• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Hakutulokset

  1. P

    Ja mitä teen possun ulkofileestä?

    Ei tarvita paistopussia, laita vuokaan vain ja asteiksi riittää se 175.
  2. P

    Pitäisikö tähän reagoida jotenkin? Lapsen kaverin "hämärät" jutut :(

    Pystytkö ottamaan tuon puheeksi kaverin äidin kanssa? Ite yrittäisin ainakin..
  3. P

    *huokaus* Mitähän sitä sitten syötäisiin...

    Voi puuroakin satunnaisesti syödä lounaaksi.
  4. P

    Ja mitä teen possun ulkofileestä?

    Itse oikaisisin ehkä näin, koska se on helppo tapa: - Paistaisin uunissa (175 c) about 1,5 h - Leikkaisin viipaleiksi ja hauduttaisin kastikkeeksi padassa liedellä tai uunissa vielä 20-30 min. Siten voi myös maustaa maun mukaan.
  5. P

    jos 4,5v piirtää pääihmisiä niin pitäisikö huolestua?

    Ei ole jaksanut keskittyä, vaan vähän oikaissut.. tai katsonut mallia joltain toiselta lapselta, että noinkin voi tehdä.
  6. P

    Mistä tietää että mies pettää..

    Netin sivuhistoriassa on deittipalstoja??
  7. P

    Kuinkahan nopeesti koulukuvaukset loppuis kokonaan

    Kopioiden laatu ei ole sama, kuin oikeiden kuvien, vaikka ois millanen tulostin.
  8. P

    Erikoisin kikka jota olette kokeilleet vauvaa yrittäessänne? Tai perinteisiä myös.

    Pitääkö greippimehua juoda säännöllisesti ja millaisia määriä? Mihin tuo perustuu..?
  9. P

    Saako kirjastosta lainata lehtiä?

    Tavallisesti edellisestä numerosta alkaen, uusinta ei lainata.
  10. P

    Hyvät vettäpitävät hanskat alakoululaiselle?

    Vannon Rasavillin nimeen!! Ne on pehmeämpiä ja taipusampia kuin Reimatecit, jotka on hyvät myös.
  11. P

    Jumankekka että voi olla ällö ja korni biisi

    SAMAA MIELTÄ! Ei tosimies nyyhki tollasia. Ottaisivat oppia Pate Mustajärvestä, siinä kunnon raspikurkku.
  12. P

    Erikoisin kikka jota olette kokeilleet vauvaa yrittäessänne? Tai perinteisiä myös.

    Mitä on vanhan kansan hedelmällisyystaiat??? Jos joku auttas...
  13. P

    Ensi torstaina tähän aikaan...

    Onnea matkaan, Sinut siis leikataan?
  14. P

    Saatoin mun pienen kouluun

    Tota en muuten ole vielä edes hokannut surra ;) Mitenköhän sen kestän, kun linnut lentää pesästä, kun jo koulunalku itkettää....
  15. P

    Rippilahja

    50e, koska miehesi on pojan setä, niin ei kehtaa parikymppiä antaa.
  16. P

    Mitä kerholaisen reppuun?

    Varalle sisävaatteet, ja jos sataa ja myöh. syksyllä myös varahanskat ja -sukat.
  17. P

    Saatoin mun pienen kouluun

    nuorimmainen aloitti koulun, nyt mulla ei ole enää pientä lasta... tyttö oli onneksi itse reipas ja psytyin hyvin skarppaamaan kotiin asti.. täällä sitten pato murtui.. Tuntuuko muista haikealta koulunalku?
  18. P

    Kallista tämä syksy ja koulun aloitus

    Kahdesta 12-20e repusta hajosi vetoketju (toisesta jo syyskuussa) ja yhdestä kirjan kulma ilmeisesti painoi puhki kankaan. Urheiluliikkeiden reput on meillä kestäneet kaikkein pisimpään.
  19. P

    Pänniikö joku asia sua ?

    Anoppi.
  20. P

    Uskallanko käyttää pari vuotta vanhaa imodiumia?

    Kipase apteekista uutta tai ota muutama hiilitabletti, nekin auttaa (4-5)

Yhteistyössä