Mikä hajuvesi sinulla on käytössä parhaillaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
....
Tästä tykkäsin aluksi, mut en oikein enää tiedä. Vähän liian tunkkainen ehkä?


Toinen jonka olen saanut lahjaksi on tämä perinteinen.


Sit on pikkupulloissa Dalí-hajuja, ne on ihan kivoja :)
 
ASTROLABE huom!
Mul on Diorin miniatyyreja. Tyhjin pulloista on Pure Poison, joten se kai lemppari sitten? :D

Tasasina kakkosina Dior Addict 2 ja Miss Dior Chérie.
Asutko missäpäin? Mulla olis Pure Poison pullo jota en saa tyhjäksi. Anoppi osti sen vahingossa kun pyysin Poisonia. En vaan jotenkin tykkää tuosta versiosta. Onhan tuo jo muutaman vuoden vanha mutta tuntuu siinä tuoksu vielä toimivan.
 
marinegroove
Pitipä alkaa nuuskuttelemaan toi tuoksukokoelma läpi! Nyt käytössä on nämä:

Escadan Cherry In The Air ja Taj Sunset (jälkimmäinen säästellen)
TBS:n Coconut body mist
Aquolina Pink Sugar

Tuoksuja on nopeasti laskien n. 20 + pienet collector's edition- ja käsilaukkutuoksut. Osa noista on varmaan jo niin vanhoja kyllä, että sietäisivät joutua roskiin. Seuraavana hankintalistalla on (syksyn tullen) Lancôme La Vie Est Belle -tuoksu.
 
marinegroove
Tulipa mieleen tuosta haju-asiasta, kun olin täs yks päivä kaupassa ja kiertelin siellä vaatehyllyjä ja yhtäkki nenääni tuli joku aivan mielettömän ihana tuoksu ja nuuskuttelin sitä antaumuksella. Siinä palloilin ja katselin vaatteita ja luulen et yhdessä hyllyvälikössä olevan nuori nainen/tyttö oli tuoksun aiheuttaja. Teki niiiiin mieli mennä kysymään et mitä tuoksua käytät, mut en kehdannut. Sitten kun siine oikein vielä vetelin sieraimiini sitä tuoksua, niin eiköhän jostain putkahtanut vanhempi pariskunta jotka lemahtivat niin lehmänpaskalle kuin olla ja voi... Se siitä sulotuoksusta!
 

Yhteistyössä