Hakutulokset

  1. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Sompio Ukko on ammatiltaan talonrakentaja joten kyllä suurimmaksi osaksi se tekis sen itse. :) Mutta tosiaan, onhan niitä paljonkin ihmisiä jotka ovat perheellisinä rakentaneet. Kun vaan tulisi jotain tolkkua "peruselämä" -tilanteeseen. Helpottais kummasti omaa mieltä. Olen "lievästi"...
  2. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    toivova-84 Onhan se niin. Mulla on vaan toive (lue: periaate, päähänpinttymä ), että saisin kunnon ammatin ennen kuin alan vauvaa yritteleen (nykyiset koulupaperit voisi heittää tarpeettomina roskiin). :) Ja koulut joista toiseen toivottavasti olisin menossa, kestävät vuoden. Ahdistaa kun pitää...
  3. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    nibbler Voi olla, että meillä käy ehkä samallalailla, varmaa kun ei ole mikään, mutta oman sen pitää olla, talonkin. :) Se vaan voisi olla helpompi ja nopeampi ratkaisu se valmis vanhempi talo. Tuntuu vaan tällä hetkellä, ettei oikeen mikään tunnu tässä elämässä järjestyvän. Ei koulu, työ eikä...
  4. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Onko täällä kenelläkään muulla aikomusta rakennella joskus oma talo? Olen hyvin tarkkaan harkitsevaa tyyppiä ja se on toisinaan hyvin ärsyttävä piirre. Meillä on kovastikin tavoitteissa rakentaa joskus (riippuen minun työllistymisestä ym. asioista, parin-kolmen vuoden päästä ) oma talo...
  5. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    baby butterfly Täytyy kyllä sanoa, että pettäminen on suhteen rikkeistä pahin. Kannattaa todella miettiä miten sellaiseen ihmiseen tulevaisuudessa luottaa, varsinkin kun on lapsia suunnitelmissa. Tämä siis vain minun mielipide. Ja kyllä meilläkin on rahahuolia. Vaan kyseessä "hieman" isompi...
  6. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Tämä häipyy nyt! Pidähän miracle meidät ajan tasalla ja palaan taas varmaan huomenissa kuumeilemaan tänne. :wave: Plussatuulia kaikille! ++++++++++++ :whistle:
  7. revera

    Nyt oikeesti kerrotte!

    punanen
  8. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Eiköhän tuo ole jo melko varma homma, odottajiin vaan! ;) Kerran vielä, paljon onnea! Ei ois kyllä voinu paremmin sattua! :flower: Sääli vaan, että lähdet täältä. :(
  9. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Voi kun te kirjottelette niin nopeesti, ei perässä pysy! Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat! :wave: Hirmusti onnea miracle! :flower: :heart: Mitäs mie sanoin! Et voi koskaan tietää! ;) Uudessa vauvalehdessä oli aika järisyttävä juttu naisesta joka sai tietää raskaudestaan vasta yli 30...
  10. revera

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    miracle Voimia! :hug: Kyllä se siitä taas lähtee! Et koskaan voi tietää millon se sitten lopulta tapahtuu ja pikkuinen saa alkunsa. ;) Tämä menee nyt nukkumaan. Aamulla herätys puoli5!! :o Hyviä öitä kaikille! :wave: Niin ja ukkokin tuli tänään kotiin! :p

Yhteistyössä