Läskin sulattajat viikko 38

keijukainen
Huomenta. Paino 79,5 eli -900g. Metodi on herkut vähemmälle/pois ja liikunnan lisääminen. Hitaasti tapahtuu mutta tuohon 70kg olisi päästävä. Kuvittelin aloittaessani että 2kg viikossa tippuu, mistä lie tuollaisen keksin.
 
Turilas ja Jäärä
Aamupaino oli 104,8kg. Eli pudotusta -1,2kg! Viikko on kuitenkin ollut haastava, sillä entiset napostelut ovat niin totuttua, etten edes aina huomaa kuinka kaapin ovi käy... Olen aikasemmin laihduttanut -10kg painonvartijoiden ohjeilla, mutta nyt ajattelin vain totutella lautasmalliin ja syömään oikein silloin kun on oikeesti nälkä... Paljon on vielä pudotettavaa... Huoh... Mutta alku se on tämäkin!
 
vieras
osa on saanu hyviä tuloksia mutta osa ei. ei taida ottaa laihdutusta tosissaan?
tsemppiä nyt vaan kaikille. itse en listalle kelvannut kun oli toinen päivittelijä,laihdutin sitten yksinäni 17kg =)
 
muistaako kukaan sivua missä oli ne mitat paljo pitäs olla esim vyötärön ympärys jne? riskirajat siis. tajuskohan kukaan nyt yhtään... se tais olla joku testi tjn et piti antaa mitat ja kone laski onko riski sairastua sydän yms tauteihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
muistaako kukaan sivua missä oli ne mitat paljo pitäs olla esim vyötärön ympärys jne? riskirajat siis. tajuskohan kukaan nyt yhtään... se tais olla joku testi tjn et piti antaa mitat ja kone laski onko riski sairastua sydän yms tauteihin.
?
http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/sydamenterveys/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
muistaako kukaan sivua missä oli ne mitat paljo pitäs olla esim vyötärön ympärys jne? riskirajat siis. tajuskohan kukaan nyt yhtään... se tais olla joku testi tjn et piti antaa mitat ja kone laski onko riski sairastua sydän yms tauteihin.
?
http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/sydamenterveys/
tattis! :flower: =) mä lähen nyt jumpalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
muistaako kukaan sivua missä oli ne mitat paljo pitäs olla esim vyötärön ympärys jne? riskirajat siis. tajuskohan kukaan nyt yhtään... se tais olla joku testi tjn et piti antaa mitat ja kone laski onko riski sairastua sydän yms tauteihin.
?
http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/sydamenterveys/
tattis! :flower: =) mä lähen nyt jumpalle
Käytin googlea B) Hauskaa jumppaa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osa on saanu hyviä tuloksia mutta osa ei. ei taida ottaa laihdutusta tosissaan?
tsemppiä nyt vaan kaikille. itse en listalle kelvannut kun oli toinen päivittelijä,laihdutin sitten yksinäni 17kg =)
No ketkäs ei oo saanu tuloksia aikaan?
Se on hyvä harmaana aina väittää yhtä sun toista eikä sitten perustella väitteitään.
 
Minde
Pöö!

Josko laittais uudelleen viestin, ku ed.viikon ketjuun laitoin, mut enhän ajatellu, ett tänne olis voinu laittaa:)

Eli jos suinki mahtuu mukaan rientoihin, ni alkupaino oli 78kg, eilen aamuna paino oli 62,2kg ja tavote olis 55kg. Pituutta löytyy 161cm:)
 

Yhteistyössä