Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

"pieras"
En ymmärrä nyt tätä feministisotkua tähän mukaan?! Feministitkö ne mamut tänne valitsevat? Ei.

Ja kyllä ne miehet ittensä tänne ekana tunkevat. Todella tunkevat. He tulevat jos vain pääsevät ja pyrkivät sitten saamaan perheensä myöhemmin. Ei sieltä naisia ja lapsia päästetä ensin. Kulttuurieroja.

Kyllä suomalaiset feministit puolustavat kaikkia sorrettuja naisia, mutta vaikutusvalta maahanmuutossa on aikas minimaalinen.

Ja tuo toisen mainitsemat taikkunaiset ja venakot taas tulevat lähinnä suomalaisten miesten maksamina. He joko menevät heidän kanssaan naimisiin tai sitten ostavat firmaansa halvalla työntekijöitä, jotka suostuvat tekemään melkein mitä vaan.

Ja itse koen itseni osittain femakoksi eikä minulle ole koskaan ollut yksikään taikkunainen tai venäläisnainen uhka. Saavat he tänne tulla, jos elävät maan tavalla kuten kuka tahansa muukin. Jokainen saa pariutua miten lystää, tuollaiset miehet etovat enkä haluaisi edes sellaisesta kilpaillakaan. :) Saavat soopaa niskaansa sen vuoksi, että rikkovat lakeja (eivät maksa veroja, eivät ilmoita oikeita työtuntejaan, jne.), tuovat tauteja ja rikollisuutta mukanaan. Ja ovat alistettuja!

Taas on hiukkasen provokaatiota ilmassa ja yritetään pistää kaikenmaailman soopat toisten niskaan, kun ei itse ymmäretä asioiden laitaa.
en ole nähnyt, että feministit pitäisivät kovaa meteliä näiden naisten oikeuksien puolesta.

näitkö Eva Biaudeen puolustavan Nasima Razmyaria, kun afgaaniyhteisö uhkaili häntä TTK kilpiailun yhteydessä? Noin esimerkkinä.

Feministit taistelevat suomalaisen naisen puolesta ja kovin sanoin lyttääväät suomalasien miehen.

Näetkö heidän pitävän kovaa meteliä esim. Suomesta ympärileikattavaksi lähetettyjen tai pakkoavioliittoon lähetettyjen naisten puolesta?
 
  • Tykkää
Reactions: Vieras Nainen
"vieras"
[QUOTE="vieras";26124873]Kertokaa kokemuksia, jos täällä on ihmisiä, jotka asuu mamuvaltaisella alueella tai jos on muuttanut sellaisesta pois ja jos, niin miksi?[/QUOTE]

Hyvin viihdyin muutaman vuoden Itäkeskuksessa. Eniten häiritsi huumehörhöt ja alkkikset, jotka olivat kyllä pääsääntöisesti suomalaisia, vaikka kyllä niitä löytyi tiettyjen vähemmistöjenkin joukosta.

Pois muutin juuri noiden päihdehörhöjen takia, en mamujen.
 
??
[QUOTE="vieras";26124873]Kertokaa kokemuksia, jos täällä on ihmisiä, jotka asuu mamuvaltaisella alueella tai jos on muuttanut sellaisesta pois ja jos, niin miksi?[/QUOTE]

Kokemuksia?? Ihan tavallista elämää. Nyt hoidan lapsia kotona vähän aikaa, käydään paljon kävelyillä, puistoissa, rannoilla, tavataan kavereita. Lasten kaverit ovat ties mitä kansalaisuutta. Kysyvätkin aina toisiltaan "mikä sun nimi on? minkä maalainen olet?" :) Iltaisin ei pelota käydä lenkeillä, kesäisin ihmiset ovat myöhään puistoissa ja ulkona, silloin ikävä kyllä jonkin verran myös juoppoja örisemässä. Talkoopäivinä piha täynnä somalinaisia ja miehiä haravoimassa, kesäisin pihalla aina paljon lapsia, mutta talo on ihan hiljainen ja rauhallinen. Mitähän muuta "outoa" täällä elämisessä on... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire
"vieras"
[QUOTE="vieras";26124873]Kertokaa kokemuksia, jos täällä on ihmisiä, jotka asuu mamuvaltaisella alueella tai jos on muuttanut sellaisesta pois ja jos, niin miksi?[/QUOTE]

Näille mamukriitikoillehan olisi kauhistus mennä asumaan ulkomaille missä KAIKKI OLISIVAT ULKOMAALAISIA!!! Ei ei ei, sillä vain suomalaisten keskuudessa on mahdollista asua sivistyneesti.
 
"yks äiti"
Onko jollakin vastausta minulle, olen pohtinut tätä pitkään...miks kouluissa joissa esim. maahanmuuttajien luokka, on niin rauhatonta?
Elikkäs asumme nyt (väliaikaisesti) sellaisessa lähiössä, missä on paljon eri kansalaisuuden omaavia maahanmuuttajia. Näitä maahanmuuttajien lapsia sitten esim. samassa päiväkodissa missä lapsemme on. Samoin lähellä olevassa koulussa on paljon maahanmuuttajien lapsia. Koulu ja päiväkoti on aika rauhaton. Kulkiessani vaunutellen arkisin koulun ohi ja välitunnin sattuessa on siinä melkoinen meininki kun sitä touhua katselee...
lapsemme kertoo että melkoisen on rajua meininkiä myös päiväkodin puolella siis kertonut että välillä ne kiusaavat häntä ja kavereita ja itse olen vanhempana hakutilanteissa nähnyt, kuinka näillä ulkomaalaistaustaisilla lapsilla lähtee usein lapasesta... on tönimistä, pomottelua ja töykeää käytöstä, jopa väkivaltaa toisia lapsia kohtaan. En väitä että jokaisella, en todellakaan.

Miksi se maahanmuuttajataustaisuus kuitenkin vaikuttaa niin paljon siihen koulun ja päiväkodin rauhattomuuteen ja rauhallisuuteen... samaa kokemusta myös muilla.. Onko siellä maahanmuttajalasten kotona täysi kaaos kun käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät vai mistä se johtuu, että on niin rauhatonta?
 
"vieras"
Asun tällä hetkellä taloyhtiössä, jossa asuu suomalaisten lisäksi ainakin kuudesta eri maasta tulleita ihmisiä. Naapurustossa asuu paljon pakolaistaustaisia ihmisiä ja ainoat häirkiköt on suomalaiset kännipäissään ja suomalaisten koirat. Ennen kun asuttiin "paremmalla" alueella, niin siellä ainakin oli koulussa paljon häiriökäyttäytymistä ja kiusaamistakin ja juu, ei ollut siinä koulussa ollenkaan mamuja.
 
"vieras"
[QUOTE="yks äiti";26127149]Onko jollakin vastausta minulle, olen pohtinut tätä pitkään...miks kouluissa joissa esim. maahanmuuttajien luokka, on niin rauhatonta?
Elikkäs asumme nyt (väliaikaisesti) sellaisessa lähiössä, missä on paljon eri kansalaisuuden omaavia maahanmuuttajia. Näitä maahanmuuttajien lapsia sitten esim. samassa päiväkodissa missä lapsemme on. Samoin lähellä olevassa koulussa on paljon maahanmuuttajien lapsia. Koulu ja päiväkoti on aika rauhaton. Kulkiessani vaunutellen arkisin koulun ohi ja välitunnin sattuessa on siinä melkoinen meininki kun sitä touhua katselee...
lapsemme kertoo että melkoisen on rajua meininkiä myös päiväkodin puolella siis kertonut että välillä ne kiusaavat häntä ja kavereita ja itse olen vanhempana hakutilanteissa nähnyt, kuinka näillä ulkomaalaistaustaisilla lapsilla lähtee usein lapasesta... on tönimistä, pomottelua ja töykeää käytöstä, jopa väkivaltaa toisia lapsia kohtaan. En väitä että jokaisella, en todellakaan.

Miksi se maahanmuuttajataustaisuus kuitenkin vaikuttaa niin paljon siihen koulun ja päiväkodin rauhattomuuteen ja rauhallisuuteen... samaa kokemusta myös muilla.. Onko siellä maahanmuttajalasten kotona täysi kaaos kun käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät vai mistä se johtuu, että on niin rauhatonta?[/QUOTE]

Mistä maista ne maahanmuuttajalapset on? Kyllä veikkaan, että pakolaistaustaisissa perheissä on enemmän rikkinäisyyttä ja ongelmia kuin ihan keskiverto maahanmuuttajien tai suomalaisten perheiden keskuudessa.
 
En ymmärrä nyt tätä feministisotkua tähän mukaan?! Feministitkö ne mamut tänne valitsevat? Ei.

Ja kyllä ne miehet ittensä tänne ekana tunkevat. Todella tunkevat. He tulevat jos vain pääsevät ja pyrkivät sitten saamaan perheensä myöhemmin. Ei sieltä naisia ja lapsia päästetä ensin. Kulttuurieroja.

Kyllä suomalaiset feministit puolustavat kaikkia sorrettuja naisia, mutta vaikutusvalta maahanmuutossa on aikas minimaalinen.

Ja tuo toisen mainitsemat taikkunaiset ja venakot taas tulevat lähinnä suomalaisten miesten maksamina. He joko menevät heidän kanssaan naimisiin tai sitten ostavat firmaansa halvalla työntekijöitä, jotka suostuvat tekemään melkein mitä vaan.

Ja itse koen itseni osittain femakoksi eikä minulle ole koskaan ollut yksikään taikkunainen tai venäläisnainen uhka. Saavat he tänne tulla, jos elävät maan tavalla kuten kuka tahansa muukin. Jokainen saa pariutua miten lystää, tuollaiset miehet etovat enkä haluaisi edes sellaisesta kilpaillakaan. :) Saavat soopaa niskaansa sen vuoksi, että rikkovat lakeja (eivät maksa veroja, eivät ilmoita oikeita työtuntejaan, jne.), tuovat tauteja ja rikollisuutta mukanaan. Ja ovat alistettuja!

Taas on hiukkasen provokaatiota ilmassa ja yritetään pistää kaikenmaailman soopat toisten niskaan, kun ei itse ymmäretä asioiden laitaa.
Tarkoitin sitä, että feministit pitävät kovaa meteliä naisen 80 centistä ja pörssiyhtiöiden naiskiintiöistä, mutta onko kukaan suomalainen feministi ottanut pontevasti kantaa musliminaisten kokemaan kunniaväkivaltaan Suomessa? Tarkoitan nyt julkisuuden feministejä, ei kahvipöytäfeministejä.

Tuntuu siis siltä, että suomalainen feministi kiinnostuu sellaisten asioiden ajamisesta, jolla he saavat 'muiluttaa' suomalaista miestä, mutta kun kyse on Suomessa asuvista musliminaisista, niin heitä ei tasa-arvo kiinnostakaan. Johtuuko sitten pelosta, muslimimiehet kun eivät ole mitään kovin neuvottelevaa ja kritiikinkestävää lajia..
 
[QUOTE="vieras";26125736]Näille mamukriitikoillehan olisi kauhistus mennä asumaan ulkomaille missä KAIKKI OLISIVAT ULKOMAALAISIA!!! Ei ei ei, sillä vain suomalaisten keskuudessa on mahdollista asua sivistyneesti.[/QUOTE]

Nyt puhut vastoin laajempaa perspektiiviä. Ns. white flight-ilmiö on maailmanlaajuinen ja koskee nimenomaan alueita, joille muuttaa rauhatonta porukkaa lähi-idästä ja joistain Afrikan maista. Niinkin lähellä, kuin muissa pohjoismaissa on alueita, josta kaikki natiivit on muuttaneet pois ja meno samalaista kuin missä tahansa Arabimaassa tai Somaliassa.

Viime viikolla täällä yksi suomalaisäiti kertoili kokemuksiaan Tanskasta juuri tähän aiheeseen liittyen. Voisi tulla kertomaan lisää näille, jotka eivät usko.
 
Vieras Nainen harmailee
päivittelen vaan

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194739798588/artikkeli/karu+tilasto+lahi-idan+miehet+syyllistyvat+suomessa+raiskauksiin+halyttavan+usein.html

En missään kansankiihotustarkoituksessa, vaan informatiivisessa mielessä ja perusteluna erittäinn tiukoille maahanmuutto/karkotuskriteereille.
 
päivittelen vaan

Aamulehti

En missään kansankiihotustarkoituksessa, vaan informatiivisessa mielessä ja perusteluna erittäinn tiukoille maahanmuutto/karkotuskriteereille.
Tässä ehkä yksi selitys, miksi ulkomaalaistaustaiset ovat niinkin runsain mitoin edustettuina raiskauksesta tuomituissa.

"Poliisin tietoon tulleista tapauksista ei voi tehdä päätelmiä rikosten todellisesta määrästä ja luonteesta, vaan ne kertovat enemmän rikosten uhrien halusta ja kyvystä tehdä rikosilmoitus. (...) Varsinkaan tuttujen ja läheisten tekemästä seksuaalisesta väkivallasta ei yleensä ilmoiteta viranomaisille."
 
"vieras"
Tässä ehkä yksi selitys, miksi ulkomaalaistaustaiset ovat niinkin runsain mitoin edustettuina raiskauksesta tuomituissa.

"Poliisin tietoon tulleista tapauksista ei voi tehdä päätelmiä rikosten todellisesta määrästä ja luonteesta, vaan ne kertovat enemmän rikosten uhrien halusta ja kyvystä tehdä rikosilmoitus. (...) Varsinkaan tuttujen ja läheisten tekemästä seksuaalisesta väkivallasta ei yleensä ilmoiteta viranomaisille."
Suurimpien kaupunkien turvakodeissa maahanmuuttajien määrä on ollut 2000-luvulla 25-30 prosenttia.

Maahanmuuttajanaiset ja parisuhdeväkivalta - Ensi- ja turvakotien liitto

Maahanmuuttajia muutama prosentti väestöstä ja turvakodeissa maahanmuuttajia 25-30%

Miksi?

Voit myös miettiä maahanmuuttajanaisten asemaa parisuhteessa ja heidän kynnystä ilmoittaa perheväkivallasta ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä eteenpäin.

Ero on kuin yöllä ja päivällä vastaavaan suomalaiseen naiseen verrattuna, joka tietää oikeutensa.
 
[QUOTE="vieras";26146331]Suurimpien kaupunkien turvakodeissa maahanmuuttajien määrä on ollut 2000-luvulla 25-30 prosenttia.

Maahanmuuttajanaiset ja parisuhdeväkivalta - Ensi- ja turvakotien liitto

Maahanmuuttajia muutama prosentti väestöstä ja turvakodeissa maahanmuuttajia 25-30%

Miksi?

Voit myös miettiä maahanmuuttajanaisten asemaa parisuhteessa ja heidän kynnystä ilmoittaa perheväkivallasta ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä eteenpäin.

Ero on kuin yöllä ja päivällä vastaavaan suomalaiseen naiseen verrattuna, joka tietää oikeutensa.[/QUOTE]

Varmaan totta tuokin. Mutta ihmetyttää miksi suomalainen nainen ei ilmoita läheisen tekemästä raiskauksesta jos tietävät oikeutensa niinkin hyvin. Vai luuletko että kysely on tehty pelkästään maahanmuuttotaustaisille naisille? Suomessa kuitenkin sen mukaan tapahtuu .n 14000 raiskausta vuodessa ja yli puolet parisuhteessa.
 
Varmaan totta tuokin. Mutta ihmetyttää miksi suomalainen nainen ei ilmoita läheisen tekemästä raiskauksesta jos tietävät oikeutensa niinkin hyvin. Vai luuletko että kysely on tehty pelkästään maahanmuuttotaustaisille naisille? Suomessa kuitenkin sen mukaan tapahtuu .n 14000 raiskausta vuodessa ja yli puolet parisuhteessa.
Suurin osa raiskauksista tapahtuu niin, että tekijä on tuttu. Moni ei halua ilmoittaa esimerkiksi lastensa vuoksi, jos on kuitenkin ihan kunnon isä lapsille, niin ei välttämättä halua sitten yhdestä raiskauksesta ilmoittaa.

Mutta on todella naiivia kuvitella, että nämä tuttujen raiskaukset olisivat kaikki suomalaisten tekemisiä tai, että ulkomaalaiset eivät niissä korostuisi.
 
Vieras nainen harmailee
Tässä ehkä yksi selitys, miksi ulkomaalaistaustaiset ovat niinkin runsain mitoin edustettuina raiskauksesta tuomituissa.

"Poliisin tietoon tulleista tapauksista ei voi tehdä päätelmiä rikosten todellisesta määrästä ja luonteesta, vaan ne kertovat enemmän rikosten uhrien halusta ja kyvystä tehdä rikosilmoitus. (...) Varsinkaan tuttujen ja läheisten tekemästä seksuaalisesta väkivallasta ei yleensä ilmoiteta viranomaisille."
Niin no, tämän on se tyypillinen korulause näiden tilastojen kaunistelemiseksi. En kuitenkaan usko, että raiskaus parisuhteessa tapahtuu ns. puun takaa, aivan täysin yllättäin, muuten niin lempeän puolison toimesta, joten nainen ottaa itse suuremman riskin, jolloin häpeän vuoksi ilmoitusta ei tehdä. Näin minä naisena ajattelisin.

En tiedä, mitä muut naiset ajattelee, mutta itse ainakin pitäisin tuntemattoman miehen raiskausta pahempana, kuin oman aviopuolison. Tottakai se olisi paha, mutta puskaan raahaava yllätysraiskaaja (tai joukko) olisi miljoona kertaa pahempaa.
 
Mutta on todella naiivia kuvitella, että nämä tuttujen raiskaukset olisivat kaikki suomalaisten tekemisiä tai, että ulkomaalaiset eivät niissä korostuisi.
Ei varmasti olekaan mutta on myös mahdoton sanoa kuinka paljon kyselyyn on haastateltu ulkomaalaistaustaisia vaiko ollenkaan. Jos ja kun seksuaalinen väkivalta on yleisempää ulkomaalaistaustaisten perheiden parissa, niin outoa että samalla kun ulkomaalaiset ovat lisääntyneet maassa, niin tämä naisiin kohdistunut seksuaalinen väkivalta on kyselyjen välillä vähentynyt.
 
En tiedä, mitä muut naiset ajattelee, mutta itse ainakin pitäisin tuntemattoman miehen raiskausta pahempana, kuin oman aviopuolison.
Oli kyse mistä väkivallasta tahansa, niin kyllä minä pidän paljon pahempana sellaista johon syyllistyy joku tuttu, jopa läheinen, ihminen. Mutta toki tällä samallahan sitä perustellaan omien lastenkin pahoinpitelyä eikä ajatella lapsen näkökulmasta, millaista se on kun ihminen johon luottaa täydellisesti, yht äkkiä alkaakin tahallaan satuttamaan.
 

Yhteistyössä