Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

toiveilija82 et sattus muistaan sen kirjan nimmee missä on niitä korttimalleja mukana??!! semmosta just kaipaisin et saisin jottain tehtyä!! huomenna tiimarin kautta kotia ja tuunaan kortteja!! :D voi piru missähän meikän kirjastokortti mahtaa olla??!! onko kukkaan nähny??!! :/


jopa nyt on kahta huonompi olo ku söin puolkiloo mansikoita ja puol suklaa levyä ja puol litraa limpparia... :x
 
kadak mä luulen kyllä omalla kohdalla myös, että huomenna ois kp1..
sorruin ronkkimaan kn:nnää, mutta eipä sieltä vielä ainakaan tarttunut punaista..

JOS tänään saisi seksiä, niin sen jälkeen uskoisin, että alkais tuhru, niinkuin yleensä aiemminkin..
 
Heippati rallaa kaikille taas tällekkin päivää! :wave:
G: En ole tietääkseni allerginen millekkään (ainakaan vielä). Kuolisin jos tulis joku elukka-allergia. Ja siitäpä päästäänkin aiheeseen; mulle on iskeny taas kamala koirakuume! Pakko saada tuon toisen kaveriksi sellainen pieni, kun ei tuota vauveliakaan ihan heti taida meidän kotiin ilmestyä (huom. siis ei tod. tarkoita, että koirasta tulis lapsen korvike). Ukko on koko ajan vaan kovemmassa kuumeessa ja tänään taas käytiin sairaalassa kokeissa. Huomenna tietää paremmin mille aletaan. *huokaus* Täällä olikin tänään rivot keskustelut joita jatkan vielä, että taidan minäkin pian hommata yöpöydän laatikon täyteen virikkeitä kun ei ala sitä heppiä herua! :LOL: No ei vain, pitää ymmärtää, et toinen on sairas. Turhan pitkään vaan... :eek: :D
Onnea Linna! :flower:
 
toiveilija82 ku ei se ollu lompakossa vaikka senki tyhjäsin kokonaan!! :/ onkohan ukko taas vieny sen ja lainannu sillä jottain ku omansa on hankkinu lainauskieltoon... :kieh:

yöperhonen- minkäs heikolle luonnolleen voi... :ashamed:
 
Tekstiä taas tullut...luin läpi.
Linna Onnittelut plussasta!
Mä en kans ole kuin nikkeliallerginen...ainakaan ei ole muuta vastaan tullut. Mulla on kanssa makeanhimo, kun alkoi menkat tänään. Menenkin iltakahville ja otan kääretortuua, kun päivällä leivoin.
Meidän kanilla oli ummetusta tänään...karvapalloja jää kun on karvanlähtö...ananasmehua ruutalla annoin ja nyt papanoi jo...ei onneksi tarvinnut lääkäriin mennä. Pitää katsoa aamulla vielä että maha ok. Eipä ole ennen ollut moista.
Mutta nyt sinne kahville!!!
 
moi taas! sain netin ees hetkeks toimimaan :(
mun kaveri kävi tänään tutustumassa meidän uuteen kotiin. meillä on tuo yks huone vähän tyhjillään, vauvan huonetta siitä vähän ajateltiin. kaveri sano et ai kun ihanaa, kun saatte tosta työhuoneen. olis niin mieli tehny sanoa että sille ihan muita käyttötarkoituksia :)
ja onne Linna :flower:
 

Yhteistyössä