Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Ai joo nii oliki! :ashamed:

Höh, no selkee plussa sullakin. :D
Miracle: Ihanaa aikaa te elätte nyt miehenne kanssa. varmaan elämänne parasta aikaa!
MEinaatko häissäs kertoa miks et ota ilolientä?

Koita nyt pysyä housuissas siellä! :D

-B
 
miracle

just muutaman hyvän vinkin jossainl uin miten voi välttää sen että joku huomas että et juo.

yks on että otat samppista sen yhen ainoan lasin, ja siemailet sitä koko illan. harva huomaa että se on se alkuperänen muljunu juoma siellä vielä yöllä :)

toinen on että pyydät tarjoilijaa tuomaan keittiöstä teidän samppiksen mutta toinen onkin omenamehua ja vettä. vaikka sitoo v-punasen nauhan siien ympäri tai jotain. sit vaan sitä koko illan. :)

jossakin oli kyllä listää mitä voi sanoo/tehä ettei tarttis juoda alkomahoolia. mä koitan ettii sen sulle.
 
nibbler, kiitos! Ku ois se tosissaan iha hyvä et ei kertois viel sillon... Ja jos en mittää juo ni kyl ne varmaa huomais... :ashamed: Mut toisaalta, en mie muuteskaa useinkaa juo. Et pari enintää. Mut en aio juoda sitäkää nyt. Nollalinja :)

Kiitos dreamer!! :heart:
 
toiveilija, juu kyl se jo kysy et voiks kertoo niille :) Ja ei siin sillai ees mulla oo mitään salattavaa :) useimmat kuitenkii tietää mun km:stäkin, ni olettasin, et ovat tienneet et yhä me yritetää raskautta saada alulle :heart:

Ny meen kauppaan, ei oo oikee mittää syötävää! Jos ny juhlan kunniaks ostais alkoholittoman siiderin ja mässyjä!! Sit voiskii jättää mässyt loppuraskuden ajaks pois :)
 
tässä ettiessäni tuliki mieleeni miracle että mä keksin mitä mä teen sulle hää/synnyttämis lahjaks :D

mä otan selvää missä te synnyttelette ja lähetän sinne synnytysosastolle kuvan susta, että sitte ku tän näkönen ja niminen tyyppi tulee synnytämään, niin sittek u se vauva autetaan ulos pitää kätilön huutaa "it´s a miracle!!" :D
 
miracle, oukhei, no sitten =) Vai jättää mässyt pois... Voi olla, et mieliteot sanoo toista :LOL: Vaikka hyvähän se on tietty, et koittas välttää niitä, mut aina se ei oo oikein mahdollista, varsinkaan raskaana. Nm. kokemusta on :D

Vaikkakin enemmän mul on tehny mieli kaikkia raikkaita juttuja, kuten satsumoita/ appelsiineja, mansikoita, yms...
 
Onnittelut miracle! :flower: Ja paljon vauvaliimaa mukaan :heart:

Nibbler tuo sinun hiusongelmasi, niin jää vaalea(nvihreä )ksi ja leikkaa joku sähäkkä malli ;) siinä punasessatukassa oli hyvä särmä otsis :whistle:
 
tekosyitä:
-"mulla oli migreeni päivemmällä ja otin resepti särkylääkkeen."
-"mulla on penisiliiníkuuri menossa"
-tarjoa alkoholitonta boolia ja siemaile sitä. kukaan ei huomaa mitään.
-"pitää aamulla aikasin ylös ja haluan olla pirteänä"
-"olen kuski"
-"eräs vieraista on entinen alkoholisti ja haluan osoittaa hänelle tukeni"(varsin oringinelli :))
-"edessä on pitkä yö"
 
mulla oli vähän sähäkämpi malli näissä, muttaku.... niin no :)

ihan oikeesti mä haluaisin mun oikeen värin takasi. se on (muistaakseni, siitä on kuitenkin 13 vuotta ku sitäkään on nähty) semmonen hunajanvaalee, niin ei tarttis olla koko ajan värjäämässä. varsinkaan sitte ku on raskaana niin ei halua juurikasvua tuohon korvien kohalle.
 
Hih, sain siskolta sellasen pantterikuvioidun miestenviettely puvun :D Sanoi että tulee paremmin lapsia kun on sellanen :LOL: Mies meni päikkäreille ja sanoi että "herätä mut sitten kuudelta" "herätä vaikka pusulla" Taidanpä tietää millä sen herätän :saint:
 
kukkis :D

nibbler, kiitti jo noistakin! =)

Jouskari, kiitos! :heart:

Ah, ompas hyvää siideriä!! :heart: Ja juu, on alkoholitonta kute sanoin :D

Voi jehna, mä en vielkää meinaa käsittää tätä. Mut ainaskii mun lämmöt piti paikkaansa (negakierrois ei koskaa siis noussu 37,3 suuremmaks) ja ny eile ol siis 37,6 ja mul oli iha hirmu kuuma! Ja se valkovuotokin piti paikkaansa!! Ko sillonhaa sanoin siitä, et ku on ollu kirkasta eikä semmost tahmeaa niinko negakierrois yleensä :heart:
 

Yhteistyössä