• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Hakutulokset

  1. serenity

    The ketju

    Vietähän hauska ilta ja ole kiltisti ;)
  2. serenity

    MIKSI te naiset hyväksytte sen, ettei mies tee mitään?!

    sama pätee muuten toisinkipäin. tiedän semmosiakin pariskuntia joissa mies hoitaa kaiken ja nainen makaa ja syö. en sitäkään kattele hyvällä..
  3. serenity

    MIKSI te naiset hyväksytte sen, ettei mies tee mitään?!

    Noin on monella, tiedän itsekin ja tunnen monta sellasta naista jotka antaa miehen lesoilla kotona ja ite joutuu tekee kaiken :( Mä en tollasta sietäs ja onneks omistankin sellasen miehen joka tekee kyllä oman osansa ja enemmänki. Ruoanteon mä kyl hoidan ylivoimaisesti enemmän mut se johtuu...
  4. serenity

    pääruoka rippijuhliin?

    Porsaan ulkofilee on luottovalinta, uskoisin et maistuu kaikille elleivät kasvissyöjiä oo :p Jos teet jotain muuta ku porsasta niin sitten lohta.
  5. serenity

    The ketju

    kinuskiveneetki maistuis nytten..
  6. serenity

    The ketju

    tuo jättis sour, siinä on sitruunanmakusta jätskiä ja sit sellasta punasta kirpakkaa kastiketta. sairaan hyväääää =)
  7. serenity

    parhaat kalapuikot

    Findus filee kalapuikot. Meillä ei muita osteta..
  8. serenity

    The ketju

    se on oikeesti syömisen arvoinen, jos tykkää sitruunasta ja sellasesta punasesta kirpeestä. isohan se on mut kyllä semmosen syö kun se on hyvää :D
  9. serenity

    The ketju

    Jätski on muuten hyvää, varsinkin helteillä. Söin tänään aiemmin semmosen Jättis Sour tuutin, muun uus lemppari.
  10. serenity

    The ketju

    Mä oon ollu töissä tavaratalon alusvaateosastolla ja miehet kävi yleensä ennen jotain juhlapyhää, esim. joulu, ystävänpäivä jne. ja synttärilahjaks moni sanoi hakevansa. En tiedä miten miehet naisensa rintsikkakoon selvittää ja paras olikin kerran kun löytyi mieluinen kuosi liiveistä ja aloin...

Yhteistyössä