaa napaansa.
 
"Kirsi"
Ai meinasitko ap että isä matkustaa sen 500 km, asuu viikonlopun -missä?- niiden lastensa kanssa..? Hotellissa? Teillä?

Kyllä se niin on, että siinä vaiheessa kun sait lapset ja sitouduit exääs lasten isänä, lensi itsekkyys romukoppaan. Vanhemman kuuluu ajatella lapsia, ei omaa napaansa.
En minä tiedä. Mitkä ne vaihtoehdot on? Kyllä me ollaan miehen kanssa tulevaisuutta mietitty. Ei ne tulevaisuuden suunnitelmat tällä välimatkalla vaan onnistu.
 
"kerttu"
Minä nyt en alkuunkaan usko että ap ihan noin idiootti olisi. Siis uskon kyllä että aloituksessa on jotain perää, mutta kyllä toi ap:n kommentti "lapsille ja mulle liian raskasta matkustaa, mutta isälle ei" viittaa siihen että tää oli perjantai-illan provo.

Mutta joo, vaikkei provo olisikaan, tiedän että näitä idiootteja, omaan napaan tuijottavia, muka lapsen etua ajattelevia mammoja on pilvin pimein.

Onneksi laki on etävanhemman puolella! Nimittäin lain mukaan lähivanhempi ei saa muuttaa lasten osoitetta ilman etävanhemman lupaa. Toinen asia, noudattaako maistraatti lakia...
 
rietas
[QUOTE="Kirsi";25890075]En minä tiedä. Mitkä ne vaihtoehdot on? Kyllä me ollaan miehen kanssa tulevaisuutta mietitty. Ei ne tulevaisuuden suunnitelmat tällä välimatkalla vaan onnistu.[/QUOTE]

No ehkei teillä sitten vaan ole yhteistä tulevaisuutta.
 
"madame"
[QUOTE="mutsi";25888935]Siis herrajumala, nyt on prioriteetit pielessä. :O

Jos nuorimmainen on 1 vee, niin milloin olette miehen kanssa eronneet ja kauanko uusi on ollut kuvioissa? Aika lyhyen seurustelun jälkeen olet valmis laittamaan lasten tilanteen ihan ympäri, ja lasten isän myös.

Siis mua kiukuttaa ap:n lasten ja miehen puolesta niin paljon! Niin surullista.[/QUOTE]

Anteeksi mutta mistä sä tiedät ett ätilanne ei mennyt näin.

Isä petti raskausaikana ja lopulta jätti toisen naisen takia, ja sitten äiti löysi uuden miehen,ihmisen jonka kanssa haluaa jakaa arjen.

Mistä helvetistä te tiedätte kuka jätti ja kenet? jos isä on jättänyt lastensa äidin ja lapset niin OMA MOKA
 
"Lissu"
[QUOTE="Kirsi";25890075]En minä tiedä. Mitkä ne vaihtoehdot on? Kyllä me ollaan miehen kanssa tulevaisuutta mietitty. Ei ne tulevaisuuden suunnitelmat tällä välimatkalla vaan onnistu.[/QUOTE]

Mun mielestä realistiset vaihtoehdot on ne, että sinä kuljet viikonloppuisin käymässä uuden miehesi luona tai hän sinun luonasi. Ei lapset, vaikka matka olisi sinulle niin kovin rankka kuin kerroit, niin tiedätkös ei se yksivuotiaalle ainakaan helpompaa ole.

Hieno suunnitelma tietysti kiristää ex kulkemaan tuota matkaa jos haluaa lapsiaan nähdä ikinä enää ja sinulle jäisi hienosti aikaa rakentaa uutta elämää, mutta ajattelisit edes vähän lapsiasi välillä. Häpeäisit aikuinen ihminen.
 
.-.-
kaipa parisuhteessa sen toisenkin täytyy joustaa jotta suhde edes toimii. kyllä se nyxäkin varmasti töitä löytää uudelta paikkakunnalta jos tahtoa on. Jos hällä ei vielä perhettä niin luulisi olevan helpompaa niin päin muutto jos on oikeaa rakkautta ilmassa. Mulla menis kyllä kolme lasta miehen edelle. Ja millainen tukiverkosto sulla edes olisi siellä uudella paikkakunnalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
[QUOTE="Kirsi";25888733]Minkäs minä voin, että mies löytyi kaukaa? Pitääkö koko oma elämä heittää menemään?[/QUOTE]

Sinä pystyt valitsemaan, lapset eivät.

Idioottimaista touhua, jos lapset joutuvat luopumaan vanhemmastaan isän tai äidin uuden ihastuksen myötä. Olkaa aikuisia ja kantakaa vastuu.
 
dkhd
Ensinnäkin sä oot tyhmä lehmä jos aiot jo muuttaa uuden miehen kanssa yhteen. Oot eronnut vähän aikaa sitten, seurustellut vasta vähän aikaa ja lapsillesi yhteenmuutto olisi liian aikaista. Mistä vetoa, että ihkuina alkaisitte tekemään uutta muksua ja eroaisitte jo raskausaikana tai pian lapsen synnyttyä. Mieti lapsiasi, älä omaa napaasi.

Toiseksi, lapset tarvitsevat isää ja 500 km on liian pitkä välimatka. Jos muutat, anna lapset isälle. Ei kai äiti edes saa viedä lapsia noin kauas ilman isän lupaa?

Toivon että tää on provo. Niin kusipää ämmä.
 
[QUOTE="ulkosuomalainen";25889600]Asun ulkomailla, mieheni kotimaassa ja taytyy sanoa, etta eron sattuessa, muuttaisin takaisin Suomeen. Vaikka tiedan, etta se olisi aivan kamalaa lapsilleni, mutta itsellani olisi sitten sukuni ja kaverini tukemassa.
En voisi edes lapsieni vuoksi jaada, vaikka muuten tekisin mita vain heidan puolestaan.

Toisaalta eroa nyt ei olla suunnittelemassa, eika toivottavasti ikina tullakkaan.[/QUOTE]
Tämä on kuitenkin hyvin erilainen tilanne, kuin mitä ap suunnittelee. Sinä eron sattuessa jäisit ulkomaille aika tyhjän päälle, yksin. Tarkoituksesi olisi nimenomaan muuttaa tukiverkkojen luokse turvalliseen ympäristöön. Toki tuossakin tilanteessa pitäisi kuitenkin punnita isänkin osuutta asiaan, mutta kyseessä ei olisi ihastuksen perässä maan toiselle puolelle lähtö, ilmeisesti ilman mitään tuttuja tai työpaikkaa. Ap on lähdössä tyhjän päälle, sinä pakenisit sitä "kotiin".
 

Yhteistyössä