• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Hakutulokset

  1. P

    Onko muut haikeita kun 1. luokka alkaa?

    Niin, sama juttu. Kahden edellisen kanssa olen vielä koulunpihalla onnistunut skarppaamaan ja itkenyt vasta kotona. Lapsen nähden esitän tottakai innostunutta ja reipasta.
  2. P

    Kallista tämä syksy ja koulun aloitus

    Tarkennan vielä, että tarkotin tolla "köyhällä ei ole vara ostaa halpaa" sitä, että useampi huonolaatuinen ostos tulee lopulta saman hintaseksi tai kalliimmaksi, kuin se, että ostaisi kerralla vähän laadukkaamman. Itekin ollaan normaaleja persaukisia vanhempia eikä snobeja.
  3. P

    Pitääkö nykyään ala-asteella kustantaa itse kirjat?

    Perusopetuksessa kaikki materiaali on ilmaista. Törkeä kusetus.
  4. P

    Uskallanko käyttää pari vuotta vanhaa imodiumia?

    Pakkauksessa on viimeinen käyttökuukausi ja vuosi.
  5. P

    Kallista tämä syksy ja koulun aloitus

    Olen jonkun kerran ostanut vanhimmalle "ihan kivannäköisen" cittarirepun, jokainen on kestänyt melkein jouluun... että se siitä. Nyt ostamme Kesportista tai kenkäkaupoista, köyhällä ei ole vara ostaa halpaa. Sama muuten pätee kenkiin. Meilläkin on kolme lasta vaatetettavana.
  6. P

    Onko muut haikeita kun 1. luokka alkaa?

    Nuorimmainen aloittaa ensi viikolla koulun, tänään oli vika päiväkotipäivä. Olo on äärettömän haikea, mulla ei ole enää pientä lasta :'( Onhan ekaluokkalainenkin vielä pieni, ja olen tottakai kiitollinen terveistä ja iloisista lapsistani, mutta julma totuus on, että varhaislapsuus ja...

Yhteistyössä