Hakutulokset

  1. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    JenPen Avokilla on krooninen suolistotulehdus joka toisinaan oireilee, toisinaan ei... Nyt oireilee ja aika pahasti. :(
  2. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Minnie- Kiitos! Halausta todella nyt tarvitsisin... Meille tulee tuon tervun kaveriksi mittelspitz, narttu sekin. :) :heart: Ei tuon meidänkään tervun enää pentu pitäis olla kun ikää on se 2v, mutta käytös on kuin puolivuotiaan. :D Mukavaa saada tuolle penikalle nyt sitten kaveri jota on jo...
  3. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Heipä hei kaikille! Ensinnäkin halaukset tädin yllättämille ja onnea plussanneille tai niille jotka sitä odottelevat piakkoin! :heart: En ehdi kaikkia tapahtumia lukea... on ollut päivät taas tekemistä täynnä kun ukko joutui taas sairaalaan ja meidänkin rahahuolet sen kun pahenee. :'(...
  4. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Tämä menee nukkumaan! Ötyä naikkoset! :wave:
  5. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Heippati rallaa kaikille taas tällekkin päivää! :wave: G: En ole tietääkseni allerginen millekkään (ainakaan vielä). Kuolisin jos tulis joku elukka-allergia. Ja siitäpä päästäänkin aiheeseen; mulle on iskeny taas kamala koirakuume! Pakko saada tuon toisen kaveriksi sellainen pieni, kun ei...
  6. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Niin ja vielä tervetulotoivotukset Heksu76!! :flower: :)
  7. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Hui! Minä taas tipuin kärryiltä kun pitäis painua nukkumaan, kiireellä luin mitä ehdin. Piti tulla vielä kyyläämään viimeisimmät jutut. :D Talvis ja nibbler, puhutte aivan asiaa. Asiakkaat on ihanaisia! ;) Huomenna aamulla taas mentävä sinne sontalaan 05.30!! :o Ystävät rakkaat! minäkin...
  8. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Nyt koiran kanssa treeneihin! Illalla vielä varmaan pistäydyn. Tuulia teille +++++ :whistle: :wave:
  9. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    JenPen Mulla on kanssa ihan samoja kokemuksia! Mummot ja papat sekä etenkin keski-ikäiset naiset on pahimpia. Muuta ei suusta tule ku valituksen sanoja ja v***uilua, sori. Hermo!! :kieh: Ja siis minun paras ominaisuus on (oli) tuo sosiaalisuus, kun tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja...
  10. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    johanna83 Muakin pelottaa muutos. En uskaltais ottaa riskiä yrittäjänä, mutta mahdollisuuksia ei oikein muita ole ja kuitenkin yrittäjyys sitten kyllä palkitsee jos yritys pyörii kunnolla. Sekin pelottaa miten yrittäjänä pärjäis jos se vauva joskus tulis. Ja tosiaan meilläkin on jo noita...
  11. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Niin ja mä en ainakaan pelkää tunnistamista. Mulla ei takuulla ole täällä tuttuja. :D
  12. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Joo ei se ole hääviä tuo asiakaspalvelu. Mä olen tuossa työssä ollessani alkanu vihaamaan ihmisiä. :D Siis sillain, et monesti sitä ärsyyntyy jo ihan vapaa-ajallaan ihmisten "tyhmyydestä" ja muunkinlaisesta käytöksestä. Tekee mieli sanoa kaikki suoraan kaikille päin naamaa kun ei töissä voi...
  13. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    JenPen ja muut. Olen siis asiakaspavelija/myyjä. Seisomista päivästä toiseen sisätiloissa, kesät ja talvet ja asiakkaat, ne ne vasta välillä rassaakin!! Ei oo hääviä! :o Eläin-, hevos-, koirahieroja ja homeopaatti, refleksologi jne. Tällaista luontaishoitoa elukoiden parissa. Ne kun on olleet...
  14. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Kiitos, kiitos Talvis ja Dooris85! :) Joo olen samaa mieltä tuosta kommentti asiasta. Minullaki pyyhkiytyy puolet kommenteista tuuleen kun selailen sivuja (aina tullut väh. 5-sivua lisää kun tulen seuraavan kerran :D ) ja monesti kun lukee, että joku on plussannu tai joku negannu niin kun...
  15. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Päiviä vaan kaikil! :wave: Kiva kuulla, että täällä on paljon muitakin työtään inhoavia ja elukkaihmisiä. :D Mä en tosiaan kestä tätä enää kauaa. Menee ainakin syyskuun lopulle ennen ku tiedän pääsenkö koulutukseen ja jos pääsen niin kuinka kauan mahd. homma kestää?! Sitä ei moni tiedä ja...
  16. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    baby butterfly Tottahan toki! Minä olen vaan siis itse vakaasti päättänyt, että jos joskus pettää niin ero on edessä. Voisin ehkä antaa anteeksi, mutten koskaan unohtaa joten omalla kohdalla ei toimis. Mutta siis en nyt yrittänyt manipuloida sua tai mitään sellaista. :) Pettäminen vaan on...
  17. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    miracle Tulehan sitten välillä meille kertomaan miten sulla menöö ja paljon tarrasukkia sekä vauvaliimaa pikkuisen matkaan! :heart: Painelen nyt petiin. Aamulla viideltä herätys! :o Öitä! :wave:
  18. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    toivova-84 Joo ei toivoakaan koulun penkillä kirjaimellisesti istumisesta! Minullakin ois nyt siis edessä opparisoppari. :) Mitenkä monella täällä on muuten elukoita? Oletteko jo ajatelleet tulevaa, miten eläin ja lapsi tulevat juttuun? Onko suunnitelmissa jotain erityistoimenpiteitä vauvan...
  19. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    toivova-84 Totta turiset. Minun koulutukseni vaan ovat juurikin tuosta syystä vain vuoden kestäviä. Ei minusta ole enää istumaan koulun penkille 4-5 vuodeksi! :p Tulisin hulluksi. En vaan osaa tehdä päätöksiä eikä oikein tunnu asiat asettuvan uomiinsa, aina tulee ikävä yllätys nurkan takaa...
  20. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Niin ja tervetuloa JenPen! :wave: Minä vm -87 ja ukko -85. Kauhea kuume molemmilla, mutta hieman elämän tilanne tökkii. Katsotaan millon yrittely aloitetaan. Toivottavasti pian. :heart:

Yhteistyössä