Hakutulokset

  1. V

    Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

    no lisätään se sinne nyt, koska olihan ne lauseet suuressa ristiriidassa keskenään. Kai hän nyt kuitenkin on tehnyt rikosilmoituksen, jos on päälle käyty?
  2. V

    Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

    juopot on lähinnä vaaraksi vain toisilleen. Eivät he käy ulkopuolisten, saati lasten kimppuun.
  3. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Ei tietenkään ole oikein, että huudellaan herjauksia - ei kenellekään. Missä kohtaa sanoin, että sellainen on ok. Toisaalta, onko se maailman pahin asia, se törkeyksien huutelu. Olen minäkin saanut osani huutelusta. Aina joku keksii hyvän syyn huudella. Tottakai se on väärin, mutta aivan...
  4. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Tuomas Enbuske Talk Show - Jakso 20 - Vieraana Jussi Halla-Aho - YouTube Tuomas Enbusken vieraana Jussi Halla-aho. N.7min kohdalta alkaa. Fiksu mies.
  5. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Ja minä tarkoitin, että me suomalaiset olemme tämän maan rakentaneet ja kyllä, meillä on oikeus sanoa, kuka täällä saa olla. Sen verran luulisi aikuisella ihmisellä olevan järkeä, että ymmärtää, ettei maailma ilman rajoja voi toimia järjestäytyneesti.
  6. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Ethän sinä voi syyttää meitä siitä, että joku ei ihonvärinsä tai kulttuurinsa johdosta tunnu kuuluvansa joukkoon? En minä syyttäisi muita siitä, että minä esim ainoana valkoisena Ghanassa en tuntisi kuuluvani joukkoon. Jos haluaisin elää siellä, minun tulisi oppia elämään erilaisuuteni kanssa...
  7. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    On tehnyt. On puolustanut hengellään. Meidän isoisämme ja heidän isät. He ovat hengellään puolustaneet ja mahdollistaneet itsenäisen Suomen. Tämä maa on ensisijaisesti meidän. Me päätämme, kuka tulee ja kuka lähtee.

Yhteistyössä