• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

parhaat kalapuikot

  • Viestiketjun aloittaja kesästä nauttiva
  • Ensimmäinen viesti
kesästä nauttiva
Eli mielipiteitä kehiin..
Itse olen ostanut Rainbown kalafileepuikkoja. Ovat aika suolaisia, joten ajattelin kokeilla joitain muita välillä.

Ovat ihan mukava "hätävara" näin kesällä, kun pitää nopeasti laittaa jotain.
Ja niitä kalapuikot ovat roskaa ja niitä ei voi syödä jne. vastauksia ei tarvitse laittaa.

Kiitos jo etukäteen!
 
[QUOTE="Jenis";29985315]En tiiä lasketaanko kalapuikoiksi, mutta Finduksella on sellaisia sitruunaisia kalaleikkeitä. Ne on hyviä.[/QUOTE]

Joo ja finduksen sitruunaiset lohileikkeet :p sit joskus kerran oon ostanu joskus ehkä 3v. sitten prismasta semmosia herkullisia juttuja. kalasta tehtyjä gordon bleu-tyynyjä. neliömäisiä kinkku-juustotäytteellä olevia kalapuikkoja. olipas hyvin selitetty :D sen koommin en oo kyl niitä löytäny mut hyviä oli. muistaakseen finduksen.. pitäis ettiä seuraavan kerran kaupassa jos niitä löytys viel eikä olis valmistusta lopetettu tms..
 
"Kurvikissa"
Parhaat...itse tehdyt itse pyydetyistä kaloista. Valminpuikoilla yks ja sama.
Kiinnostais kyllä tietää mitä kalapuikkoja teet, miten ja mistä kaloista...

Monella tavalla meilläkin itse pyydystettyä kalaa tehdään mutta kalapuikkoja ei kyllä ole vielä tehty.

Ja minusta on kyllä vähän epäasiallista vastata aloittajan kysymykseen tällä itse tekemisillä itse pyydystetyistä kaloista... luulis nyt kaikkien käsittävän, että ihan joka iikka maassamme ei pääse itse pyydystelemään kaloja rannoille. Että vaikka tuo näyttää kovasti pönkittävän omaa egoasi kyllä, niin onko nyt sitten ihan välttiiks pakko sitä täällä levitellä?

Kysymykseeni voisit kyllä vastata, jos nimittäin jotain vastattavaa on.
 
"Jenis"
Joo ja finduksen sitruunaiset lohileikkeet :p sit joskus kerran oon ostanu joskus ehkä 3v. sitten prismasta semmosia herkullisia juttuja. kalasta tehtyjä gordon bleu-tyynyjä. neliömäisiä kinkku-juustotäytteellä olevia kalapuikkoja. olipas hyvin selitetty :D sen koommin en oo kyl niitä löytäny mut hyviä oli. muistaakseen finduksen.. pitäis ettiä seuraavan kerran kaupassa jos niitä löytys viel eikä olis valmistusta lopetettu tms..
Ai niitä on lohestakin! Pitääpä ostaa hätävaraksi.
 
  • Tykkää
Reactions: serenity
kesästä nauttiva
Kiitos vastauksista! Sain monta hyvää vinkkiä, aion myös kokeilla noita kalaleikkeitä, kuullostavat kyllä hyviltä.
Finduksen kalafileepuikoissa on muuten sydänmerkki, joten se on vähäsuolaisempi kuin aiemmin käyttämäni Rainbown fileepuikot. Juuri se suolaisuus alkoi ärsyttämään, kun aina oli kaikilla jano puikkojen syönnin jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: serenity
sydänmerkki
Alkuperäinen kirjoittaja kesästä nauttiva;29985567:
Kiitos vastauksista! Sain monta hyvää vinkkiä, aion myös kokeilla noita kalaleikkeitä, kuullostavat kyllä hyviltä.
Finduksen kalafileepuikoissa on muuten sydänmerkki, joten se on vähäsuolaisempi kuin aiemmin käyttämäni Rainbown fileepuikot. Juuri se suolaisuus alkoi ärsyttämään, kun aina oli kaikilla jano puikkojen syönnin jälkeen.
Jos tuotteessa on sydänmerkki, se kannattaa jättää ostamatta.
 

Yhteistyössä