Valitse malleista paras tai mieleisesi.....

  • Viestiketjun aloittaja Boogyman
  • Ensimmäinen viesti
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
No tää ei varmaan ole vaikea! Onko toi yläosa valmista tollaista ryppyistä? Hieno on :)
sen rypytin ihan tuolla joustavalla langalla....1cm päästä joka tikistä. ja on yksi helpoimpia malleja vaikkakin aikaa vievää puuhaa.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kuten mie aikasemmiki oon sanonu,sie oot tosi kätevä käsistäs. :)
kiitos kiitos....näitä nyt tulee ihan kyllästymiseen asti....lopetan ku oma kiinnostus loppuu. sit keksin jotain muuta :D
älä nyt viel ainakaa lopeta ku kivaha noita o kattella.ittellää ku on peukalo keskel kämmentä et mikää käsityö ei oikei luonnistu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ei voi kuin huokailla, on niin hienoja :D :flower:

:D kiitos....mulla on vissiin joku mekkokausi ku haluun niitä vaan koko ajan...ja toi viimenen mekko oli mahtavan näköinen tytön päällä :D
Siinä on kyllä upea kuosi, tahtoo samanlaista kangasta. :D Mut toi ihan viimesin on sellanen malli jota minäkin ehkä voisin päällä pitää.
Onko tuo kovin vaikeeta tehdä, tuo rypytys siis.

 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kuten mie aikasemmiki oon sanonu,sie oot tosi kätevä käsistäs. :)
kiitos kiitos....näitä nyt tulee ihan kyllästymiseen asti....lopetan ku oma kiinnostus loppuu. sit keksin jotain muuta :D
älä nyt viel ainakaa lopeta ku kivaha noita o kattella.ittellää ku on peukalo keskel kämmentä et mikää käsityö ei oikei luonnistu. :D
en nyt ihan vielä.....huomenna alottelen uutta....katsotaan saanko sen huomisen aikana tänne
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ei voi kuin huokailla, on niin hienoja :D :flower:

:D kiitos....mulla on vissiin joku mekkokausi ku haluun niitä vaan koko ajan...ja toi viimenen mekko oli mahtavan näköinen tytön päällä :D
Siinä on kyllä upea kuosi, tahtoo samanlaista kangasta. :D Mut toi ihan viimesin on sellanen malli jota minäkin ehkä voisin päällä pitää.
Onko tuo kovin vaikeeta tehdä, tuo rypytys siis.
kangas on Eurokankaan kilotavaraa ja housukangasta :D rypytys on helppo mutta työläs....eli tarvitset joustolankaa, jonka laitat puolaan ja sitten ompelet suoraa ommelta ihan tavallisesti niin se rypyttyy itsellään.
 
Eli tulostan kuvan ja kipitän eurokankaan tätien kiusaksi. :D
Eli mun kannattaa hetki harjotella rypytystä vaikka likan barbin vaatteisiin.
Tuskastuttaa ku pellavakangas vartoo et pääsis koneeseen kutistuu, ja just nyt alkaa 7 päivän työputki. Ehdi mitään ommella ja halu kova tehä koko ajan jotain. :snotty:
 
Boogyman
ehdottomasti harjoittele ensin.....helppo juttu se on kuitenkin. silloin kun on intoa tehdä niin se aika jostakin aina tulee....vaikka olisi töissä ja on lapset yms. niin silti jotenkin vain ne työt tulee valmiiksi.
 
Upeita mekkoloita taas! Mä taistelen oman juhlamekkoni kanssa, piti jo kertaalleen purkaa lähes kaikki saumat mitä sain tehtyä, kun kaulusta piti muuttaa.. En tiedä mitä siitä tulee, on hiukan erikoinen kaulusmalli, enkä nyt tiedä sitten tykkäänkö siitä. Muutin sitä jo, muttei ehkä tarpeeksi, ja kun kangas on vanhaa en viitsi enää purkaa; se ei kestäkään sitä. Äh. Eikä aikaa ole tehdä uutta, eikä kangastakaan.. :|
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Upeita mekkoloita taas! Mä taistelen oman juhlamekkoni kanssa, piti jo kertaalleen purkaa lähes kaikki saumat mitä sain tehtyä, kun kaulusta piti muuttaa.. En tiedä mitä siitä tulee, on hiukan erikoinen kaulusmalli, enkä nyt tiedä sitten tykkäänkö siitä. Muutin sitä jo, muttei ehkä tarpeeksi, ja kun kangas on vanhaa en viitsi enää purkaa; se ei kestäkään sitä. Äh. Eikä aikaa ole tehdä uutta, eikä kangastakaan.. :|
Mulle käy kan noin aina välillä....mut yleensä hyvää tulee vaikka tekovaiheessa tuleekin uskonpuute....jos ihan kamalasti ärsyttää, laita mekko hetkeksi sivuun ja anna ajatusten muhia. Kun aloitat taas niin ajatukset ovat jo toiset :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Upeita mekkoloita taas! Mä taistelen oman juhlamekkoni kanssa, piti jo kertaalleen purkaa lähes kaikki saumat mitä sain tehtyä, kun kaulusta piti muuttaa.. En tiedä mitä siitä tulee, on hiukan erikoinen kaulusmalli, enkä nyt tiedä sitten tykkäänkö siitä. Muutin sitä jo, muttei ehkä tarpeeksi, ja kun kangas on vanhaa en viitsi enää purkaa; se ei kestäkään sitä. Äh. Eikä aikaa ole tehdä uutta, eikä kangastakaan.. :|
Mulle käy kan noin aina välillä....mut yleensä hyvää tulee vaikka tekovaiheessa tuleekin uskonpuute....jos ihan kamalasti ärsyttää, laita mekko hetkeksi sivuun ja anna ajatusten muhia. Kun aloitat taas niin ajatukset ovat jo toiset :D
Tämä on niin totta! Tytön yksi mekko tuolla odottaa että teen helman uusiksi, kun tein se housunlahkeista ja onkin liian kapea. Osan helmaa purin, mut sit ei jaksanu enää inspiroida ja jätin sikseen. Tän on viisain onnistua vaan, kun lakkiaiset on jo ensi lauantaina! Eikä mitään päällepantavaa...
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Upeita mekkoloita taas! Mä taistelen oman juhlamekkoni kanssa, piti jo kertaalleen purkaa lähes kaikki saumat mitä sain tehtyä, kun kaulusta piti muuttaa.. En tiedä mitä siitä tulee, on hiukan erikoinen kaulusmalli, enkä nyt tiedä sitten tykkäänkö siitä. Muutin sitä jo, muttei ehkä tarpeeksi, ja kun kangas on vanhaa en viitsi enää purkaa; se ei kestäkään sitä. Äh. Eikä aikaa ole tehdä uutta, eikä kangastakaan.. :|
Mulle käy kan noin aina välillä....mut yleensä hyvää tulee vaikka tekovaiheessa tuleekin uskonpuute....jos ihan kamalasti ärsyttää, laita mekko hetkeksi sivuun ja anna ajatusten muhia. Kun aloitat taas niin ajatukset ovat jo toiset :D
Tämä on niin totta! Tytön yksi mekko tuolla odottaa että teen helman uusiksi, kun tein se housunlahkeista ja onkin liian kapea. Osan helmaa purin, mut sit ei jaksanu enää inspiroida ja jätin sikseen. Tän on viisain onnistua vaan, kun lakkiaiset on jo ensi lauantaina! Eikä mitään päällepantavaa...
Toivon, että saat mekon valmiiksi sellaisena kuin sen näät ajatuksissasi.....
 
Boogyman
Tämä nyt ei ole mekko mutta hamonen :D tykkään paljon ja aijon pitää syksylläkin


tämä on kopioitu vanhasta paidasta jonka helmaa on vain pidennetty...ja saatiin rantamekko
 
pia
Boogyman: mÄ vissiin vietän liikaa aikaa palstalla, mut näin viime yönä untä et ratsastit hevosella mun päälle, ja mun jalka turpos hirveesti, sit veit mut skootterilla lääkäriin :LOL:

ja aivan ihania mekkoja :heart:
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Boogyman: mÄ vissiin vietän liikaa aikaa palstalla, mut näin viime yönä untä et ratsastit hevosella mun päälle, ja mun jalka turpos hirveesti, sit veit mut skootterilla lääkäriin :LOL:

ja aivan ihania mekkoja :heart:
:LOL: :LOL: unta jo nähdään meikäläisestä.....
 

Yhteistyössä