G:Vaa'an luku just nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Marge
  • Ensimmäinen viesti
äippäx2
Aamupaino tänään 60,6 ja paino on vaihdellut 60-61kg jo puoli vuotta. Pituutta 158cm. Tavoite olisi päästä 58. En tosin jaksa enää laihduttaa, joten paino tippuu jos tippuu =).

Jos kuitenkin haluaa verrata siihen mitä painoin ennen,niin toisen lapsen syntymän jälkeen painoin kauan aikaa 73-75kg. Joten paino on kuitenkin pudonnut kolmessa vuodessa 15 kiloa joten nykyiseen painooni olen jo todella tyytyväinen.
 
Itseensä masentunut
Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Paino oli 67,5kg. pituutta huikeat 160cm. Tarkotus olis päästä 62kg. Ihan hyvin kuitenkin mennyt kun lähtöpainoni oli huikeat 80kg. :D
Tosi hienosti pudotettu, pystyispä samaan itsekin.

Olen samanpituinen ja painoin ennen raskautta 85kg ja nyt raskaana 90kg.
On vuoden sisään jo toinen raskaus, joten kilot eivät ole ehtineet imetyksenkään aikana tippua.

Toivottavasti saisin tämän raskauden jälkeen itseäni niskasta kiinni.
Jaksaisi sitten paremmin lastenkin kanssa touhuta.
 
vuodessa kadonnut noin 13kg ja aamupaino oli nyt 71,7kg ja pituutta löytyy 159,5cm...tavoite ois päästä 65kg...ihan ruokavalion muutoksella ja välillä liikunnan innostuksella tippunut...tänään motivoi paljon kun 5 vuoden takaiset housut meni jalkaan ja istuivat hyvin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
164/85 ja laihdutusmotivaatio on totaalisesti kadoksissa,on niin paljon muutakin mielessä..
ero on hyvä keino laihtumiseen ;) :whistle: nimimerkillä eron jälkeen paino tippu ilman sen kummempia yrityksiä :saint:
Totta ja kun joutuu jatkossa enempi juoksemaan lasten perässä eikä ole aikaa istua koneella niin luulis kilojen lähtevän :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
164/85 ja laihdutusmotivaatio on totaalisesti kadoksissa,on niin paljon muutakin mielessä..
ero on hyvä keino laihtumiseen ;) :whistle: nimimerkillä eron jälkeen paino tippu ilman sen kummempia yrityksiä :saint:
Joo oon huomannu kaveresitani sen saman , hassu juttu toi stressi :D
Mua on stressannut viime aikoina tosi paljon,mut vielä ei oo paino tippunut :p
 

Yhteistyössä