• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29984656:
Uusia perunoita voilla ja tillillä. Savustetua lohta ja salaattia missä oli tomaattia, kurkkua, salaattijuustoa ja sipulinvartta. Maailman parasti ruokaa :p.


Ja päivää :wave:.
Nyt tuli muuten nälkä.. antaisin tällä hetkellä vaikka pikkusormen kynnen savulohesta :p
Meillä mies haluaa tehä illalla ruokaa kun saa treenit loppuun joten odottelua odottelua =) saa nähä mitä sillon mielessä tehä, huomasin jotain työtarpeita jääkaapissa mut en oo tietävinäni :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Nyt tuli muuten nälkä.. antaisin tällä hetkellä vaikka pikkusormen kynnen savulohesta :p
Meillä mies haluaa tehä illalla ruokaa kun saa treenit loppuun joten odottelua odottelua =) saa nähä mitä sillon mielessä tehä, huomasin jotain työtarpeita jääkaapissa mut en oo tietävinäni :LOL:
Mie voisin käytännössä elää savustetulla kalalla. No, joskus voisin ottaa rapuja tai hummeria. Kerran tai kaksi vuoteen voisi olla pihvipäivä ja muuten mennä tuolla kalapuolen antimilla.

Toivotaan, että miehen kokkailut tuottaa herkulliset antimet teillekkin.
 
  • Tykkää
Reactions: serenity
..nyt on ihan pakko kehua :ashamed:...mutta on se toi esikoinen vaan ässä :heart:

Ja mitä tissilöisiin tulee, niin tossahan noi ovat :) :p. Aina menossa mukana. Ja jos itekin olen vuosien varrella muuttunut, niin totta hiiessä ne on nuo tissitkin - samaan pakettiin kun mokoma kuuluvat. Toisinaan on toki tilanteita, että menevät närtsäämään jopa mun hermoja, toisinaan taas on niin vietävän kivaa, että ovat olemassa :rolleyes:

Aatelkaas vaan - onneksi ovat tuossa vieretysten ja etupuolella...jos oisivat perätysten ja selässä, sitä oltas sitten kameleita :snotty: :D

Lauantaita allesammens :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ, Kais ja Bitch
..nyt on ihan pakko kehua :ashamed:...mutta on se toi esikoinen vaan ässä :heart:

Ja mitä tissilöisiin tulee, niin tossahan noi ovat :) :p. Aina menossa mukana. Ja jos itekin olen vuosien varrella muuttunut, niin totta hiiessä ne on nuo tissitkin - samaan pakettiin kun mokoma kuuluvat. Toisinaan on toki tilanteita, että menevät närtsäämään jopa mun hermoja, toisinaan taas on niin vietävän kivaa, että ovat olemassa :rolleyes:

Aatelkaas vaan - onneksi ovat tuossa vieretysten ja etupuolella...jos oisivat perätysten ja selässä, sitä oltas sitten kameleita :snotty: :D

Lauantaita allesammens :wave:
:LOL: ihanan filosofinen tissipohdiskelu!
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29984693:
Mie voisin käytännössä elää savustetulla kalalla. No, joskus voisin ottaa rapuja tai hummeria. Kerran tai kaksi vuoteen voisi olla pihvipäivä ja muuten mennä tuolla kalapuolen antimilla.

Toivotaan, että miehen kokkailut tuottaa herkulliset antimet teillekkin.
Mä rakastan lohta kaikissa muodoissa.
Saa nähä mitä se on suunnitellu, luulen et ranskis-grillitassu-nakki-kurkkusalaattilinjoilla mennään tänään :D
 
Kai niitä nyt on kuitenkin hyvä joissain paikoissa/tlanteissa käyttää.

En mä tiedä miksi miehet rintaliivejä ostaa.
Ehkä halua yllättää tai nähdä mieleisensä liivit toisen päällä.
Ei kyllä hajuakaan.
Mä oon ollu töissä tavaratalon alusvaateosastolla ja miehet kävi yleensä ennen jotain juhlapyhää, esim. joulu, ystävänpäivä jne. ja synttärilahjaks moni sanoi hakevansa.
En tiedä miten miehet naisensa rintsikkakoon selvittää ja paras olikin kerran kun löytyi mieluinen kuosi liiveistä ja aloin kyselemään että minkäskokoista liiviä niin se mies-asiakas tiiraili mua jotenkin oudosti ja ihmettelin jo mut sit se avas suunsa ja sanoi et no, tollaset samanlaiset kuin sulla mutta roikkuu vähän enemmän kun on vanhempi nainen kyseessä :D sillon aattelin et nonni, taitaa olla tauon paikka tuon asiakkaan jälkeen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29984734:
Kuulostaa vallan hyvältä. Neuletakki ja ehkä ohut huivi varmmuden vuoksi matkaan jos tulee viileä ilta.


Toki voisit kuvalla vielä varmistaa mielipiteemme :attn: :saint:.
Hyvä idea. Kuva aina parempi. :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä