Hakutulokset

  1. V

    Törkeä tviittaus! (Eva Biaudet)

  2. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Voisitko vinkata, mihin kysymykseen en vastannut? Ja oletko sinä vastannut kysymykseeni, että onko sinusta ihan sama, jos sinun tyttäresi raiskataan kadulla kulkiessaan? Miksei et voi myöntää, että suuri määrä muslimeja aiheuttaa ongelmia?
  3. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Tilasto on tilasto, se on ihan totta. Toisaalta Etelä-Afrikka on varmasti yksi edistyksellisin Afrikan maista, joten sen tilastoon nähden muun Afrikan tilanne on varmasti vielä huonompi.
  4. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Mistä repäsit ton 3% ? Mistä kukaan voi tietää, kuinka paljon jätetään ilmoittamatta, kun NE JÄTETÄÄN ILMOITTAMATTA. Yrität Timppa väitää musta valkoiseksi. Tiedät fiksuna ihmisenä varmasti, että muslimeilla on hieman erilainen naiskäsitys, kuin meillä, eikö?
  5. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Peesi tähän. Esimerkiksi Ruotsin raiskaustilastot on Etelä-Afrikan luokkaa. Voitte vain tykönänne miettiä, onko se Sven vai Muhammed, joka siellä raiskaa. Kirjoitin toiseen ketjuun siitä, että Suomessa oleskelevat somalimiehet kokevat uhkana jopa sen, että Suomessa somalinaiset luulevat...
  6. V

    Mikä on lempikohtasi/jakeesi Raamatusta?

    Raamattu on koraaniin verrattuna varmasti ihan hyvä kirja, mutta itse saan nautinnon muunlaisesta kirjallisuudesta.
  7. V

    Mikä on lempikohtasi/jakeesi Raamatusta?

    Moisesta satukirjasta en perusta. Mitä nautintoa / oppia saatte tuon satukirjan lukemisesta?
  8. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Kyllä. Olen sitä mieltä. Vapaana kadulla kulkeva ihminen, joka tulee yllätyshyökkäksen kohteeksi on suojattomampi, kuin kotonaan pahoinpidelty. Siihen yllätyshyökkäykseen, kun ei voi varautua.
  9. V

    Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

    Nosto. Suomessa on vielä vähän ongelmia, koska on vähän maahanmuuttajia. Mutta mihin suuntaan haluamme mennä? malmö - YouTube.
  10. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    En, vaan monikulttuurikriitikko.
  11. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Siis miksi et? Oletko lukenut blogia vai perustatko käsityksesi Helsingin Sanomien uutisointiin? Fjordman on erittäin fiksu, norjalainen blogisti. Jos lukisit, voisit hämmästyä. Niin, mikä sinun kommentti on tuohon kyseiseen bloggaukseen? Että pääministeri puhuu vappupuheissa...
  12. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Kuulisin mielelläni ns. suvaitsevaiston kommentteja noihin Ruotsin muslimiongelmiin. Tässä norjalaisen Fjordmanin blogimerkintä ruotsalaisesta monikulttuurisuudesta ja demokratian alasajosta. Aika hyvä kuvaelma siitä, mitä poliittinen eliitti propagoi ja mitä meanwhile todellisuus on...
  13. V

    Millä ihmeellä tän kämpän saa pidettyy siistinä kun tavaraa vaan on liikaa?

    Minä olen oppinut tilanpuuttessa laittamaan tavarat sinne minne on parasta. Ei sinne, minne on opetettu laitettavan. Esimerkiksi, mulla matkalaukut vie paljon tilaa noissa kaapeissa, mutta toisaalta, tarvitsemme niitä niin usein, että säilytän niitä silti siellä. Vien sitten kellariin jotai...
  14. V

    4h ja k Kontulasta/ Myllikästä/ Vuosaaresta vai 3h ja k toisaalta?

    Asun kahden tyttöni kanssa kolmiossa, jossa siis tytöillä omat huoneet ja minä tässä olkkarissa sänkysohvalla. En voisi todellakaan kuvitella tähän vielä yhtä aikuista ja yhtä lasta lisää. Meillä on neliöitä 22 per kärsä ja se on aika minimi. Keskivertoisesti on Suomessa enemmän, joten en...
  15. V

    Millä ihmeellä tän kämpän saa pidettyy siistinä kun tavaraa vaan on liikaa?

    Meillä on 60-luvulla rakennetussa asunnossamme tosi vähän kiinteää säilytystilaa. Pienen verkkokellarin lisäksi tyttöjen huoneissa on kolme kaappia per huone. Asumme siis kolmistaan tyttöjeni kanssa 66 neliön kolmiossa. Tavaraa vaan kertakaikkiaan on pistettävä pois. Mulla on Ikean valkoista...
  16. V

    Antaisitko tyttäresi harrastaa vikellystä? Eli jumppaa liikkuvan hevosen selässä?

    Joo, ratsastusleirillä joka kesä vikeltelevät. Onneksi en ole näkemässä :) pelkän ratsastustunnin katsominen aiheuttaa kohtuutonta sydämentykytystä.
  17. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Joo sori, jos olin epäjohdonmukainen. Mutta - NYT on paskaa ja niin on koko HS - mutta jos tämän kirjoittavat somaleista, niin en usko, että valehtelevat. Eli nuori somalimies kertoi, että 'pahinta on, kun Suomessa somalialaiset naiset luulevat olevana vapaita ja esimerkiksi vievät mieheltä...
  18. V

    Olenko alkoholisti?

    OMG onko tuo sairaus? Relaa ja nauti olostasi! Siis ei juma, SEKÄ humala, ETTÄ krapulattomuus. Mä kun luulin, että pitää valita jompikumpi.
  19. V

    Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

    Tuosta onnellisesta kotiäidistä tuli mieleeni googelttaa HS:n NYT-liitteen juttua parin vuoden takaa, jossa nuori somalimies sanoo, että 'pahinta Suomessa on se, että somalinaiset luulevat olevansa vapaita. He vievät mieheltä kunnian päättä esim. mitä nainen syö'. Mitä luulet kyseisten...

Yhteistyössä