Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Talvis ärsyttää vaan kovasti, kun ei ole ollut pillereiden jättämisen jälkeen ikinä näin pitkä kierto. Oon kyllä aika hyvin pystyny olee stressaamatta tästä ja tiesin heti, että tää kierron pitkittyminen ei johdu raskautumisesta... ei tainnu ovulaatio osua kohdalle vain tässä kuussa. Kuinka kauan mun kannattaa odotella tätiä ennen kuin kannattaa varailla aikaa gynelle?

Mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi päivitysrinkiin, aina kun ehdin niin voin kyllä päivitellä listaa. Jos vaan kelpaa? :)

Ja muuten... mä muutan 4 kilometrin päähän mun anopista :LOL:
 
mut sit ku tulee joku ku hymyilee reippaasti ja on ystävällinen ni sitä saa kummasti puhtia!!
nää onki just näitä entisiä/nykyisiä asiakaspalvelijoita :D mulla sama että pitää koittaa olla mukava ja asiallinen ja kiittää ja olla kärsivällinen.

mullo vissiin eää 8 päivää menkkoihin... eli kymmenen :D

tänään mietin ku mulla on tää "ehkäsittenkinraskaana" fiilis edelleen vaikka jo kolme negaa ja menkat on selvitty, niin nyt kun mulla kohta on taas menkat niin jatkuukohan tää sama "raskaus" vai alkaako uusi. saas nähä. mitenkään optimistinen tässäkään kierrossa en oo, ku koko kierto on ollu ihan sekunda :headwall:
tämä tai enskierto on sitte se kolmas kokonainen kierto sen huuhtelun jälkeen... :'(
 
hoihoi! :)

täälläpä on taas näppäimet sauhunnu.. :)
vai, että anoppien paheksuntaa täällä harrastetaan? :D onneksi itsellä on ihan mukava anoppi, tai anopin tekelehän tuo vielä tässä vaiheessa on..eipä paljoa ole pahaa sanomista, joskus vaan ei oikein esim. huumori passaa yhteen ja sen jälkeen tulee vaivaantunut hiljaisuus :D

pah...hiton täti, tulis nyt kerrankin ihan oikealla aikaa, ärsyttää niin hitosti kun taas menee kp:t varmaan tuonne 29 asti ja kerkeää mielessä käydä yksi jos toinenkin asia.. :|
mutta lämmöt ei noussu oviksen jälkeen, että yhä edelleen varma oon etten ovuloinut ollenkaan, joten tätiä tässä odottelen saapuvaksi, yllättävän rauhallisin mielin..jospahan yk 7 toisi lohtua ( numero 7 ollut aina mun onnen luku ;) )
 
Kadak Mä oikeesti luin :D :D
Ei muakaan ole muuten verrattu, mutta mies sano, että anoppi on mulle ihan erilainen kuin hänen exälleen oli. No, mä en hänen exää juuri tunne. Muutaman kerran nähnyt, kun tekemisissä ollaan kuitenkin miehen pojan kanssa. On jo 15-v, että kulkee kyllä meille paljon itekseen bussilla.
Mulla kanssa tänään menkkamaista kipua. Ovistestejäkin on, mutta pitikös siihen olla pissaamatta 4 h. Aamulla on niin pirun aikainen herätys, että taitaa mennä pissamukiin hammasharja tms. unenpöpperössä ovistikun sijaan. Edellisen kierron pituuden mukaan ei ihan vielä ovis pitäisi olla, mutta josko se on eri pituus tässä kierrossa.
Toisaalta tuossa varmuuden vuoksi pupuiltiin, että jos ovis on, niin tervetuloa :D
Mä alan ens viikosta varmaan oleen täällä aamuisin, kun alkaa tuo putketon iltavuoro. Mutta mä olen niin käsi näitten koneitten kanssa, että jos alan listaa päivittään, niin se on sen listan menoa sitten.
 
Siniviuhka Menin heti lukemaan laiskanläksyä ja tässä lukee näin: Voit tehdä testin mihin vuorokauden aikaan tahansa, kunhan teet testin aina suunnilleen samaan kellonaikaan. On tärkeää olla virtsaamatta neljään tuntiin ennen testaamista.
On merkiltään Clearblue digitaalinen ovulaatiotesti.
 
Sompio nyt kyllä sait mut epäilemään itseänikin, niin piti käydä kaivamassa kaapista ohjeet esiin :D
näytteenotto:
1. Älä käytä aamuvirtsaa, sillä LH näkyy virtsassa vasta päivällä.
2. Paras aika näytteen ottamiseen on klo 10-20 välillä.
3. Näyte otetaan päivittäin samoihin aikoihin. Vähennä nesteen nauttimista noin 2h ennen näytteen ottamista, koska runsas nesteiden nauttiminen laimentaa hormonia virtsassasi.

tolleen siinä sanottiin... :)
 
Sompio niin sulla on tosiaan noita Clear bluen testejä! mulla itsellä on näitä kotitesti.fi:n One-step liuskaovistestejä, niin näissä on toi ohjeistus vähän erilainen näköjään..
parempi sit jos tosiaa uskot tota merkkikohtaista ohjetta :D
 
Jenpen mä oon myöskin turun seudulta. turkuun matkaa 20km. Ammatiltani oon kokki. Suurtalouspuolen kokki. Mä oon 26 ja mies 33. Mulla tuskin täällä tuttuja on, ja jos onki, niin ei pal kiinnosta. haluan lapsen ja kaikki mun kaverit sen tietää. jotku karsastaa täällä keskustelupalstalla hillumista,mutta täällähän on hauskaa!! Sitäpaitti eise muil kuulu jos tääl kukkuu. :kieh:
 
iltaa kaikille!!!
kauheasti ootte kirjoittanut =)
muutaman kommentti minultakin; eli ekös yritetä käyttäytyä. ei oo kiva, et tulee pahamieli kenellekään, etenkin kun tän pitäis olla elämän jännintä ja iloisinta aikaa, tämä esikon puuhailu :)
mä siis oon töissä, tavaratalossa, lasten osastolla.ah sitä asiakaspelvelun riemua :(
ja mä muuten luulen että mulla ovis nyt, eli meitä on monia samassa jamassa :)
 
On niissä testeissä eroja. Meidän apteekissa oli vain noita ja oli aika törkyhintasia. Kattelin netistä sitten kotiin tultua, että nettikaupoista saisi paljon halvemmalla. Mutta josko niitä tarvitsisi vain tän paketin. Toivossa on hyvä elää :D
 
onpa noissa ovistesteissä kyllä TOSI paljon eroja, enpä oo ennen ajatellutkaan niin tarkkaan.. muutaman kerran oon tikutellut noilla kotitesti.fi:n tikuilla, kun taitaavat olla halvimpia mitä saa..vasta viime kierrossa bongasin oikein tosi paksut viivat ovikseen, mutta eipähän toi silti tärpännyt..edelleen v-tuttaa se, että tolla sain huijattua itseäni niin helposti..uskottelin raskautta itselleni kun "olinhan saanu ovistestillä plussaa", mutta sit tulikin täti ja tipuin pilvilinnoista aika rytinällä alas..
enpähän tikutellut tässä kierrossa ja tuskin tulevissakaan :p
 
Sen verran voin sanoa täällä, että asiakaspalvelua minäkin teen ja kyllä kiristelee hampaita useampanakin päivänä, varsinkin v*ttumaisten asiakkaiden kanssa, siksi minäkin yritän olal mahdollisimman ystävällinen käydessäni kaupassa yms.

Mulla on ihan jees anoppi, se asuu reilun 500 kilometrin päässä, eli ei tarvi turhan usein nähdä :LOL:

Minä lähden nyt yövuoroon kukkumaan, väsyttää jo valmiiksi. Yövirkut voiki mulle pitää sitten seuraa :D
 
Noi fertestin testit ostin prismasta. ostin apteekista dBestin testejä ja ne näytti edellises kierrospelkää negaa, joten ajattelin et josko niis ois jotain vikaa...heh.. sit tosiaan ostin prismasta ja 11kpnä kokeilin kummallaki. eihän niis edellisiskään mitään vikaa ollu ku kummatkii testit näytti plussaa!! en varmaa vaa ovuloinu edellisel.. mut nyt ovuloin ja toiv ei ollut liian myöhäistä peiittojen heiluttelussa... :p
 
Ja hei tytöt!! Syökää vehnäleseitä!!! Niis o paljon foolihappoa joka on elintärkeetä sikiön kehitykselle. Ostin just kaupasta ja tein iltapalajuoman siitä. mansikoita, banaani, maitoa, pikkasen sokeria ja leseitä. sauvasekottimella hienoksi ja hyvää ja terveellistä!! sinulle ja pienelle!! joka toiv on masussa...
+++++++++++++++++++++++ Kaikille!!! :heart: :heart: :heart:
 
Mä oon ollut tuolla 30 ekakertalaisissa...mutta pino aika hiljeinen nykyään.
Meillä oli yritys tauolla, mutta nyt alettiin uudestaan tositoimiin...nyt siis menkkoja oottelen ja sitte ei tarviskaan tulla...
Yk 1 lähtee siis näiden menkkojen jälkeen...jotka ovat tietenkin nyt myöhässä...mutta raskaana en voi olla kun ovis jäi hyödyntämättä...mutta ensi kierto siis sitten yk1...
Mulle kannattaa laitta kp:t etusivulle sitten kun se täti saapuu...
 
terhi hyvä lisä esim jogurttiin nuo leseet :) itse syön foolihappoa purkista ja multivitaa päälle, että pysyy edes jonkinlaisessa tasapainossa vitamiinit..

mietin tosin, joskohan ostaisin tuota Calci Strong + 15 vitamiinia ja hivenainetta, siinä kun tosiaan olis noikin hivenaineet samassa paketissa ..ja suhteellisen edullistakin ois..
 
Heksu76 Tervetuloa! :flower: :flower: näin ensialkuunsa sanonkin asiasta, josta täällä ollaan kinattu paljon, että ketään ei syrjitä tarkoituksella, viestejä vaan tulee niin paljon päivässä, ettei välttämättä kaikkiin viesteihin vastata :p älä siis ota nokkiisi :p :)

jos huomisen päivittelijä laittaisi sut vaikka taustailijoihin siksi aikaa, että saadaan sun kp:t mukaan listalle? :)
 

Yhteistyössä