• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Hakutulokset

  1. serenity

    The ketju

    Riittää =)
  2. serenity

    The ketju

    Mä rakastan lohta kaikissa muodoissa. Saa nähä mitä se on suunnitellu, luulen et ranskis-grillitassu-nakki-kurkkusalaattilinjoilla mennään tänään :D
  3. serenity

    The ketju

    No sillai vittumaisesti hymyilen.. ei se kummiskaan mikskään muutu tai sais järjestää turpakäräjät useemmalle.. ;)
  4. serenity

    The ketju

    Nyt tuli muuten nälkä.. antaisin tällä hetkellä vaikka pikkusormen kynnen savulohesta :p Meillä mies haluaa tehä illalla ruokaa kun saa treenit loppuun joten odottelua odottelua =) saa nähä mitä sillon mielessä tehä, huomasin jotain työtarpeita jääkaapissa mut en oo tietävinäni :laugh:
  5. serenity

    The ketju

    Todellakin :D
  6. serenity

    The ketju

    Varsinkin jos joku on muutaman rohkasevan ottanu ja kuola valuu suupielestä :D Joskus tekis mieli vähän mulkasta mutta hymy paras voitehista.
  7. serenity

    The ketju

    Saahan näillä huomioo mutta ei oo käytännölliset esim. just helteillä kun et voi verhoutua mihkään ja terassipojat kuolaa rivissä kun yrität prismalle hiipiä ostoksille :D Mut silti ylpeänä kannan mitä on mulle suotu ;)
  8. serenity

    The ketju

    Heivaan, olen uusi täällä mustana :wave: Pakko ottaa osaa tohon tissikeskusteluun.. mulla on suuret rinnat ja miehet tuijottaa kyllä kun topissa tai kesäpaidassa menee vaikka oma ukko olis vieressä. Oon joskus toivonut pienempiä mut tossahan nuo on eikä mihkään lähe :D

Yhteistyössä