Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

itselle nimittäin määrättiin vahvaa foolihappoa kun se edellinen raskaus päätty tyttäremme kehityshäiriöön. heti kun saan tietää oleveni raskaana, täytyy ruvetä syömään niitä. neljä tabua päivässä ekat 12rvkoa
 
Joo en hermostu pienistä...mäkään en varmasti kerkeä kaikki viestejä lukea...enkä loukkannu jos johonkin jää kommentoimatta...selaisinkun muutaman sivun taaksepäin...mä oon aika positiivinen ja en narise pienistä :LOL:
Mä muuten syön kanssa jo foolihappoa ja raskausvitamiinejä lääkärin suosituksesta...
 
terhi ihan käsikauppa-tavaraa..ensin söin Oy Verman Ab:n Folireniä ja nyt on tuota Vitabalansin Foolihappo- nimistä valmistetta..
taisipa tosiaan vaikuttaa asiaan se, kuinka paljon netistä luinkaan tuosta foolihapon merkityksestä raskaudessa. parempi se on syödä kuin olla syömättä, ja eipä tosiaan haittaakaan ole :)

niin ja vitamiinit on ihan perus multivitaa, siinä kun ei ole a-vitamiinia..valmiiksi välttelen sitä :D ja kun on tollasta perus vitskua, missä ei mainita sanaa raskaus, niin uskaltaa mieskin samasta purkista popsia :D
 
Hui! Minä taas tipuin kärryiltä kun pitäis painua nukkumaan, kiireellä luin mitä ehdin. Piti tulla vielä kyyläämään viimeisimmät jutut. :D Talvis ja nibbler, puhutte aivan asiaa. Asiakkaat on ihanaisia! ;) Huomenna aamulla taas mentävä sinne sontalaan 05.30!! :eek:
Ystävät rakkaat! minäkin haluan lasten tekoon ja pian! Tuntuu vaan niin turhalta nyt kun ei voi edes harjoitella - :p kun mies on kipee... :( Ei tainnu sairaalareissu auttaa mitään.

Anoppi asiaa. Asuu 170km päässä joten ihan kiva se on. :LOL: Ei näe turhan usein, eikä siis ehdi kovin puuttua meidän elämään. Muutaman kerran on möläytelly avokin exästä jotain tosi viisasta, hyvä, että on mulla hermo kestänyt vielä tähän asti. :D

Mutta nukkumaan kait sitä saap mennä. Huomisiin ja plussaa paljon, vauvaunosia! ++++ :whistle: :wave:
 
Nyt sitten varsinainen kirjoitus.

Te olitte kirjottanut 11 sivua eilisestä :D Mutta mä luin ne kaikki!!! Tosin en enää muista puoliakaan mitä piti kommata niin kommaan ne jotka muistan.

Jenpen: Yritys meilläkin ihan tosissaan molemmilla :heart: Minä vielä pari päivää olen 22 ja mies juuri täytti 25. Meillä sinänsä hyvä elämäntilannekin että mun pitäis jouluna valmistua ja miehen nyt oikeastaan jo syksyllä. Ja omassa kodissa asutaankin jo eli olis kyllä enemmän kuin tervetullut tuo vauva.

Toivova:Mäkin oon ajatellut joskus että olis se ollutkin liian hyvää mäihää jos vaikka ekasta tai edes tästä tokasta tärppäis kun kaikki meilläkin mennyt aina aika hyvin! Mutta pidän silti lipun korkealla ja toivon että tää toka kerta kuitenkin jo tuottais tulosta...sisko ja äiti kumpikin tärppiny ekoilla... :( Tai siis ei niille tota surunaamaa, ihana juttu että on, mutta harmi kun mä en :D

Amerikassa mun mielestä kaikille suositellaan syötäväksi tuota foolihappoa ihan tabletteina, suomessa suositellaan jos on erikseen siihen joku syy, mutta kyllähän se varmaan hyvä on kaikille.

mulla tietää ainakin 3 tai 4 kaveria että yritystä on. Samoin tietää sisko ja äiti...iskä ei välttämättä tiedä, en oo varma. Kerron kyllä varmaan heti kun tärppää, en kuitenkaan malta olla kertomatta. Äitille kirjotan varmasti sen runona :D

Vieläköhän jotain tuli mieleen... Ai niin...Anopeista :D Mun anoppi oli tosi ihana ja tykkäs musta kyllä hirmusesti. Varotteli kyllä mun miestä välillä että "jos se jättää sut niin et sitten tee itselles mitään"?! Oli aika outo, kun mun mies ei ole yhtään sen tyylinen että tollasta menis tekemään, mutta kait se oli huolissaan että harmistuis liikaa kun ei se ollu kauheasti seurustellu ennen mua. Ihana oli tosiaan vaikka välillä jotain tollasia hassuuksia sanoi, niinkun esim mulle "Hei, täällä kaapissa on näitä rasvoja, niin niin kauan kun seurustelette niin voit ihan vapaasti käyttää niitä" :LOL: Niinkun mä nyt niitä sieltä tulisin hakemaan jos ei seukattais :LOL: Kyllä se nyt jo sitten kun oltiin 2½ oltu yhdessä niin alko jo ennemminkin vihjailemaan naimisiin menosta kuinerosta. Ikävä kyllä jäin anoppiorvoksi puolitoista vuotta sitten :'( Mutta muistot on hyvät :heart:
 
Kiitos listalle laitosta Minnie! Upee lista!!!
Mulla ok anoppi...asuu kaukana ja nähdään kerran vuodessa...mutta viikko oltiin lomalla siellä ja hyvin meni. Soitellaan välillä. Anoppi arvostaa mun ruuanlaitto ja leipomistaitoja!!! Aina hemmottenkin kun ollaan siellä ja laitan hänelle ja apelle ruokaa.
Anoppi on aika vanha jo, mutta hyväkuntoinen.
Mulla parhaat ystävät tietää jo nyt vauvakuumeesta...muutamat siis. Ja ovat mukana kannustamassa. Meillä on aika tiivis ystäväpiiri ja ollaan monissa asioissa aika avoimia.
Mutta töissä kerron vasta kun on pakko...
Mulla on ihana työpaikka ja oonkin ollu siellä jo viisi vuotta. Asiakkaita tavallaan palvelen kanssa...mutta on työni muutakin.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille tasapuolisesti...
 
Juuh..vaikka ei sekään kaikkeen auta! vatsa kyllätoimii mut ei sillai lapsia aikaseks saada!! heh.. :LOL:
Googlettakaa foolihappo, niin saate paljon tietoa. Muunmuassa just luen tosta mikämeidän pienellä oli...anenkefalia ja spina bifida occulta. häiriö tapahtunut jo raskauden 22-28pvän kohdalla, joten en ois mitään voinu tehdä... en edes foolihapolla. :snotty:
 
Ooh ku paljon tullu tekstii :eek: En kyl jaksa millään lukee kaikkee :ashamed:

Tervetuloa uusille :flower: =)

Kehittämisehdotus.. Voisko aloittaa sellaisen hommelin, et laittas listaan plussanneiden perään päivämäärän, jolloin plussa on saatu?! Mua harmittaa kun ei yhtään tiedä kuin pitkällä plussanneiden odotus on. Vaiks listan ekana plussannut marimint, nii onks hää plussannu v.2002 vai v.2007 tai ihan jotain muuta.. :whistle: B)
 

Yhteistyössä