• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Hakutulokset

  1. serenity

    The ketju

    Pyöräytä se mansikkakääretorttu? :p
  2. serenity

    The ketju

    No hjyvähjyvä, ei jää mansikat ja lätyt tekemättä :rolleyes:
  3. serenity

    The ketju

    Sitä vähän arvelinkin.. abc:t ja ärrät on varmaan.. Onhan Inannalla ne lettuaineet ja mansikat jo kaapissa?
  4. serenity

    The ketju

    Onks tänään kaupat auki kun on helluntai jne..?
  5. serenity

    Jyväskylä Ainolanranta

    Ainolanranta on kaunista ja hyvää aluetta asua. en ole ite ainakaan suurempia rettelöintejä pannut merkille..
  6. serenity

    G: Ikäsi? Lapset? Lemmikit? Asunto?

    Ikä 31v Lapset: ei ole Lemmikit: koira Asunto: kaksio korkealla isossa kaupungissa
  7. serenity

    The ketju

    Huomenet :wave: Käytii ihan ajoissa nugguu illalla ( muutaman Ilman johtolankaa-jakson jälkeen ) ja just herättiin. Kahvia huiviin ja lenkille.. niskat jumissa ollu jo muutaman päivän ja nyt taas heti aamusta :< Löysin eilen illalla kaupasta sellasia marjasokerileivoksia semmosella ihanalla...
  8. serenity

    The ketju

    Todellakin voisin lähtee =)
  9. serenity

    The ketju

    No nyt mäkin haluun kännäyskaverin :wave: Pitänee tyytyä omaan miesystävään ja fanta zeroon :D
  10. serenity

    The ketju

    Hauskaa kännäystä :D
  11. serenity

    G: Iltapalasi?

    Mä just tänään tätä kehuin! Mun uus lempparijätski :rolleyes: Tässä on kaikki kohillaan, enempi sais olla sitä ihanaa keltasta kuorrutusta.
  12. serenity

    parhaat kalapuikot

    Kannattaa todella!
  13. serenity

    The ketju

    :laugh:
  14. serenity

    G: Iltapalasi?

    Mies tekee meille tossa illallista, näyttää sisältävän lihapiirakkaa, nakkeja, ranskalaisia, grillitassuja, sinappikurkkusalaattia..huh huh :whistle:
  15. serenity

    MIKSI te naiset hyväksytte sen, ettei mies tee mitään?!

    ei meilläkään oo lapsia vielä mut hoidetaan kotona hommat tasapuolisesti..
  16. serenity

    parhaat kalapuikot

    Joo ja finduksen sitruunaiset lohileikkeet :p sit joskus kerran oon ostanu joskus ehkä 3v. sitten prismasta semmosia herkullisia juttuja. kalasta tehtyjä gordon bleu-tyynyjä. neliömäisiä kinkku-juustotäytteellä olevia kalapuikkoja. olipas hyvin selitetty :D sen koommin en oo kyl niitä löytäny...
  17. serenity

    The ketju

    Nyt alko miäs kokkailee meille rakkausillallista ( äijämättöö ), saa nähä mitä tuleman pitää..
  18. serenity

    The ketju

    Mun miehen näpeissä kolisee xboxin ohjain :headwall: Mut onneks lopettaa aina ajoissa ja hoitaa kotona hommansa :D
  19. serenity

    The ketju

    :wave: Helou!
  20. serenity

    The ketju

    Mä oon kans sit ihan mukana ;) Pääseepähän tutustuu teihin kaikkiin kunnolla :D

Yhteistyössä