Hakutulokset

  1. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Nyt vasta huomasin tuon väitteen, että maksat verot molempiin maihin. Kerro lisää. Nimittäin näin ensituntumalla voisin kertoa, että maksat vain jompaankumpaan maahan, koska tietääkseni USA:lla ja Suomella on verosopimus, mikä estää kaksinkertaisen verotuksen.
  2. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Nyt vasta huomasin tuon väitteen, että maksat verot molempiin maihin. Kerro lisää. Nimittäin näin ensituntumalla voisin kertoa, että maksa vain jompaankumpaan maahan, koska tietääkseni USA:lla ja Suomella on verosopimus, mikä estää kaksinkertaisen verotuksen.
  3. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Oleskelulupa on lupa olla maassa (syy mikä tahansa, esim opiskelu, työ, muu humanitaarinen syy), turvapaikka myönnetään oikeasti aika harvalle vuosittain ja se liityy nimenomaan siihen jos kotimaassa on vaaraksi joutua vainotuksi tms. Nämä ei ole mitään pysyviä 'huostaanottoja', eli niissä Suomi...
  4. V

    Tänään kun tankasin auton niin kuulin:D ei että... haha

    Kännissähän tämä on taas, kuten tekstistä huomaa.
  5. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Ei. Oleskeluluvan tai turvapaikan perusteella ei ole vielä myönnetty kansalaisuutta ja Suomen vastuuta. Ja näin on ihan lain mukaan myös. Turvapaikka ja oleskelulupa on väliaikaisia ja voidaan peruuttaa, jos kyseinen henkilö syyllistyy rikollisuuteen. Sitten on eri asia, kun kansalaisuus on...
  6. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    No, asianajokulut maksaa joko valtio tai tuomittu itse. Se oli vastaus kysymykseen. Koita nyt kuitenkin ymmärtää se, ettemme Suomen kansalaisten rikollisille yksinkertaisesti voi mitään muuta, mutta ylimääräisenä veroeurojen nielemisenä voidaan pitää sitä, että ulkomaalaiset käyttää...
  7. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Ymmärrä nyt hyvä ihminen, ettei Suomi ole vastuussa kuin omista kansalaisistaan. Suomi antaa kansalaisuuden niille ulkomaalaisille, joista haluaa olla vastuussa, joten jos ei ole kansalaisuutta, ei ole myöskään mitään velvollisuutta elättää kyseistä rikollista Suomen hotellivankilassa. Piste.
  8. V

    Pakkohan JUMALA on olla olemassa?

    Usko on USKON asia. Ei perustu mihinkään konkreettiseen faktaan. Jos miljoonat ihmiset saa jotain ilioa siitä, että uskovat johonkin, niin olen iloinen heidän puolestaan. Jos olisi oikeasti olemassa joku JUMALA, niin ei tämä maailma olisi oikeasti näin epäoikeudenmukainen paikka.
  9. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Olet aiemminkin yrittänyt syyttää mua väkivallan uhrin syyllistämisestä. Mun puolustus oli ns. riskianalyysi. Ihmisen on helpompi puolustautua - jos itsesuojeluvaistoa löytyy - jos hän tuntee tekijän. Silloin voi arvioida, kannattaako henkilön kanssa olla tekemisissä vai ei ja täytyykö ryhtyä...
  10. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Olisi kiva lukea ja tutkia noita tutkimuksia. Jos löydät, niin vinkkaa. Mun mielestä AINA, oli kyse raiskauksesta tai henkirikoksesta, niin uhrin sattumanvaraisuus on pahempaa.
  11. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Nyt puhut vastoin laajempaa perspektiiviä. Ns. white flight-ilmiö on maailmanlaajuinen ja koskee nimenomaan alueita, joille muuttaa rauhatonta porukkaa lähi-idästä ja joistain Afrikan maista. Niinkin lähellä, kuin muissa pohjoismaissa on alueita, josta kaikki natiivit on muuttaneet pois ja meno...
  12. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Tarkoitin sitä, että feministit pitävät kovaa meteliä naisen 80 centistä ja pörssiyhtiöiden naiskiintiöistä, mutta onko kukaan suomalainen feministi ottanut pontevasti kantaa musliminaisten kokemaan kunniaväkivaltaan Suomessa? Tarkoitan nyt julkisuuden feministejä, ei kahvipöytäfeministejä...
  13. V

    Julki-imetyksen vastustajat: imetys uimahallissa?

    En ole edes tiennyt, että íhmiset on näin imetyskammoisia! Mun imetyksistä on n. 10 vuotta, ja minä imetin MISSÄ JA MILLOIN VAIN , KUN VAUVALLA OLI NÄLKÄ. mm. Ikeasa, kahvilassa, kaupungilla jne. Miksi en olisi imettänyt, kun lapsi sitä halusi? Mitä minun olisi pitänyt tehdä?
  14. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    o ei he ole osallisia KAIKKIIN murheisiin ,mutta TUOMIINSA murheisiin kyllä. Esimerkiksi raiskatun naisen/tytön murheisiin ´heillä on osallisuutensa.
  15. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Ihan tippa linssissä katson tota Plan-showta :( tuo Suomeen tullut pakistanilainen nainen oli ihana. Miksei suomalaiset feministit puolusta näitä sorrettuja naisia. Miksi suomalaiset feministit puoltavat vain maahanmuuttajamiehiä? Turvapaikanhakijoista suurin osa on miehiä. Missä naiset...
  16. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    En ymmärrä, miten muka käänsin mitään. Tai jos kääntäminen onnistui, niin ehkei se ollutkaan mikään flippaskonsti.. En elä monikulttuurista elämää, vain tätä omaa monokulttuurista.. Kaupunki on kyllä monikulttuurinen (Turku).
  17. V

    Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

    siis,,, odotas. Tulikohan mulle itelle ajatuskatko. Suomessa on ulkomaalaisia pari prosenttia väestöstä. Siis tässä on KAIKKI ulkomaalaiset, myös länsimaiset, aasialaiset jne. Kuinkakohan suuri osuus näistä on lähi-itä-afrikkalaisia? Ei varmaan kuin joku, jos heitetään 0,1-0,2%...
  18. V

    Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

    hyvä pointti muuten tuo, että siitä parin prosentin ulkomaalaismäärästä enemmistö on muistaakseni venäläisiä, ruotsalaisia jne. joten noiden Lähi-itä-afrikkamiesten osuus on vielä pienempi ja raiskaustilastoissa yliedustettuina suhteellistaen KAIKKIIN maahanmuuttajiin. Näin ollen vielä suurempi...
  19. V

    Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

    eikö sitä sais häädettyä, jos on vuokralla, niin eikse ole aika helppoa. en tiedä siis, mutta kuvittelisin, jos käyttäytyy asiattomasti JA väkivaltaisesti..
  20. V

    Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

    miksi suomalaiset pitäisi spesifioida tarkemmin kuin somalialaiset? Kategoria somalialaiset on vastaavasti suomalaiset.

Yhteistyössä