Hakutulokset

  1. V

    Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

    Butterfly effect, Enkelten kaupunki..
  2. V

    v'ttu mä niin vihaan näitä kärpäsiä

    Samat sanat!! Mikä siinä on et kun saa kärpäslätkän käteen niin yhtään kärpästä ei näy enää missään!!?? Tuossa se on hollilla nyt että sopii tulla pörräämään tänne.. :kieh:
  3. V

    Lapsesi sukupuoli syntymämitat ja viimeisimmät neuvola mitat?

    Poika 3160g/49cm 5kk mitat 6650g/65,5cm
  4. V

    Kertokaas mitä syötätte elukoillenne? Siis lähinnä koira / kissa

    Meidän koira syö vuorotellen Brit care adult small breed ruokaa ja yrjölän puuroo jossa seassa tietysti lihaa.. Lukuisten kuivaruoka kokeilujen jälkeen tuo brit care näyttäis sopivan. On nimittäin tosi yliherkkä jollekkin, veikkaan kanaa..
  5. V

    G:Vaa'an luku just nyt?

    71,5kg ja 164cm :ashamed:
  6. V

    Auttakaas siivousasiassa, koirankarvaa yms.!

    Osta Furminator.. ( http://www.furminator.com ) Sillä lähtee uskomaton määrä karvaa joka on irtoamassa. Varmasti helpottaa siivouksen tarvetta jonkin verran.
  7. V

    Näppäimistö-gallup

    Tästä läppäristä on kulunut puolet pois n-kirjaimesta.
  8. V

    4kk vauva

    Meidän poika eilen 4kk neuvolassa 64,9cm ja 6030cm (syntyi 39+1 49cm ja 3160g)
  9. V

    Meillä on mennyt vain 40 e lapsen lääkäri- ja hoitokuluihin vuoden aikana. Vakuutus maksettu 300 e.

    No me otettiin vakuutus ja tähän mennessä (poika reilu 3kk) meillä on mennyt sairaala/lääkäri/lääkekuluihin/erityismaitoihin äkkiä laskettuna 1050?. Tosin vakuutus ei korvaa näitä maitoallergisen erityiskorvikkeita :/ Mutta ainakin nuo yksityisellä käynnit ja sairaalamaksut saadaan takas. Mutta...
  10. V

    almiron peptin aloitus

    Kiitos nallepuh vastauksesta :) Alunperin mentiin lastenlääkärille refluksioireiden vuoksi. Lääkäri antoi reseptin almironiin ja zantaciin ja soittoaika varattiin kahden viikon päähän. Zantacia annetaan pojalle 2 x päivässä. Kaksi viikkoa siis käytettiin Almironia ja Zantacia, sen jälkeen...
  11. V

    almiron peptin aloitus

    Meidän 2,5kk pojalla epäilys maitoallergiasta ja refluksista ja lääkäri määräs ton Almiron Peptin annostuksella noin 800ml päivässä. Kysyin että pitääkö jotenkin totutella, niin hän vastas että jos vain vauva suostuu syömään heti Almironia (on hieman erimakuista kun tavalliset korvikkeet) niin...
  12. V

    Siis onko nykyään joku 3,3-kiloinen vauva hirmu pieni?

    Meidän poika syntyi 39+1 ja oli 3160g ja 49cm. Sairaalassa ainakin sanottiin "hyvän kokoseksi".
  13. V

    Missä noita Nutrilett tehostartti paketteja myydään?

    Prismassa ainakin on joskus ollut, on varmaan edelleen..
  14. V

    synnytys/streptokokki b raskausaikana...?

    Mä kans söin antibioottikuurin, mutta ei auttanut mullakaan mitään. Mulla synnytys käynnisty vesien menolla ja antibioottia tiputettiin neljän tunnin välein suoneen. Eli kädessä oli se kanyyli ja tippatelineessä olin kiinni sen parikymmentä minuuttia kerrallaan neljän tunnin välein.
  15. V

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Mulla tuli painoa noin 11 kiloa ja poika painoi syntyessään (39+1) 3160g ja oli 49cm pitkä :)
  16. V

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    20 minuuttia, josta ainaki 5 minuuttia tuhlasin paniikissa huutamiseen kun en meinannu uskaltaa lopussa ponnistaa aivan järjettömän kivun takia :|
  17. V

    Kovaääninen vai hiljaisempi toimitus?

    Minä kyllä huusin ponnistusvaiheessa.. ja lujaa!! |O Toki ne ponnistukset meni välillä minne sattuu sen huutamisen takia, mut ei vaan voinu mitään kun kipu oli niin järjetöntä. Kohdunkaulanpuudutteen vaikutus oli lakannu, eli ilman kivunlievitystä mentiin. No ponnistusvaihe kesti huutamisesta...

Yhteistyössä