Hakutulokset

  1. V

    Hei tänään on perjantai!

    Ja mua ei pelota ollenkaa! Tää on kyl ihana tunne! :D
  2. V

    Mahtaako kukaan tietää onko Kuhmossa suht edullista hotellia tai vastaavaa?

    Suunnitelmissa poiketa muutamaksi päiväksi sinne ja ei asu siellä enään sukulaisia joilla voisi yöpyä. Ja mökkikin on yöpymiskelvoton. Mahtaisiko kukaan tietää onko edullisia paikkoja, kun päiviksi on paljon ohjelmaa ja yöpymisestä ei haluaisi älyttömästi maksaa?
  3. V

    Olenko ihastunut??

    Eipä tuo minunkaan ihastus ole ulkoisesti "unelmien rinssini", mutta hittoako sillä on väliä? Mä ainakin otan hänet jos saan. Hän on kaikin puolin muuten mun unelmien rinssi :D
  4. V

    Läskin sulattajat kesäkuun helteissä viikko 40*kunhan ne helteet tulisi takaisin*

    Löhtöpainoksi merkattakoon 82kg onnistuin ennen joukkoon liittymistä pudottamaan 1,8 kg. Pituutta n.163 cm
  5. V

    Osaako sun mies rakentaa talon tai korjata auton?

    Osaa molemmat, mutta auton korjaukset osaa paremmin ku talon rakentamiset. Ei ole koulutusta kyllä, mutta en paljo muille autoa antais huoltoon. Tosin talonrakentamisenkin antaisin hänen käsiin. =)
  6. V

    Läskin sulattajat viikko 38

    Pääseekö vielä mukaan? Alkoi aamun mittari lukema ahdistaa (ahdistanu jo pidempää) aivan liikaa :ashamed:
  7. V

    Kouluarvosanat asteikolla 1-5, onko 3 huono teidän mielestä?

    Kauppakamari-instituutin täti kertoi, että asteikko muuttuu sen takia kun 1 ja 5 on määritelty tarkasti ja ne väli asteikot on saanut oppilaitos itse määrittää. Mikä on aiheuttanut aika hajanaista asteikkoa tai kriteeristöä. Ja nyt ne halutaan kaikkiin oppilaitoksiin samantasoisiksi. Mikä on...
  8. V

    Valitse malleista paras tai mieleisesi.....

    Eli tulostan kuvan ja kipitän eurokankaan tätien kiusaksi. :D Eli mun kannattaa hetki harjotella rypytystä vaikka likan barbin vaatteisiin. Tuskastuttaa ku pellavakangas vartoo et pääsis koneeseen kutistuu, ja just nyt alkaa 7 päivän työputki. Ehdi mitään ommella ja halu kova tehä koko ajan...
  9. V

    Valitse malleista paras tai mieleisesi.....

    Siinä on kyllä upea kuosi, tahtoo samanlaista kangasta. :D Mut toi ihan viimesin on sellanen malli jota minäkin ehkä voisin päällä pitää. Onko tuo kovin vaikeeta tehdä, tuo rypytys siis.
  10. V

    Siivoaisiko miehesi wc-pöntön oma-aloitteisimmi, jos pyytäisit asiaa norjaksi?

    Se ei tee sitä edes suomeks pyydettynä ni epäilen et norjaks pyydettynä viäl vähemmän..
  11. V

    Valitse malleista paras tai mieleisesi.....

    Ei voi kuin huokailla, on niin hienoja :D :flower:
  12. V

    Auttakee fiksummat! (käsitöistä jälleen)

    On se uskottava fiksumpia, kangas lähtee siis kutistumaan. Liian malttamaton, TAAS. :D
  13. V

    Auttakee fiksummat! (käsitöistä jälleen)

    Housuja väkerrän, se on aika väljä malli, et ei haittaa vaikka hiukan kutistuu. Että voi olla yksinkertanen... Tottakai se tarkottaa sitä.. hittoako ne puhuu kahessa peräkkäisessä lauseessa samasta asiasta kahdella eri tavalla... :headwall: :xmas: Kiitos! :flower:
  14. V

    Auttakee fiksummat! (käsitöistä jälleen)

    Kannattaisko tuo pellava silittää ennen ku siitä alkaa tekemään? Ja mitä hittoo tarkotti tikkaus? Ei muista ei ja google ei anna mulle järkevän kuulosta vastausta.. :ashamed: Ei pitäs tumpelon yrittää..
  15. V

    Mövepickin suklaajäätelö. TÖRKEÄÄ:

    Mä veikkaan et mövenbick on ottanu ja nostanu hintoja, joka pakottaa kauppiaan nostamaan hintoja, jotta se kauppa pysyy siinä pystyssä.
  16. V

    Pitääkö 30-vuotiaana tulla jokin kriisi?

    Mä olen kriisiä jos toista potenu ainaski vuoden ja 30 täytän vatsa puolentoista vuoden päästä.. Tää vanheneminen tuntuu jotenkin rankalta vaikka mä olen NUORI! :kieh: :o :ashamed:
  17. V

    Mitä miehesi tuumais jos toivoisit tämmöstä korua? :)

    "Mitä oot ottanu?" :whistle: Mä en käytä ku korviksia ja niitäkään se ei uskalla ostaa, mulle kelpaa vaan tietyt. :D
  18. V

    Miten suhtautuisitte, jos 21v siskonne/ystävänne kertoisi olevansa raskaana?

    Olisin onnitellut ja ollut onnellinen siskon puolesta.. Mutta mulla ei ole pelkoa jottas sellasta päivää tulee. :| Koitappa nyt vaan olla onnellinen siskosi puolesta. Ei ne asiat murehtimalla parane. Elämä menee eteenpäin. Siskosi on onnellinen, ole hänen kanssaan. Ellet sitten ole katkera.
  19. V

    Tää ei ole reiluu!!!! (käsitöistä) *muoks* kuva lisätty =D

    Kiitoksia! :flower: Olen itsekkin aika ylpeä siitä. :)
  20. V

    Tää ei ole reiluu!!!! (käsitöistä) *muoks* kuva lisätty =D

    Kaava on kiva, ohjeet meni jostain syystä ohi nupin, mutta onneks oli vanha SK, jossa oli kuvitettu ohje vastaavallaiselle mekolle. Huomenna kuullaan tytön tuomio. Kankaaseen ihastu kaupassa. Ja koko ajan oli vieressä vahtimassa, kunnes unille passitin.

Yhteistyössä