Mikä hajuvesi sinulla on käytössä parhaillaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Oonks mä ainoa jolla on useita hajuvesiä käytössä? :D Hilfiger Tommygirl, Versace Versus, Guess Seductive, mexx magnetic ja Celine Dion suurimmilta osin, sit löytyy myös noita joita käytän vähemmän, mm escada ja paris hilton. :)
 
pyhä pyy
Alkuperäinen kirjoittaja Äm-mä;26084949:
Oonks mä ainoa jolla on useita hajuvesiä käytössä? :D Hilfiger Tommygirl, Versace Versus, Guess Seductive, mexx magnetic ja Celine Dion suurimmilta osin, sit löytyy myös noita joita käytän vähemmän, mm escada ja paris hilton. :)
Miten sä ennätät käyttää noi kaikki ennen, kun ne pilaantuu?

En itse edes muista mikä mulla on kaapissa nykyään.
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";26084920]Ja mikä on ensi tuoksu ja loppu tuoksu.[/QUOTE]

ensituoksu on limeä, päärynää ja kuorittua mantelia, sydän valkoista pionia ja loppu vaniljaa, meripihkaa, mahonkia ja tonkapapua.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äm-mä;26084949:
Oonks mä ainoa jolla on useita hajuvesiä käytössä? :D Hilfiger Tommygirl, Versace Versus, Guess Seductive, mexx magnetic ja Celine Dion suurimmilta osin, sit löytyy myös noita joita käytän vähemmän, mm escada ja paris hilton. :)
käy näin "miten saan porukan häviämään luotani"! Siis en käytä noita hajuja. En sanos eikö sinulle sopis mutta minulle ei!Ne on rikkaitten tuoksuja itse olen köyhä joten ehkä siks? :).
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";26085048]ensituoksu on limeä, päärynää ja kuorittua mantelia, sydän valkoista pionia ja loppu vaniljaa, meripihkaa, mahonkia ja tonkapapua.[/QUOTE]

Tulee mieleen kirpeä, mutta päärynä pehmentää. Pioni on voimakas tuoksuinen mutta sen laimentaa vanilja ja loput tuoksut. Saiskin jostain näytteen tuosta. Oon tilannut niitä ilmaiskortti näyte tuoksuista.

Saisko tuosta jostain tuoksu näytteen.
 

Yhteistyössä