Näppäimistö-gallup

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Noup. Mut miun Alt Gr näppäin on irti :kieh: Siellä oli joku murunen ja irrotin ton näppäimen eikä se siut menny enää takas, vaikka aikasemmin kyllä oon saanu näppäimen takas irrotettuani sen...
Se pitää nuljauttaa sinne sillei jännästi :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Kyllä tässä näppiksessä kaikki on tallella nää kirjaimet eikä yhdessäkään edes kuluman merkkiä.. Ollut käytössä varmaan kuitenkin viitisen vuotta, ja ihan päivittäisessä käytössä..
Sulla ei varmaan hikoo sormet lainkaan, ja käytät jotai desinfiointiainetta aina enne ku rupeet skriivaa? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Kyllä tässä näppiksessä kaikki on tallella nää kirjaimet eikä yhdessäkään edes kuluman merkkiä.. Ollut käytössä varmaan kuitenkin viitisen vuotta, ja ihan päivittäisessä käytössä..
Sulla ei varmaan hikoo sormet lainkaan, ja käytät jotai desinfiointiainetta aina enne ku rupeet skriivaa? :whistle:
Ei, kyllä mä ihan normaali ihminen oon, kirjoitan ihan "likaisilla" sormilla ja hikoan kyllä... Mulla vaan taitaa olla niin hyvä näppis
:p :D
 
vieras
Vasen shift (pikkusormen pitkä kynsi kaivertanut syvät urat)
I O P A S C V M H J K L
Ä (hailakka)
E (tulossa reikä)
N (iso reikä!!!)

Vajaan vuoden vanha on, mutta kun kirjoitan 10-sormisesti pitkillä kynsillä :whistle:
En voi käyttää läppäriä ollenkaan, kun kynteni ovat tuhoajat :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vasen shift (pikkusormen pitkä kynsi kaivertanut syvät urat)
I O P A S C V M H J K L
Ä (hailakka)
E (tulossa reikä)
N (iso reikä!!!)

Vajaan vuoden vanha on, mutta kun kirjoitan 10-sormisesti pitkillä kynsillä :whistle:
En voi käyttää läppäriä ollenkaan, kun kynteni ovat tuhoajat :xmas:
Ja taas yks peruste lisää, miksi en hanki rakennekynsiä :LOL: ..eipä sillä, että oikeasti koskaan olisin harkinnutkaan :saint:
 

Yhteistyössä