Hakutulokset

  1. E

    G: Mitkä viisi sivua on ylimpänä sun osoitelistassa koneella just nyt?

    Kaksplus Helsingin Sanomat (hs.fi) Ilta-Sanomat Iltalehti Kaksplus Kerhot ja jos tätä ei lasketa, Facebook Seuraavina on Telkku.Com ja Noise.Fi
  2. E

    Kuvailkaa mulle aikuismainen pukeutumistyyli?

    Mulle aikuismainen tyyli = tätityyli tai jakkupukutyyli. Eli jotain sellaista, mihin en koskisi pitkällä tikullakaan. :x Varsinkin ylipainoisilla aikuismainen tyyli tarkoittaa käytännössä telttoihin pukeutumista, ja sille tielle en enää aio lähteä, vaikka reippaasti ylipainoinen olenkin...
  3. E

    Tytölle nimi V- tai S-kirjaimella

    Vilya :heart:
  4. E

    Mistä asiasta sä olet ylpeä?

    Olen ylpeä siitä, että olen onnistunut rämpimään läpi yliopiston ja lukemaan itselleni tutkinnon, against certain odds. Olen ylpeä myös siitä, että olen saanut vakituisen työpaikan, vaikka olenkin humanistiblondi. Lisäksi olen ylpeä muutamista tekemistäni matkoista ja etenkin siitä, että...
  5. E

    Tytölle nimi E-kirjaimella

    Uih, ihana nimi :heart:
  6. E

    paljonko sulla on tällä hetkellä tilillä rahaa ja millon tulee seuraavan kerran?

    Lainlaatijat ovat miettineet asiaa meidän kaikkien puolesta. "Kun luovuttajan sukusoluilla on saatu aikaan lapsia viidelle hedelmöityshoitoa saaneelle, hänen luovuttamiaan sukusoluja ei saa enää käyttää hedelmöityshoitoon muille." Hedelmöityshoitolaki, 4 § Sukusolujen ja alkioiden käytön...
  7. E

    miten voi olla ylpeä siitä että on yh?

    Totta. Toisaalta, en oikein tiedä, mitä tässä varsinaisesti tarkoitetaan ylpeydellä. Tokihan sitä voi olla ylpeä asioista ilman, että se samalla tarkoittaa sitä, että muiden pitäisi kadehtia? Miksi ylpeys yhdistetään automaattisesti kateuteen? Mun mielestä yksinhuoltajuudesta voi olla...
  8. E

    paljonko sulla on tällä hetkellä tilillä rahaa ja millon tulee seuraavan kerran?

    Aivan liian vähän ottaen huomioon, että tilipäivä on vasta 20.4. :( Kolme viikkoa niukkuutta edessä. Ei mitään ylimääräisiä juttuja, vain perussafkat.
  9. E

    miten voi olla ylpeä siitä että on yh?

    Esimerkiksi siksi yksinhuoltajuus voi olla tavoitteena, että ei ole onnistunut tapaamaan sopivaa miestä "riittävän ajoissa", mutta haluaa silti lapsen. Jos vaihtoehtoina on parisuhteeton ja mahdollisesti lopullisesti lapseton elämä tai yksinhuoltajuus, aika moni valitsee mieluummin...
  10. E

    paljon vuokra? paljonko saatte asumistukea?

    40m2, vuokra vesimaksuineen 699,15?/kk, senttiäkään en saa asumistukea. En tosin ole hakenutkaan, koska en sitä kuitenkaan saisi. Nettotulot vähän reilu puolitoista tonnia.
  11. E

    Onkos paikalla muita Gootti/hevimetalli äitejä..?

    No mie en oo varsinaisesti gootti, enkä itse asiassa edes äiti vielä, mut tykkään kyllä vähän rankemmasta musasta ja käyn keikoilla myös ulkomailla. Lisäks mua kiinnostaa leffa-cosplay, etenkin LOTR- ja Potter-leffoihin liittyen. Siinä suhteessa lienen siis hiukan epätavallisempi tapaus.
  12. E

    Sammutatteko tänään kodistanne valot klo 20:30-21:30???? Koko Suomi pimenee......EARTH HOUR kohta käsillä!!!!!

    Valot on sammuksissa, tosin telkku ja tietsikka on päällä. Suihkun ajaksi laitoin saunan valon päälle, mut muuten täällä kökötetään pimeässä. Aika siistii B)
  13. E

    Sammutatteko tänään kodistanne valot klo 20:30-21:30???? Koko Suomi pimenee......EARTH HOUR kohta käsillä!!!!!

    Yritän muistaa sammuttaa. Telkkua en sammuta, koska 21:30 katson CSI Miamia, mut valot voisin laittaa pois.
  14. E

    Herttoniemen ranta

    Mun on hirmu vaikea sanoa, kun en ole asunut Hesassa muualla kuin Hertsikanrannassa. Veikkaisin kuitenkin ennemmin Aurinkolahtea kuin Kontulaa, jos ajatellaan paikan ns. mainetta. Turusta muuttaneelle Hertsikanranta on joka tapauksessa ollut ihan ok paikka, vaikka onkin henkisesti liian idässä...
  15. E

    Herttoniemen ranta

    Herttoniemen metroasemalla on pulsuja, mut itse Herttoniemenranta on ihan jees paikka. Mamuja ja manneja siellä kyllä piisaa, mut niitä on joka paikassa, missä on kaupungin vuokrataloja. Hertsikanrannasta löytyy paljon erilaisia asumismuotoja -- asumisoikeustaloja, kaupungin vuokrataloja...
  16. E

    Helsingis vuokra neliöstä 3300!!!

    Mun 40m2 yksiöni neliövuokra on reilut 17?/m2. Vuokra ja vesimaksu yhteensä reilut 699?/kk. Kämpässä sauna ja lasitettu parveke, talo rakennettu 2000-luvulla. Vuokranantaja on kiinteistönvuokrausalan yritys (ei Sato eikä VVO).
  17. E

    Mitä mieltä nimistä??

    Ihania nimiä tosiaan, mut ihan liian yleisiä mun makuuni. :/
  18. E

    Mitä mieltä nimistä??

    Tykkään kaikista :heart:
  19. E

    Maailman seksikkäin mies äänestys

    Pakko peesata tota boldattua kohtaa. Ville Valo on ainoa julkkismies, josta olen nähnyt erittäin eroottisia unia -- ja mä siis fanitan isoa joukkoa muusikko- ja näyttelijämiehiä lähes työkseni. :ashamed: :saint: Villessä vaan on jotain täysin selittämätöntä karismaa, nimenomaan eroottista...
  20. E

    voisitko mennä sänkyyn miehen kanssa pelkästään siksi, että hän on komea?

    Nuorempana olin todella tiukkapipoinen ja mustavalkoinen tällaisissa asioissa, mutta vanhemmiten sitä on alkanut nähdä, että asioilla on erilaisia puolia ja että mustan ja valkoisen välissä on paljon erilaisia harmaan sävyjä. Pelkkä komea ulkonäkö ei välttämättä sytytä mua sillä tavalla, että...

Yhteistyössä