• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Erikoisin kikka jota olette kokeilleet vauvaa yrittäessänne? Tai perinteisiä myös.

  • Viestiketjun aloittaja Moonbell
  • Ensimmäinen viesti
Moonbell
Kiinnostaisi tietää mitä kaikkea ihmiset ovat kokeilleet kun vauva on ollut haaveissa, jotta se haikara eksyisi omalle ovelle. :)

Kertoilkaa myös niitä perinteisiä.

Mulla on tainnut olla perinteisiä se että mömmöt yritetään pitää sisällä ja ollaan sängyllä ns. krapu asennossa peppu ylhäällä. Ja sitten pieniä vanhan kansan hedelmällisyys "taikoja". :D
 
Pia
Greippimehu ja kylpäpuristettu vehnäalkioöljy. Tärppäsi toisessa kierrossa kun oli käytössä. Sitä ennen yritystä oli vuosi. Mömmöjen sisälläpitämisellä ei ollut merkitystä.
 
Vieras
Asennolla on väliä , sillä minulla kaikki 5 ovat saaneet alkunsa takaapäin. Lapsettomuutta on takana yhteensä 7 vuotta ja kertaakaan en ole raskautunut muusta asennosta (joukossa on ollut myös lääkkeellisiä kiertoja). Takaapäin ei ole lempiasentoni, mutta minulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja ainoastaan niillä kierroilla on onnistunut, kun ollaan oltu niinpäin.
 
ap
Pretty, esim. et saunassa hieroo selkään jauhoja, heittää vastan katolle. :D Näitä tälläisiä. Niitä löytyy kun netistä kaivaa. :) mm. sekin että jos tahtoo pojan niin kirves sängyn alle ja jos tytön niin sukkapuikot sängyn alle. :D Ihan puppuahan noi on mut tuo pientä lisämaustetta. Oli niitä muitakin mutten muista mitä. Niiden taikojen oli ennen muinoin tarkoitus lisätä lapsen saanti mahdollisuuksia ja hedelmällisyyttä eli helpottaa raskaaksi tuloa.
 
perinteisin paras
:D No me ollaan kokeiltu vaan sitä kaikista perinteisintä. Eli naija luikautettu ovulaatiopäivänä ja kummallakin kerralla onnistunut lopputulos ekalla kerralla eli parin viikon päästä siitä plussatesti!
 
sop
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
nooh, täällä oli että jutut pysyis sisällä niin jalat ylhäälle :) heh! nyt kyllä naurattaa....
mutta näin meän esikoinen tais saada alkunsa!
mä oon kyllä kummallakin hedelmöittymiskerralla noussut samantein ylös ja käynyt pesemässä alapääni ja hyvin on hedelmöittyminen onnistunut.
 
-s-
Alkuperäinen kirjoittaja :):
meillä seksiä oli usein ennen ovista.
muuten ovistikuttaneet! onko teillä juuri oviksen aikaan seksiä harrastaneilla tullut poikia? :)
No ite en oo ikinä tikuttanut mutta huomaan aina ovislimapäivät joita on kierron puolivälissä 2. Niillä kerroilla on tärppi saatu ja tuloksena 2 poikaa. Kyllähän siitä juttuja kuulee että jos seksiä harrastaa pari päivää ennen ovulaatiota niin tulis tyttöjä.
 

Yhteistyössä