Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Alkuperäinen kirjoittaja kadak:
Katselin tota meidän pinoa ja meitä on aika monta, jotka keikkuvat tuolla ihan muutaman plussapäivän sisällä (lainaus listan yläpäästä )
Minnie-.....................kp 43/30-33
Sannya.................. kp 33/??
DeviLiah...................kp 29/25
Louvre.....................kp 29/32-35
Kadak......................kp 29/26-29
kiharapää............... kp 29/32-35
Siniviuhka............... kp 28/26-29
Piglet...................... kp 28/27-
Kuumeilija............... kp 27/26-41
JenPen....................kp27/28
mulmul.................... kp 25/25-28
baby butterfly..........kp 25/28

Milloin ootte ajatellu testata, jos tätsyä ei kuulu?
plussaan jo perjantaina! Eikun siis testaan. :D ei välttämättä täti ees ehdi siin vaihees tulla kylää jos on tullakseen. :D
 
Linna: Paljon onnea!!

Kun kyselitte milloin testausta (kadak).. Niin epäilen, ettei ole tärpännyt.. Mutta ei sitä tietenkään voi varmaksi tietää.. Mutta emme kunnolla päässeet välttämättä hyödyntämään ovista, kun oli niin paljon touhua silloin.. Mutta saa nähdä..
Jos testaan, niin sitten vasta kun on kunnolla myöhässä.. Olen jo muutamia kertoja testannut niitä negoja ja enää en jaksa testailla ennen kuin on oikeasti aihetta..

Mä olin tänään kaupassa ja kassalla tuli aivastus ja sattui todella oudosti ihan alas mahaan.. Ei ole koskaan aikaisemmin sattunut silleen - ja siis sattui aika mojovasti.. Älkää turhaa silti elätelkö mitään toiveita muhun.. Kun en halua herättää itsessäni turhaa toivoa..
Muutenkin lähden aina siitä, että täti tulee.. Jotta ei tipu sitten niin korkealta ja jos plussaa, niin se on toki iloinen juttu...

Mä olen siis palstatauolla.. Nyt onnistuin jo pari päivää ítseäni käymästä koko sivuilla.. Siitä se lähtee..
Onneksi tulin kurkkaamaan, kun Linnakin on saanut siirron toiseen pinoon..

KP
 
Tervehdys taas! Mä kommailen tässä mitä muistan en oikein muista kenen tekstejä ne asiat oli :D Ja kiitokset noista klimppi tiedoista!Mä tilasin kuitenkin ovis testejä... :whistle: Kuinkas pitkään oviksen jälkeen se näyttää plussaa? Vai heikkeneekö nopeastikin?

G: Kerätään Pentikin Viinimarjaa, se on ihana :heart: Häälahjaksikin aika paljon sitä saatiin. Lisäksi kerätään myös Kustavin Mörköä. Sekin on ihana! Sekin kyllä aika lailla alkaa olla kasassa :)

G: En tiedä olevani millekään allerginen. Joku dödö jonkun reaktion joskus aiheutti niin en enää uskalla käyttää muuta kun apteekin batsia, mutta muuten ei mitään.

Olikohan se Toivova vai Toiveilija kun puhui mokkulasta? Mulla dna:n mokkula, nopeus 1mbs. Myöskin kahden vuoden sopimuksella ja hyvin on toiminut, ei mitään valittamista! Ihan alussa Kerran oli kahden päivän katko että ei toiminut, sen jälkeen ei tosiaan mitään ongelmaa ole ollut.

Sitten esittely: Eli vielä pari päivää olen 22 ja mies täyttänyt kesällä 25. Miehen pitäisi nyt valmistua psykiatriseksi sairaanhoiajaksi ja itsellä tarkoitus valmistua joulun tienoilla kätilöksi. Kesällä kumpikin tehty sairaanhoitajan keikkaa. Eli tuohon hoitsuporukkaan minäkin hyppään mukaan :D

Muutettiin pari kuukautta sitten omakotitaloon ja Keski-Suomessa vaikutetaan :p Joku voi tunnistaa, mutta yeah so?! Enpä mä täällä sellaisia kirjoittele mitä joku ei saisi tietää, jos niistä asioista on kiinnostunut :whistle: Muita keski-suomalaisia?

Meillä on kaksi vuoden ikäistä rusettimarsua, meidän pojat :heart: Häät meillä oli viime kuussa ja saisi tosiaan vauva tulla. Luonteeltani olen suorasanainen, mutta välillä silti liiankin kiltti, eli hyvä että saan sitten purkaa tänne palstalle :LOL: Horoskoopiltani leijona, ehkä se kuvaa ihan hyvin mua... :saint:

Harrastan lavatansseja, nyt aloitan uudestaan vatsatanssin jota olen aiemmin joskus tanssinut useamman vuoden. Harrastan myös maalailua. Hm..eiköhän siinä minusta jonkin verran asiaa tullutkin :D

Täällä on kyllä kiva porukka! Toivotaan kaikille isoja plussia!
 
moikkeliis!! taas mielessä tuhat kommenttia, katsotaas montako saan kirjotettua.. toiveilija ihania lorupusseja!! =) tuli iha mielee ku pikkusisko aina niitä pyysi lukemaan, vaikk osaski kaikki ulkoa...

JenPen koirasi kohtalo kosketti. :hug:

G en välitä pentikistä. itellä kaapissa tusina arabian arcticaa ja jonkin verran harmaata teemaa. sitä kun ei enää saa. koko-mukeja tusina. iittalan kartio-laseja tusina ja isoo vernaa puol tusinaa. mitäs sitä seuraavaks keräilis, kun kaapit täynnä :p

esittelyä en jaksa kirjottaa, kun se tuolla kerhon puolella on. =) ai miten ni laiska.

hoitsuista!! :wave: mää oon toivottavasti joskus 2012-2013 terveydenhoitaja (amk) =) eli siis koulu alkaa muutaman viikon päästä.

EM sun vuodot on ollu nyt jo jonkin aikaa melko kummallisia.. tuli kans mieleen et joko kääntyisit gynen puoleen...
 
omasta navasta.. kävin tänään tk:s jopa lääkärissä mun tissien kanssa. :ashamed: tutki rinnat ja sh otti verinäytteen josta nopsaan katto onko tulehdusarvot koholla. ei ollu. mutta kehotti ottaa ens vkolla yhteyttä jos sillon vielä särkee, niin sitten tutkitaan paremmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:
täälläki suklaata menee... :D ihan menkkafiilarit: tahtoo makeaa ja alaselkää jomottaa :whistle: -ja tädistä vast viikko!
onneks huomen tulee ne ovistikut =)

juttelin miehellekin että tilasin.. toinen ihan kysymysmerkkinä et mitä ne on? koitin siinä sit selittää ja mies vaan tokasee: "Kuin monta sä joudut päivittäin tunkemaan niitä?"
:eek: :eek: :eek:
-voi että tolla miehellä leikkaa! :LOL:

:LOL: :LOL: kiitos hyvistä nauruista!

Mä oon 23 vuotias ja mies 29. Asutaa omassa rivarikaksiossa. Kaks lasta(koiraa). Mä oon kans hoitsu! :wave:
Mä on sellanen joka aina päästää sammakoita suusta..Mut mä oon kans se tyyppi joka eka katsoo ujona taustalta ja sit, ku oon tutustunu, ni en lopeta puhumista enää ollenkaan..:D

En oo millekkään allerginen :)

Sori en kerkee enempää kommentoida, ku mies tulee koht saunasta!
Mut pitäkää lippu korkealla naiset ja tissit pystyssä! :p
 
mäkin olen hoitsu..

Ja vielä ehkä kuumeiluni tekee kaksijakoiseksi sen että teen työtä nyt tiukennetussa eristyksessä ja toisaalta kiinnostaisi siirtyä meidän porukan mukana uuteen sairaalaan.. mutta sitten mietin tätä yritystä, että uskallanko, jos sitten kun on aika siirtyä uuteen sairaalaan tärppääkin melkein heti, niin mihin sitten joudun..
Mutta jos saisi vakituisen paikan, niin hyvä..

KP
 
kadak musta tuntuu et kierto venyy pitkäks koska: a)ei ollu ovista b)jos oli niin se oli vast viime maaanantain, sillo oli jtn oviksen suuntaan, mutta damn tikut loppu! ja c) lopetin ehkäsyn 2kk sitten niin voi kierrot olla mitä vaan.
Nännit kipeet...aivan hiton kipeet.. mut niin ne oli viime kierrossakin ennen tätiä :ashamed:
Ja niistä allergioista, en jaksa ees luetella :D kaik marjat,hedelmät,siemenet,pähkinät,vihannekset..siis kaikki mitkä on koivun ja pujon jotain ristikkäisjuttuja...en muist..mut kauhee lista mul on josai mille oon..sit ain välil testaan, et viekös jollekin oon, mut valitettavasti :( Mut siis vain tuoreille ja raaoille! sitkun on kypsennetty yms. ni sit voi syöd..mut eihän se samaa aja kun tuore :(
 
Iltaa :wave:
Ompas kiva lukea noita esittelyjä =) Minä siis myös: Ite oon 23v. ja mies 33v. , yhessä oltu pari vuotta ja Etelä-suomessa asustellaan pienehköllä paikkakunnalla. Hoitsu myös minäkin :attn: Meitähän on tääl melko monta :D
 
ei hitto vie tästä palelusta tule loppua vaikka kuinka toivos!!pitänee nyt sit kaivautua kolmen peiton alle nukkuun toiv en nyt vaan sairastu ku just uuessa paikassa alottanu työt... :snotty:
mut nyt toivottelen kaikille hyvät yöt ja palataan asiaan huomenna! :wave:
 
itse rupean tästä nyt nukkumaan!
huomenna tulee täti, siihen valmistaudun ja pistän rätin pöksyyn jo heti aamutuimaan ennen töihin lähtöä. eipähän tarvitse koko päivää rampata vessassa katsomassa, et eihän tuu läpi pöksyistä. miesvaltainen duuni kun on, niin eivät välttämättä ymmärtäisi, jos veret persauksilla kulkis koko päivän :D

nyt kuitenkin yöpuulle!
hyvät yöt palstakukkujille! :)
 
Siniviuhka koitahan jaksaa sitä tätiä huomenna! (paitsi ehkei se tuukkaan? ) ;) :whistle:

Talvis, juu... gynelle täytyy soittaa. Vaikka tuo vuoto nyt tänään onkin ollut niukkaa, ihan lirua ja kirkkaanpunaista. Eli ei mitenkään normia menkkavuotoa... :/ menkkakivut on kyllä täällä edelleen.... Odotellaan sitten perkule. Katsotaan mitä tämä kroppa nyt meinaa. Voipi olla että tulee tauon paikka tähän mun vauvan yrittämiseen jos kroppa alkaa vitt***emaan. :kieh:

mulmul toivotaan ettet oo kipeenä! :hug:

 


6.8.2008


Minnie-....................kp 44/30-33.......................(tjottailee)
Sannya...................kp 34/??.............................yk 1
DeviLiah.................kp 30/25.............................yk 2
Louvre....................kp 30/32-35.......................yk 5
Kadak.....................kp 30/26-29.......................yk 4
kiharapää...............kp 30/32-35.......................yk 11




Piglet......................kp 29/27-...........................(taustailee)
Kuumeilija...............kp 28/26-41......................yk 6
JenPen...................kp 28/28............................yk 1
mulmul.................. kp 26/25-28.......................yk 12
baby butterfly........kp 26/28............................yk 2
Humu82.................kp 24/27-33.......................yk 1(yht. yk4)
Laala......................kp 23/??............................yk 2
yöperhonen-..........kp 23/23-25......................yk 6
nibbler....................kp 22/28...........................yk 14
Ouska.....................kp 22/28-??......................yk 5
Terhi82...................kp 22/28...........................yk 3(km jälkeen)
Hemuli1981............kp 21/28-38......................yk 3
Veena.....................kp 21/24-28......................yk 15
Duffy.......................kp 20/34...........................yk 4



kaz.........................kp 18/??............................yk 1
HaLPe.....................kp 17/24-27......................yk 6
kossuvishy..............kp 17/26...........................yk 7
Talvis......................kp 17/30-31(-43)...............yk 4
toivova-84..............kp 16/28-29.......................yk 1
Nera-85..................kp 16/28-35.......................yk 4
Lumikeiju................kp 15/28- ..........................yk 4
Santtuli...................kp 15/27-57.......................yk 4
TinyAngel................kp 14/29-30.......................yk 5
Kauris-82................kp 13/30............................yk 5
Sompio...................kp 12/31.............................yk 2
Noomi-....................kp 12/24.............................yk 2
kukkaiskeiju............kp 11/34-39.......................yk 2
johanna83..............kp 10/32-40........................yk 5



ElinaMaria................kp 9/28..............................yk 7
Marshmallow............kp 8/23-26........................yk 2
Miss Mindy...............kp 8/33-35.........................yk 2
Rva B.......................kp 7/33-41.........................yk 16
Emiliana...................kp 4/28-33.........................yk5
Heksu76..................kp 2/26..............................yk 1
Siniviuhka................kp 1/26-29.........................yk 7
Finu.........................kp ?/??...............................yk 1
Jouskari-82........................................................yk 11
toivova-84.........................................................yk 1




HAAMUJENGI:



TAUSTAILEE:
vinka.......................Kuumeilee
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa....................Odotamme pikaista paluuta
Pantalaimon...........Taustailee ja yritystä on?
Louvre....................Palstatauolla
Simppu82...............Palstatauolla, tjoittailee
Citilda.....................Taustailee... kp ?/27-28.........yk 5
Daadeli...................Tjottailee
Sun Rise.................Tjottailee................................yk 2
Dooris85.................Jättää ehkäisyn piakkoin
revera.....................Kuumeilee, pillerit vielä käytössä
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
Nanniina
tyty86

PLUSSANNEET:




Marimint81.................yk 1
mouku80....................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina........................yk 5
Sydänkäpynen...........yk 3
ronja78......................yk 3
EAK ...........................yk 2
salamanteri85 ...........yk 1
syksyinen haave .......yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii.............................yk n 1v.
koiramamma...............yk 1
Nauruprinsessa..........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina......................yk 7
Novelle78...................yk 14
siniapila .....................yk 3
sanni30......................yk 4
memmy......................yk 3
LEP.............................yk 3
DaylightDancer...........yk 2............kp 35/27
vauvahaaveita............yk 5...........kp 28/27-30
jive-.............................yk ?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6...........kp 44/38
toiveilija82..................yk 9............kp 36/34-42
Sirpula........................yk 9............kp 32/34-71
Haidi84.......................yk 7............kp 34/28-29
Charmophis................yk 2............kp 39/35-38
Niiskunena-78........... yk 2.............kp 30/28
tiger75.......................yk 11...........kp 30/27-29
Kat.............................yk 1.............kp 31/35
Veiled87.....................yk 4.............kp 32/28-29
nimiko........................yk 6..............kp 42/26-28
mimmukka81.............yk 9
xAnnax......................yk 7..............kp 35/28-31
Zoe-F.........................yk 1..............kp 27/??
EllaMaaria..................yk 1..............kp ?/??
melisha......................yk 1 .............kp 28/30
Linna..........................yk ?
Suunnistaja................yk 4..............kp 32/26-28
outsa5........................yk 5..............kp 34/33
JJ-t..............................yk ?
miracle........................yk 4 (yk 7)....kp 30/26 (2.8.2008)

keskiarvo 4,47 (192/43)
 
Talvis joko neiti O kolkuttelee? :D

Hitto, meijänki pitäis alkaa hommailemaan mut miten tässä voi jos mä vieläkin vuodan?! |O Ja kun en tiiä alkaako vuoto kunnolla vai ei niin on pidettävä tota kuppia. :kieh: Piru. No on tässä vielä muutama päivä aikaa. Inhottaa jos menee tääkin kierto ohi kun viimekskin meni... :snotty:
 
ElinaMaria totisesti toivon!! =) viikon verran on rinnat särkeny, tänään on poltellu alavatsaa tosi menkkamaisesti ja alaselästäki särkee... eilen ja tänään illalla oon mitannu lämmön, mikä on mun normi 36,6. jos huomen aamun sais mitattua aamulämmön.
 
kauheeta miten paljon juttua täällä ehtii tulee muutamassa päivässä.. hirmu kahlaaminen läpi kaikessa.. :)
ite oon jäänyt ihan kokonaan taustalle, tulee vauva jos on tullakseen, nyt keskitytään vaan meihin kahteen ja suhteen palauttamiseen oikeille raiteille takaisin..
ovis tais tästä kierrosta jäädä hyödyntämättä, mutta ei hätää, ei oteta tällä hetkellä suurta stressiä asiasta. tunnetusti stressihän ei mitään muuta kuin pahenna asioita..

oon siis vuosimallia 81 ja mies 78. tällä hetkellä asustellaan kerrostalossa kaksiossa, mutta tarkoitus olisi muuttaa omakotitaloon lähitulevaisuudessa..

plussia on näköjään pamahdellut ruutuun muutamia, :heart:
suuren suuret halit niiden johdosta.. kyllä me täältä perästä kaikki vielä tullaan, jokainen ajallaan.

hienoja lorupusseja oli esillä, itellä kans niitä muutamia, niin jouluversioita kuin tavallisiakin, duunissa tulee käytettyä niitä paljon..ja välillä kyllästyy vanhoihin niin täytyy tehdä uusia, vaikkakin niihin tulee samoja loruja.. :saint: oon siis päiväkodissa duunissa ja mies sammuttelee tulipaloja.

niin, ja niistä astioista, täältä löytyy kaapeista 24h-sarjaa valkoisena.

apua, ei nukuta yhtään, aamulla aikainen herätys ja täällä vielä kukutaan.. noo.. huomenna sit taas pienet kauneusunet töiden jälkeen..
:kieh:
 
Heippa!

Yks päivä kysyttiin että kertositte itsestänne. Tässäpä jotain:

Me ollaan kotiuduttu reissusta. Lapissa oli hienoa niin kuin aina.
Mua kosittiin siellä, tosi romanttisesti vielä :)
Ollaan marraskuussa oltu 3 vuotta yhdessä ja asuttu kaks vuotta yhdessä omassa asunnossa. Mies on 29 ja mä oon 25. Tuli yllätyksenä, tosin on siitä ollut puhetta. Nyt olis vauva enemmän kuin tervetullut. Meinataan siis vauvakuumeilla ennen naimisiinmenoa. Häät olis alustavasti 2010.

Mulla on ollut ainakin vuoden verran vauvakuume ja oon tehnyt n.30 kestovaippaa vuoden alusta alkaen (lähinnä kierrätysmateriaaleista). Tykkään leipoa, kuunneella musiikkia, tanssia ja lukea. Oon sellanen et pitää tehdä koko ajan jotain. Yhdessä siipan kanssa ulkoillaan ja liikutaan muutenkin paljon. Tykkään viettää aikaa kavereiden kanssa esim. saunoen.

Työskentelen erityiskasvatuksen saralla eli tällä hetkellä vähän hoitoalallakin. Tulevaisuudessa haluisin lukea perhetyötä. Luonteeltani oon iloinen ja positiivinen, tykkään puhua paljon/kertoa erilaisia
tarinoita ja nauraa paljon. Työssänikin yritän aina ajatella positiivisesti ja löytää hyvää joka asiakkaasta ja asiasta.

Ai niin...Mullakin alkoi sitten kunnon menkat elikkä sillon 24 päivä tuli vähän vuotoa ja 27 pvä tuli tuhrua ja sit ne alko kunnolla ja loppu kunnolla vasta 2.8. elikkä taitaa olla aikas sekasin mun kroppa. Pillerit oon lopettanut toukokuun lopussa.

Tulipas pitkä selostus.

Galluppia: onkos täällä muita kestoilijoita? Mä käytän kuppia ja siteitä, ja muutenkin yritän olla mahdollisimman vihreä ja tosissaan oon ommellu niitä kestovaippoja :)
 
Mansikkatee mulla on kuppi, hankin sen vastikää ja nyt ei täti meinaa millään tulla, että pääsisin kunnolla harjottelemaan. Pakoilee selvästi. Raskaana ei pitäisi olla vaikka päiviä kasassa jo 43/30-33. Ajattelin huomenna vielä uudestaan varmuuden vuoksi testailla ja sit soitto lekuriin.
 

Yhteistyössä