Hakutulokset

  1. E

    Maailman seksikkäin mies äänestys

    Ei millään pysty valitseen vain yhtä.. Jon Bon Jovi Johnny Depp Ville Valo Elijah Wood Viggo Mortensen Ton lyhemmäksi listaa ei saa millään, tuostakin on jo rankattu pois ihan liian monta hottista miestä.
  2. E

    Erikoisempia harrastuksia?

    Törkeästi *nostan* omaa aloitustani, niinhän täällä muutkin tekee. =) Alkoi työhommat tökkiä, joten jatkoin Potter-cosplayn googlettamista. Aika siistejä juttuja netistä löytyy ja ihan kohtalaisia ohjeitakin. Vielä ei tosin oo tullut vastaan ihan yhtä hyvää saittia kuin mitä Alley Cat...
  3. E

    Englannin taitoiset, nyt pika-apua, kumpi vaihtoehdoista oikein vai molemmat?

    For-sanan merkitys lienee tuossa lauseessa jotain tyyliin "sillä" tai "koska"? "Sillä jonakin päivänä katsot taaksepäin ja huomaat, että ne [pienet asiat] olivatkin suuria." Realise on brittienkkua, realize amerikanenglantia. Molemmat on oikein.
  4. E

    Erikoisempia harrastuksia?

    Cool. B) Just jotain tuon suuntaista tarkoitinkin, vähän epätavallisempia harrastuksia ja keräilykohteita. Tap dance siis lienee suomeksi steppausta?
  5. E

    Erikoisempia harrastuksia?

    Hei, teini-ikäiselle kaikki mitä vanhemmat tekee on todella noloa ja kaikin puolin "lame'iä" muutenkin. :laugh: Siinä iässä keksii nolosteltavaa kaikesta, teki vanhemmat mitä tahansa. Äitylin tai isukin cosplay-harrastus on sentään vielä aika pientä, jos vertaa perheisiin, joissa vanhemmat...
  6. E

    Erikoisempia harrastuksia?

    I know, mä oon ollut töissä siellä jo neljänä kesänä :D Menen tänäkin vuonna, jos vaan huolivat. :D
  7. E

    Erikoisempia harrastuksia?

    Minkä ikäinen sä sitten olet? :xmas: Mä täytän tänä vuonna 35 enkä tunne olevani liian vanha cosplayhin.. :ashamed: :saint: Tai vaikka olisinkin, yritän olla välittämättä siitä. ;) Onhan roolipelaajissa ja larppaajissakin vaikka minkä ikäisiä tyyppejä, eikä cosplay mun ymmärtääkseni...
  8. E

    Erikoisempia harrastuksia?

    Onko täällä kenelläkään perheellisellä tai perheettömällä vähän epätavallisempia tai erikoisempia harrastuksia? Tyyliin laskuvarjohyppy, purjekoneella lentäminen, valtameripurjehdus, kalliokiipeily? Tai jotain erikoisempia keräilyharrastuksia, tms? Tuli vaan mieleen, kun tossa surffailin...

Yhteistyössä