• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Hakutulokset

  1. R

    mitä teillä maksanut keittiö remppa?

    niin ja onko kokemusta laatta lattiasta?
  2. R

    mitä teillä maksanut keittiö remppa?

    kiitoksia. onko teillä tuota vesipistettä jouduttu siirtämään? meillä on tosiaan jo keittiön lattian matot revitty että ei ainakaan tarvitse lattiaa tärvellä aukasemalla. ei vaan mahtuis samalle seinälle toi pyykkäri kuin allas ja astianpesu kone. hintaa? onhan tuo kälynen keittiö. viimeksi...
  3. R

    mitä teillä maksanut keittiö remppa?

    meillä pitäisi uusia kaapit ja laittaa lattia kuntoon. pyykkäri ois ihan saada pois tuolta ahtaasta vessasta. kokemuksia? kuluja?
  4. R

    mitä siitä peniksestä leikataan pois?

    komia se ympärileikattu terska on. joillakin vain esinahka syntyjään liian tiukka että pissaaminen ja yhdyntä sattuvat. ei mitään riekaleita vaan niinkuin joku jo mainitsi se ylimääräinen esinahka leikataan pois. penis pysyy huomattavasti puhtaampanakin. jos leikkaus tehdään vauvalle sen parempi...
  5. R

    Minkä ihmeen vuoksi ihmiset asuvat maaseudulla?

    tekisin mitä vaan jos saisin asua maalla. kaikilla ei ole asiat sillä tolalla että se olisi mahdollista. ei yksinkertaisesti vielä mahdollista. :( alkää nyt maalaiset niin kovasti kaupunkia parjatko minä parjaan täällä teidän puolesta kun kaupallisuus on joka saakelin nurkan takana. tulen aina...
  6. R

    Viimeisin iloinen yllätys sinun kohdallasi?

    ukki haki just pojat ja saadan miehen kans olla kaksin ;)
  7. R

    Unet

    tutulta kuulostaa.. minun pojat nukkuu noin 12h vuorokaudessa. hyvinhän sinunkin lapsonen nukkuu, ikään nähden :)
  8. R

    SE olis aamupuuro syöty,taidan olla ainoo joka keikkuu hereillä tähän aikaan.

    täällä ollaan. eilen lapset nukku puol 8 tänään rytmit heitti härän pyllyä kun mies herätti mukulat ennen töihin lähtöä :kieh:
  9. R

    Jokainen penninvenyttäjä hankkimaan nyt lidlistä ruoka-aineet

    itsekkin asun pääkaupunkiseudulla mutta minkä voi kun on marjanpoimijan tytär
  10. R

    Jokainen penninvenyttäjä hankkimaan nyt lidlistä ruoka-aineet

    eikö nuokin yritykset ole ulkomaisten omistajien omistuksessa.
  11. R

    Jokainen penninvenyttäjä hankkimaan nyt lidlistä ruoka-aineet

    kyllä itsekkin joskus appelsiini mehua juon.. mielestäni valtion pitäisi tukea enemmän kotimaista ruuantuotantoa.. eikö sokerijuurikaskin juuri ulkoistettu? karpalo mehua nautin itse poimituista marjoista tehtynä.
  12. R

    elävätkö virukset pinnoilla?Entäpä bakteerit?

    elävät, riippuu viruksesta kuinka kauan.
  13. R

    Jokainen penninvenyttäjä hankkimaan nyt lidlistä ruoka-aineet

    kauppaketju buukkaa liian halvalla, jos siis ajattelee mitä viljelijälle tai tehdastyöläisille puolassa tai etelä-amerikassa jää käteenjää.. vaikkaban aaneja ei saa kotimaisena, voihan sitä syödä muutakin.
  14. R

    Täällä kun oli joskus ketju, että hävettääkö ostaa punasen päivän tuotteita

    meillä hamstrataan punaleimaisia ;)ja pakkanen aina täynnä hyvää ja halpaa ruakaa. nyky hinnoilla on mukava lisä bongata kaupassa lappuja. saadaanpahan joskus mekin sisäfilettä :D
  15. R

    MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    melläkään ei monasti kuussa, pii pii pikkuinenlintu vetää pojan ihn herkäks
  16. R

    MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    savanna :hug:
  17. R

    MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    istutin just meijän 3v tä olkkarin kovalla tuolilla hetken, ei kuulemma uni tullu, nopeasti ymmärsi et jos jatkaa huutamista ja hillumista sängyssä (herätti pienemmän eka) sinne ei oo mitään asiaa takas. kovasti alkoi heti väsyttää ja nätisti tuo sitten kipitti sänkyyn kun annoin luvan. miksi...
  18. R

    Helsingissä lasten kanssa

    ja kumisaappaat
  19. R

    Helsingissä lasten kanssa

    missä päin.. en oo hesasta mut ei täällä järvenpäässäkään lehmät laidunna ainakaan meijän nurkilla.

Yhteistyössä