• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Täällä kun oli joskus ketju, että hävettääkö ostaa punasen päivän tuotteita

niin olisitte nähnyt kun mä tänään yhdeksäksi kipitin kauppaan ihan vartavasten hakemaan pakkasen täyteen sitä punasta päivää, kun pakastin huusi tyhjyyttään.
Ja sainhan mä, 10 pakettia jauhelihaa, pari pakettia porsaan fileitä, broilerin fileesuikaleita muistaakseni viis rasiaa (650g), pari pakettia broilerin fileitä ja neljä pussia kinkkusuikaleita. Ja pakastin on täynnä taas. :D
 
meppi
Voiko niitä tolleen ihan raakana pakastaa? Säilyykö koostumus normaalina? Miten sulatus toimii, pannulla vai otatteko esim. edellisenä iltana sulamaan?

Kerran laitoin jauhelihaa pakkaseen kun päiväys lähestyi, ja se haisi jotenkin oudolta kun aloin tehä siitä ruokaa =/ En sen koommin oo pakastellut raakaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:) se on vaan hyvä :) siinä säästääpi aika mukavasti noisssa punaisissa tuotteissa :)
Joo, tai kyse on nykysin keltasesta päivästä, kun prisma käyttää sitä keltasta -50% lappua. :)
Kaikki oli siis puoleen hintaan. Toi punanen päivä on vaan jäänyt päähän. :ashamed:
 
Tumpula
Mua hitusen ottaa päähän kun meidän kaupassa ei noita punaisia lappuja näy. Siellä ne on saman päivän kamat vielä hyllyssä muiden seassa. Saa olla tarkkana aina mitä ostaa...

Tampereen Prisma on mun aarreaitta. Sinne jos eksyn niin kärryistä löytyy punaista ja paljon. :D Ei kun perskule, ne on muuten jonkun muun värisiä siellä ne laput.
 
Miä
Ei hävetä ei, se on vaan niin tuurista kiinni täällä meidän marketissa että millon niitä on ja millon ei. Kerran saatiin miehen kanssa 9 kiloa lihaa ja kanaa alle 20 eurolla :D *ylpeenä*
 
Meidän S-markettiin on ilmaantunut paljon eri tuotteisiin "tämä tuote 50%:n alennuksella"-lappuja eikä niiden ostamisessa ole mitään hävettävää. Viimeksi tänään ostin ko. lapulla varustetun pestokastike -purkin, itseruskettavan voiteen ja deodorantin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meppi:
Voiko niitä tolleen ihan raakana pakastaa? Säilyykö koostumus normaalina? Miten sulatus toimii, pannulla vai otatteko esim. edellisenä iltana sulamaan?

Kerran laitoin jauhelihaa pakkaseen kun päiväys lähestyi, ja se haisi jotenkin oudolta kun aloin tehä siitä ruokaa =/ En sen koommin oo pakastellut raakaa.
Jauhelihasta kai sanotaan ettei se nyt ainakaan pakkasessa paremmaks mene, mutta mä oon pakastanut ja ihan samanmakuista aina tulee kun jos tuoretta käyttää.
Otan edellisiltana esim, broilerin fileesuikaleet ja sitte kun ne teen niin otan huoneenlämpöön vielä tuntia ennen ruoanlaittoa. Kun ovat siellä jääkaapissa sulaneet niin ovat usein kylmiä ja jos ne kylmänä paistaa esim. niin eivät ole yhtä hyviä minusta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:) se on vaan hyvä :) siinä säästääpi aika mukavasti noisssa punaisissa tuotteissa :)
Jep ja siinä on sekin hyvä puoli, että ympäristökin siitä hyötyy kun ei turhaan tapeta eläimiä ja heitetä hyvää ruokaa hukkaan. Onneksi edes joku niitä sitten ostaa :)

Munkin pitää ruveta tarkemmin seuraamaan -50% lappuja ja lyömään pakkaseen ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Meidän S-markettiin on ilmaantunut paljon eri tuotteisiin "tämä tuote 50%:n alennuksella"-lappuja eikä niiden ostamisessa ole mitään hävettävää. Viimeksi tänään ostin ko. lapulla varustetun pestokastike -purkin, itseruskettavan voiteen ja deodorantin.
Joo just näitä mä Prismasta ostin. S-ryhmä käyttää nykyään noita "tämä tuote 50% alennuksella" -lappuja.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Meidän S-markettiin on ilmaantunut paljon eri tuotteisiin "tämä tuote 50%:n alennuksella"-lappuja eikä niiden ostamisessa ole mitään hävettävää. Viimeksi tänään ostin ko. lapulla varustetun pestokastike -purkin, itseruskettavan voiteen ja deodorantin.
Joo just näitä mä Prismasta ostin. S-ryhmä käyttää nykyään noita "tämä tuote 50% alennuksella" -lappuja.
joo mieki santsasin eikä nolottanu melkein 4kiloa valmiita broilerikuutoita(grillattu ja maustettu)..yks pussi oli 600g...kun muuten toi kana on törkeen kallista eikä sitä saa muualta ellei prismaan asti lähe(kun se on erikoiskanaa)...

ja :ashamed: lauantaisin käydään aina pojan kaa 5aikaan iltakävelyllä :ashamed: kun ne laittaa sillon niitä aleja ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Teillä muilla on selvästi paremmat S-Marketit kuin meillä. :|
Ei meilläkään S-marketissa oikeen mitään ole, mutta prismasta löytyy ja kun vielä menee aikaseen aamulla...
Oikeesti huvitti tilanne, kun katoin niitä jauhelihoja siellä, huomisen päiväys ja sitte rupesin kyttää koska tulee alelappujen laittaja ja nappasin heti sen käsistä sit 10 pakettia ku oli laputtanu ne. :D
 
Mä ostan melkein joka kauppareissu jotain punalappusia...nytkin ostin semmosen 4pkt always terveyssiteitä siis semmonen jumbopakkaus missä oli samassa 4pkt niin ei tarvi niitäkään sitten muutamaan kuukauteen ostaa.Hinta oli muistaakseni jotain vähän yli neljä euroa joten sillä ei saa edes kahta pakettia. Samoin ostan ruokaa alennuksella. Leipää en osaa tarjouslapulla ostaa, mutta kaikkea muuta kyllä. Kissoillekkin ostan aina punasta maitoa jota on usein lähikaupassa punalapulla ja jos osuu leivontapäivälle niin teen pullan aina punaseen maitoon.
 
tääl on oranssit laput -30% ja keltaiset -50% ja kelpaa tänne talouteen paremmin kuin hyvin. onnellinen olen jos kaupasta löytyy jotain tarjouksesta. nyt on herkuteltukin vähän enemmän kuin oli keksejä puoleen hintaan ja mignonmunat 0,50e.
 

Yhteistyössä