Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

Sanoinkin että kukaan meistä ei oo tätä maata tehnyt, en sinä enkä minä. Meillä ei ole mitään oikeutta sanoa kuka täällä saa asua ja kuka ei.
Tämä on vain maa, ei kenenkään yksityisalue.
Ja minä tarkoitin, että me suomalaiset olemme tämän maan rakentaneet ja kyllä, meillä on oikeus sanoa, kuka täällä saa olla.

Sen verran luulisi aikuisella ihmisellä olevan järkeä, että ymmärtää, ettei maailma ilman rajoja voi toimia järjestäytyneesti.
 
??
Ethän sinä voi syyttää meitä siitä, että joku ei ihonvärinsä tai kulttuurinsa johdosta tunnu kuuluvansa joukkoon? En minä syyttäisi muita siitä, että minä esim ainoana valkoisena Ghanassa en tuntisi kuuluvani joukkoon. Jos haluaisin elää siellä, minun tulisi oppia elämään erilaisuuteni kanssa tai palata maahan, jossa en tuntisi itseäni erilaiseksi.

Olen lukenut siitä, että näillä nuorilla on vaikeaa elää kahta kulttuuria: koulussa suomalaista ja kotona somalialaista. Se tuottaa heille vaikeuksia ja identiteettikriisiä, mutta jollain tavalla heidän on se ristiriita ratkaistava, ei siitä voi meitä suomalaisia syyttää.
Käänsit sitten sen noin päin! :D Sinusta on siis ihan oikein, että joutuu kuunteleemaan kaiken maailman mu*akuo*o ja ne***** huuteluja kadullakin, vaikka olisi ihan Suomessa syntynyt?

Totta, on todella ristiriitaista nähdä esim. 13-14v somalialaisia kännäämässä ja meuhkaamassa kuin suomalaisnuoret, joka toinen sana vi**u! Ei yhtään ihme, että monella menee nuppi sekaisin jos esimerkki ikätovereistaan on tuollainen. Ensin ei hyväksytä ulkonäön takia, sitten ei hyväksytä kun ei kännää joka viikonloppu...
 
rosso
Ja minä tarkoitin, että me suomalaiset olemme tämän maan rakentaneet ja kyllä, meillä on oikeus sanoa, kuka täällä saa olla.

Sen verran luulisi aikuisella ihmisellä olevan järkeä, että ymmärtää, ettei maailma ilman rajoja voi toimia järjestäytyneesti.
Missä olen sanonut, että maailmassa ei saisi olla rajoja. Nyt kun niitä rajoja on, minusta jokaisella ihmisellä on oikeus valita, minkä rajojen sisällä haluaa asua. En ymmärrä sellaista katsantokantaa, että jos satut syntymään vaikka Kiinan rajojen sisäpuolella, sinun pitäisi olla siellä loppuelämä, jos et halua.
Kukin valitkoon omat rajansa ja maansa jossa haluavat elää. Ja maassas eletään sitten maan tavalla.
 
Käänsit sitten sen noin päin! :D Sinusta on siis ihan oikein, että joutuu kuunteleemaan kaiken maailman mu*akuo*o ja ne***** huuteluja kadullakin, vaikka olisi ihan Suomessa syntynyt?

Totta, on todella ristiriitaista nähdä esim. 13-14v somalialaisia kännäämässä ja meuhkaamassa kuin suomalaisnuoret, joka toinen sana vi**u! Ei yhtään ihme, että monella menee nuppi sekaisin jos esimerkki ikätovereistaan on tuollainen. Ensin ei hyväksytä ulkonäön takia, sitten ei hyväksytä kun ei kännää joka viikonloppu...
Ei tietenkään ole oikein, että huudellaan herjauksia - ei kenellekään. Missä kohtaa sanoin, että sellainen on ok. Toisaalta, onko se maailman pahin asia, se törkeyksien huutelu. Olen minäkin saanut osani huutelusta. Aina joku keksii hyvän syyn huudella. Tottakai se on väärin, mutta aivan täydellistä maailmaa ei ole olemassa.

Jos Suomessa rasisimi - niin paljon, kun siitä meuhkataan - on tuota huutelutasoa, niin en olisi siitä kovin huolissani.

Niin, mikä sun pointti oli tossa viimeisessä kappaleessa. Todistaa, että suomalaiset nuoret on huonoja ja näyttävät huonoa esimerkkiä hyviksille, eli somalialaisille. Ristiriitaa tulee esimerkiksi siitä, että suomalaisessa koulussa tytöt ja pojat on samanarvoisia, mutta kotona opetetaan jotain ihan muuta. Tytöille opetetaan koulussa, että he ovat vapaita, mutta isät ja isoveljet vahtii, ettei koulumatkalta poiketa, vaan tullaan heti kotiin. Jne.

Alla yksi esimerkki ja tutkimusten mukaan Suomessa elää tuhansia tyttöjä kunniaväkivallan pelossa.

Aamulehti
 
??
Ei tietenkään ole oikein, että huudellaan herjauksia - ei kenellekään. Missä kohtaa sanoin, että sellainen on ok. Toisaalta, onko se maailman pahin asia, se törkeyksien huutelu. Olen minäkin saanut osani huutelusta. Aina joku keksii hyvän syyn huudella. Tottakai se on väärin, mutta aivan täydellistä maailmaa ei ole olemassa.

Jos Suomessa rasisimi - niin paljon, kun siitä meuhkataan - on tuota huutelutasoa, niin en olisi siitä kovin huolissani.

Niin, mikä sun pointti oli tossa viimeisessä kappaleessa. Todistaa, että suomalaiset nuoret on huonoja ja näyttävät huonoa esimerkkiä hyviksille, eli somalialaisille. Ristiriitaa tulee esimerkiksi siitä, että suomalaisessa koulussa tytöt ja pojat on samanarvoisia, mutta kotona opetetaan jotain ihan muuta. Tytöille opetetaan koulussa, että he ovat vapaita, mutta isät ja isoveljet vahtii, ettei koulumatkalta poiketa, vaan tullaan heti kotiin. Jne.

Alla yksi esimerkki ja tutkimusten mukaan Suomessa elää tuhansia tyttöjä kunniaväkivallan pelossa.

Aamulehti
Käännät kaikki jutut omia mielipiteitäsi myötäilemään. :D Minulle ainakaan kaikki ei ole noin mustavalkoista, nämä on hyviksiä ja nuo pahiksia. Toivottavasti itse elät monikulttuurista elämää Suomessa, joten tiedät mistä puhut...etkä vain höpise.
 
Käännät kaikki jutut omia mielipiteitäsi myötäilemään. :D Minulle ainakaan kaikki ei ole noin mustavalkoista, nämä on hyviksiä ja nuo pahiksia. Toivottavasti itse elät monikulttuurista elämää Suomessa, joten tiedät mistä puhut...etkä vain höpise.
En ymmärrä, miten muka käänsin mitään. Tai jos kääntäminen onnistui, niin ehkei se ollutkaan mikään flippaskonsti..

En elä monikulttuurista elämää, vain tätä omaa monokulttuurista.. Kaupunki on kyllä monikulttuurinen (Turku).
 
"vieras"
mua ihmetyttää myös kun virallisesti lynkataan nyt nämä suuttuneet kansalaiset ja netin keskustelupalstat ENEMMÄN ja suurempina rikoksina, kuin ne raiskaajat JA ne asiattomat, TÖRKEÄT fb-ryhmät ja viestit..
esimerkki uudesta suomesta:
http://markkuhuusko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/103737-ala-arvoista-nettikäyttäytymistä
 
"vieras"
mua ärsyttää nääm mantrat: maahanmuutto on rikkaus ja voimavara yms. kun seuraavassa lauseessa kerrotaan mamu-koulujen saamasta erityisestä rahasta, eli kuitenkin se rikkaus ja voimavara maksaa veroeuroja. Niin missä se rikkaus ja voimavara? Varsinkin pakolaisten ja turvisten eli lähi-idän ja afrikkalaisten tuomasta rikkaudesta ja voimavarasta.

Median hehkuttama varissuon basaarikin on velkojien (mm. verovaroin kustannetun Finnveran vellallisena) protestilistalla tätä nykyä, eli velat maksamatta ja yritys konkurssissa. Muslimisivuston ylläpitäjä veti viemäristä verorahoja n. 400000e, turkulainen lihaliike yms. yms. joita on hehkuteltu mediassa on kaikki kusseet.
 
Ihan tippa linssissä katson tota Plan-showta :(

tuo Suomeen tullut pakistanilainen nainen oli ihana. Miksei suomalaiset feministit puolusta näitä sorrettuja naisia. Miksi suomalaiset feministit puoltavat vain maahanmuuttajamiehiä? Turvapaikanhakijoista suurin osa on miehiä. Missä naiset, lapset? Ennemmin pitäisi noista maista pelastaa naiset ja lapset, kuin miehet.

Ns. arabikevään eurooppaan suuntautuvat pakolaisvirrat oli ihan poikkeuksetta PELKKIÄ MIEHIÄ. Jotkut sanoivat suoraan: 'hitot mistään demokratiasta, haluamme eurooppaan'. Minne he jättivät naiset ja lapset?

Miksi nämä suomalaiset feministit hyväksyvät tämän? Entä jos suomalainen mies olisi talvisodassa lähtenyt Ruotsiin ja jättänyt naiset ja lapset taistelemaan Neuvostoliittoa vastaan?
 
"vieras"
Ihan tippa linssissä katson tota Plan-showta :(

tuo Suomeen tullut pakistanilainen nainen oli ihana. Miksei suomalaiset feministit puolusta näitä sorrettuja naisia. Miksi suomalaiset feministit puoltavat vain maahanmuuttajamiehiä? Turvapaikanhakijoista suurin osa on miehiä. Missä naiset, lapset? Ennemmin pitäisi noista maista pelastaa naiset ja lapset, kuin miehet.

Ns. arabikevään eurooppaan suuntautuvat pakolaisvirrat oli ihan poikkeuksetta PELKKIÄ MIEHIÄ. Jotkut sanoivat suoraan: 'hitot mistään demokratiasta, haluamme eurooppaan'. Minne he jättivät naiset ja lapset?

Miksi nämä suomalaiset feministit hyväksyvät tämän? Entä jos suomalainen mies olisi talvisodassa lähtenyt Ruotsiin ja jättänyt naiset ja lapset taistelemaan Neuvostoliittoa vastaan?
Femakot haluavat miesmarkkinoille lisää miehiä, siksi he puoltavat maahanmuuttajamiehiä eivätkä naisia. Femakot suhtautuvat erittäin nuivasti maahanmuuttajanaisiin, etenkin tahaimaalaisiin ja venäläisiin. Heidät koetaan kilpailijoiksi ja siksi he ainoina maahanmuuttajaryhminä saavat sontaa niskaansa jopa Pravdalta. Kysehän on vain pariutumisesta: kuka saa ja kenelle annetaan.
 
Täsmennys
Turvapaikanhakijoista suurin osa on miehiä. Missä naiset, lapset? Ennemmin pitäisi noista maista pelastaa naiset ja lapset, kuin miehet.

Ns. arabikevään eurooppaan suuntautuvat pakolaisvirrat oli ihan poikkeuksetta PELKKIÄ MIEHIÄ. Jotkut sanoivat suoraan: 'hitot mistään demokratiasta, haluamme eurooppaan'. Minne he jättivät naiset ja lapset?
"Kaikkiaan maahanmuuttajien sukupuolijakauma ei juuri eroa kantaväestön
vastaavasta. Maahanmuuttajissa on miehiä ja naisia lähes yhtä paljon."
http://www.minedu.fi/export/sites/default/OPM/Tiede/setu/liitteet/Setu_9-2009.pdf
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täsmennys;26120484:
"Kaikkiaan maahanmuuttajien sukupuolijakauma ei juuri eroa kantaväestön
vastaavasta. Maahanmuuttajissa on miehiä ja naisia lähes yhtä paljon."
http://www.minedu.fi/export/sites/default/OPM/Tiede/setu/liitteet/Setu_9-2009.pdf
Maahanmuuttajien niin, yleisesti siis. Mutta selvää jakaumaa alkaa olla niissä, kun on puhutaan turvapaikanhakijoista, jotka tulevat tänne ensi kerran. Silloin miehet ovat yleensä voitolla.
 
Ihan tippa linssissä katson tota Plan-showta :(

tuo Suomeen tullut pakistanilainen nainen oli ihana. Miksei suomalaiset feministit puolusta näitä sorrettuja naisia. Miksi suomalaiset feministit puoltavat vain maahanmuuttajamiehiä? Turvapaikanhakijoista suurin osa on miehiä. Missä naiset, lapset? Ennemmin pitäisi noista maista pelastaa naiset ja lapset, kuin miehet.

Ns. arabikevään eurooppaan suuntautuvat pakolaisvirrat oli ihan poikkeuksetta PELKKIÄ MIEHIÄ. Jotkut sanoivat suoraan: 'hitot mistään demokratiasta, haluamme eurooppaan'. Minne he jättivät naiset ja lapset?

Miksi nämä suomalaiset feministit hyväksyvät tämän? Entä jos suomalainen mies olisi talvisodassa lähtenyt Ruotsiin ja jättänyt naiset ja lapset taistelemaan Neuvostoliittoa vastaan?
En ymmärrä nyt tätä feministisotkua tähän mukaan?! Feministitkö ne mamut tänne valitsevat? Ei.

Ja kyllä ne miehet ittensä tänne ekana tunkevat. Todella tunkevat. He tulevat jos vain pääsevät ja pyrkivät sitten saamaan perheensä myöhemmin. Ei sieltä naisia ja lapsia päästetä ensin. Kulttuurieroja.

Kyllä suomalaiset feministit puolustavat kaikkia sorrettuja naisia, mutta vaikutusvalta maahanmuutossa on aikas minimaalinen.

Ja tuo toisen mainitsemat taikkunaiset ja venakot taas tulevat lähinnä suomalaisten miesten maksamina. He joko menevät heidän kanssaan naimisiin tai sitten ostavat firmaansa halvalla työntekijöitä, jotka suostuvat tekemään melkein mitä vaan.

Ja itse koen itseni osittain femakoksi eikä minulle ole koskaan ollut yksikään taikkunainen tai venäläisnainen uhka. Saavat he tänne tulla, jos elävät maan tavalla kuten kuka tahansa muukin. Jokainen saa pariutua miten lystää, tuollaiset miehet etovat enkä haluaisi edes sellaisesta kilpaillakaan. :) Saavat soopaa niskaansa sen vuoksi, että rikkovat lakeja (eivät maksa veroja, eivät ilmoita oikeita työtuntejaan, jne.), tuovat tauteja ja rikollisuutta mukanaan. Ja ovat alistettuja!

Taas on hiukkasen provokaatiota ilmassa ja yritetään pistää kaikenmaailman soopat toisten niskaan, kun ei itse ymmäretä asioiden laitaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
selvä peli ja vastaus
ei tähän maahan tarvi enää yhtään somaliasta tai irakista, työttömyysaste niillä kun on yli 90%. Portti kiinni ja takas vaan sinne tekemään omaa kulttuuri rikastustaan eikö vain?
 
"vieras"
En ymmärrä nyt tätä feministisotkua tähän mukaan?! Feministitkö ne mamut tänne valitsevat? Ei.

Ja kyllä ne miehet ittensä tänne ekana tunkevat. Todella tunkevat. He tulevat jos vain pääsevät ja pyrkivät sitten saamaan perheensä myöhemmin. Ei sieltä naisia ja lapsia päästetä ensin. Kulttuurieroja.

Kyllä suomalaiset feministit puolustavat kaikkia sorrettuja naisia, mutta vaikutusvalta maahanmuutossa on aikas minimaalinen.

Ja tuo toisen mainitsemat taikkunaiset ja venakot taas tulevat lähinnä suomalaisten miesten maksamina. He joko menevät heidän kanssaan naimisiin tai sitten ostavat firmaansa halvalla työntekijöitä, jotka suostuvat tekemään melkein mitä vaan.

Ja itse koen itseni osittain femakoksi eikä minulle ole koskaan ollut yksikään taikkunainen tai venäläisnainen uhka. Saavat he tänne tulla, jos elävät maan tavalla kuten kuka tahansa muukin. Jokainen saa pariutua miten lystää, tuollaiset miehet etovat enkä haluaisi edes sellaisesta kilpaillakaan. :) Saavat soopaa niskaansa sen vuoksi, että rikkovat lakeja (eivät maksa veroja, eivät ilmoita oikeita työtuntejaan, jne.), tuovat tauteja ja rikollisuutta mukanaan. Ja ovat alistettuja!

Taas on hiukkasen provokaatiota ilmassa ja yritetään pistää kaikenmaailman soopat toisten niskaan, kun ei itse ymmäretä asioiden laitaa.
Vain rasisti voi väittää maahanmuuttajien tuovan tauteja ja rikollisuutta Suomeen. :x
 
"guest"
[QUOTE="vieras";26115952]Jos ihmisen ajatusmaailma on jo valmiiksi sellainen, että pitää itseään uskontonsa vuoksi muita parempana ja korottaa itsensä muiden yläpuolelle ja lapset kasvatetaan samaan ajatusmaailmaan, niin eihän homma silloin oikein toimi.[/QUOTE]

Tämä lausehan pätee täysin näihin tämänkin foorumin rasisteihin. Vaihdetaan vain sana uskonto suomalaisuuteen.
 
"vieras"
[QUOTE="guest";26120693]Tämä lausehan pätee täysin näihin tämänkin foorumin rasisteihin. Vaihdetaan vain sana uskonto suomalaisuuteen.[/QUOTE]

Ajattele, sinä olet vielä suomalaisia rasistejakin parempi ihminen...
 
"guest"
[QUOTE="vieras";26120724]Ajattele, sinä olet vielä suomalaisia rasistejakin parempi ihminen...[/QUOTE]

Se nyt onneksi ei ole paljon vaadittu että on rasistia parempi ihminen...
 
"hei"
me kaikki eletään samalla maapallolla. Maat ovat ihmisten keksimiä rajoja.

Jokaisen elämä on sellainen, kun siitä itse tekee. Maahanmuuttajat eivät ole siis osallisia murheisiimme.
 
Alkaa taas asiallisuus kadota, mutta yritetään nyt vielä kuitenkin :)

Osaako kukaan kertoa, miksi venäläisiä muuttaa Suomeen niin paljon? Aina kuulee kerrottavan, että he sopeutuvat Suomeen erittäin hyvin...varmasti näin voi keskimäärin ollakin, mutta ikävä kyllä minun asuinalueellani tuntuu olevan pääosin varsin syrjäytynytttä ja alkoholisoitunutta venäläisväestöä. En kyllä missään Eirassa asukaan, ei sillä :)
 
o[QUOTE="hei";26120772]me kaikki eletään samalla maapallolla. Maat ovat ihmisten keksimiä rajoja.

Jokaisen elämä on sellainen, kun siitä itse tekee. Maahanmuuttajat eivät ole siis osallisia murheisiimme.[/QUOTE]

ei he ole osallisia KAIKKIIN murheisiin ,mutta TUOMIINSA murheisiin kyllä. Esimerkiksi raiskatun naisen/tytön murheisiin ´heillä on osallisuutensa.
 

Yhteistyössä