Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Mä olen kanssa tehnyt kavereiden ja siskojen lapsille lorukortteja (tosin en noin hienoja). Ja sitten tein kummitytölle tosi hienoja sorminukkeja. Voisin laittaa kuvan, jos löydän sen. Ja sitten osaan laittaa...
 
Heippå dej likat!

emilianalle voima :hug: toivotaan että tärppää pian uudelleen super tehokkaan vauva-liiman kanssa =)

Oviksesta ollut puhetta, mulla alkaa nippaileen 5-7 pv ennen ovista ja nytk un ilmeisesti ovuloin on oikein tumakoita nippasuja. Eilen onneksi pupuiltiin ja tässä ois tarkotus ennen yövuoroon lähtöäkin kuksasta :D

G Minä kerään Arabian Illusia sarjaa, mutta tuota missä on nuo violetit kukat, ei valmisteta enää, ainakaan kaikkia osia. Pentik ei ehkä ole se mun juttu, se poro on ihan kiva, mut muuten ei oikein minuun iske.

nibberi! Kävin lukemassa sun päiväkirjaa irc-galleriassa ;) :kieh: niin kuules sellasia kesto suodatinpusseja on kahvinkeittimiin! Ne on sellasta jänään materiialia, voipi käyttää moooonta kertaa =)

Olikohan mulla muuta...helkkari unhodin puolet mitä luin...
Minnielle päivityksestä kiitokset!

Hei tännekki saa lähettää kanttarelleja :D! Ärsyttää kun eivät kasva täällä niin joutuu ostaan hirveellä hinnalla torilta tms :kieh:
 
yöperhonen- mie mietin kans just samaa haluttas testata mut en vaan kuitenkaan uskalla... hrrrr ku paleeleepi!! :snotty: pitäsköhän itä sittenki lähtee hakeen pieni ( kuienki ostan ison ) suklaalevy kaupasta ku ei tää suklaa himo lähe millään pois... :whistle: toisaalta on kyllä niin ällö oksetus olo et ei mittään järkeä... :x koitappa tässä nmyt sit päättää et haluunko suklaata vai laattaanko kohta... |O
 
Ai niin se esittely!

Minä oon 26v ja mies 37, taisin tuolla jokunen sivu taaksepäin kertoakkin.
Asiakaspalveluammatissa olen ja Oulussa asutaan, tosin nyt on kämppä hakusessa ja saattaapi olla, että loikataan tuonne naapurin puolelle.
Meillä ei ole lemmikkejä, kun ollaan allergisia :( mulla oli kissa, mut jouduin luopumaan siitä viime syksynä. Eipä tuu nyt muuta mieleen, kyselkää jos tulee jotain mieleen =)
 
JenPen
ElinaMaria Mulla on joskus käynyt niin että vuoto lakannut ja alkanutkin seuraavana päivänä uudestaan. En ajatellu että kaksia menkkoja olis ollu peräkkäin, vaan joku ihme paussi siinä välissä vaan... En tiiä. Kyl ne muutaman päivän sit vielä kesti "tauon" jälkeen.

yöperhonen- Mullahan pitäis alkaa menkat kai huomenna, nyt kp 27/28... Luulen siis et täti tulossa :( Ku ne raskauskuvitelmaoireet aika lailla hiipunut, ja nyt vatsassa vaan hassu tunne. Monesta paikasta oon nyt lukenu et keltarauhashormonin tuotanto voi aiheuttaa jotakin kipuja pillereitten lopetuksen jälkeen, joten epäilen kai jotain sellasta... Tosin viime pilleritauolta en muista mitään vastaavaa. Eiks sulla oo yhtään sellanen olo et täti tulossa? Toivotaan et sä edes plussaisit :heart: Malta vielä päivä tai pari sitä testausta!

Ootteko te muuten allergisia? Yleisesti siis mille vaan... Mä pelkään hirveästi että vauvalle tulee eläinallergia, koska koirasta luopuminen olis todella vaikee paikka, siitä puhumattakaan jos ei koskaan enää vois ottaa mitän lemmikkejä.
Pistetäänpä pieni kisa pystyyn.... Lyön vetoa, ettei kenelläkään ole yhtä paljon allergioita kun mulla :D
 
Kukkaiskeiju! kyselit onko kellään ovista ollut aikaisessa vaiheessa. Mulla oli tässä kierrossa 11kpnä. Bongasin ovistestillä. Mulla kierto on teroluttien kanssa 28pvää, joten oviksen pitäs olla 14-15pvä... mä oon varmaan vaan aikaani edellä..
 
JenPen, toivotaan että sulle se täti ei sieltä tule, vaan ne oireet vaan vahvistuis, siis hyvässä mielessä :) mulla ei kyllä oo yhtään sellanen olo että täti tulis kyläilee, mut silti oon melkeen ihan varma että kyllä se sieltä tulee.! on vaan tosi outoja nää oireet. hassua.! pakko mun on malttaa sitä testausta, muuten putoon taas ja kovaa.!! tai sit voi olla että en ees kerkee testaa ennen ku täti tulee.
 
JenPen, nii ja allergioista.. mulla on onni että oo säästyny niiltä.! lievää siitepöly allergiaa on, mutta en joudu mitään lääkkeitä syömään.. kissoille kans ihan lievästi. ruoasta ainut on kiiwi, mutta kyllä syön sitäki ja sit kärsin kitalaen kutinasta :D
 
JenPen mulla on vaikka kuin mahoton allergioita ja lapsesta tulloo melko varmastai ainaki atoopikko ku kummallaki on siihen taipumusta, mulla kaiken kukkuraksi astmakin vielä kaupan päälle. mut niitä allergioita on kaiken maailman siitepölyt, ruoka aineitaki piiittkä liuta, eläimistä kaikki kotieläimiksi soveltuvat mukaan lukien hevoset, lampaat yms, huonepöly, homeet, pesuaineet ja liuta lääkeaineita!! |O :kieh:
 
JenPen
mulmul Taitaa ikävä kyllä päästä aika lähelle... B) Mä olen allerginen joka ikiselle hedelmälle, vihannekselle ja juurekselle mitä olen koskaan maistanut jostain kumkvatista alkaen... Mukaan lukien yrtit, salaatit ynnä muut heinät. Tietysti oon allerginen myös kaikenlaisille siemenille ja pähkinöille, suurimmalle osalle kukkivien puiden sekä heinien siitepölyistä, joillekin kemikaaleille mitä on esim. deodoranteissa jne. Lisäski eläimistä todettu allergia ainakin koiriin, kissoihin, lintuihin, rottiin ja muihin jyrsijöihin ja toki myös yleinen pölyallergia. Nikkeliallergia ja atooppinen iho löytyy myös. En juurikaan välttele mitään noista, paria hedelmää ja kissoja, koska en pidä niistä muutenkaan.

Ja kun kyselin tuolta sairaspalstalta mitä vois odotusaikana tehdä välttääkseen lapsen allergiat, niin kehotettiin unohtamaan raskausajaksi kaikki mille itse on allerginen. Mun täytyy varmaan vetää jotain ravintoliuosta koko raskausajan, koska enhän mä voi syödä muuten mitään :kieh:
 
JenPen ohoh hoh unohin listalta tyystin nikkeli- ja villa allergian, en voi siis käyttää villapaitoja yms villasia juttuja jos niissä ei oo puuvilla kangas vuori, niin joo ja jotkut keinokuidut vaatteissa aiheuttaa pahaa kutinaa ja ihottumaa, viljoista osaan on kosketus allergia mut syödä voin, en muistanu noita ennen ku luin ton mun lääkärintodistuksen jota oon töihin roudaamassa...keittiön täti huutaa halleluujaa kun vien sen listan sille huomenna... |O
muoks: niin joo ja kumiallergiakin vielä! :ashamed:
 
täälläki suklaata menee... :D ihan menkkafiilarit: tahtoo makeaa ja alaselkää jomottaa :whistle: -ja tädistä vast viikko!
onneks huomen tulee ne ovistikut =)

juttelin miehellekin että tilasin.. toinen ihan kysymysmerkkinä et mitä ne on? koitin siinä sit selittää ja mies vaan tokasee: "Kuin monta sä joudut päivittäin tunkemaan niitä?"
:eek: :eek: :eek:
-voi että tolla miehellä leikkaa! :LOL:
 

Yhteistyössä