Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

musta vaan jotenkin tuntuu, että meillä menee jonkin aikaa tässä vauvaprojektissa :( kun meillä menny kaikki niin hyvin ja ihana mies, niin olis liian hyvä tuuri jos tämäkin onnistuis tosta vaan.
nibbler no meillä ainakin vaan hyviä kokemuksia siitä ukin hoitokodista. sillä siellä oma huone ja saa elää omaa elämää, mutta joku kuitenkin vahtii :) ja siellä järjestetään vaikka mitä tapahtumia joissa saa olla mukana jos tahtoo. ainahan se on niin että negatiiviset asiat saa huomiota, vaikka ne on onneksi kuitenkin harvinaisia. sen huomaa ihan meillä töissäkin, kun posittivistä palautetta saa suoraan asiakkailta, mutta jos jotain negatiivistä niin se pitetään eteenpäin. ja pomot luulee että saadaan vaan huonoa palautetta :D
 
revera mekin ollaan haaveiltu oman kodin rakentamisesta,mutta se on enemmän kyllä unelmointia vaan. mun mielestä jos muut asiat kunnossa ja vauvaa oikeasti haluu, niin tekemään tekemään. helposti muuten käy niin että se vaan siirtyy ja siirtyy, kunnes huomaa ettei se niin helppoa olekkaan ja ikäkin tulee vastaan. onhan sitä ennekin selvitty, kun miettii esim. meidän vanhempia, jotka teki vielä lapset nuorina. asioilla on taipumusta järjestyä ja sitten kun on se oma pieni nyytti, niin asioiden tärkeysjärjestyskin muuttuu :)
 
nibbler Voi olla, että meillä käy ehkä samallalailla, varmaa kun ei ole mikään, mutta oman sen pitää olla, talonkin. :) Se vaan voisi olla helpompi ja nopeampi ratkaisu se valmis vanhempi talo. Tuntuu vaan tällä hetkellä, ettei oikeen mikään tunnu tässä elämässä järjestyvän. Ei koulu, työ eikä sitä mukaa tulevaisuuskaan. Junnataan tavallaan nyt vaan paikallaan.
 
toivova-84 Onhan se niin. Mulla on vaan toive (lue: periaate, päähänpinttymä ), että saisin kunnon ammatin ennen kuin alan vauvaa yritteleen (nykyiset koulupaperit voisi heittää tarpeettomina roskiin). :) Ja koulut joista toiseen toivottavasti olisin menossa, kestävät vuoden. Ahdistaa kun pitää olla niin pihalla omasta elämästä! :eek:
 
Kiitos taas kaikille "uusille", jotka onnitteli :heart: Ja reverakohan se oli joka kysy mis mie asustelen, Kanta-Hämmeessähää mie :)

Ja mitäs muuta mu piti sanoo.. Nii juu!! Eli sitä v.pun. roipetta tul kerran tänää, sen jälkee tullu vain vvuotoa.. Jospa se pien ny pitäis kiinni sielt tiukasti!! :heart:
 
Iltoja! :wave:
Täällä on lomareissulta palailtu rentoutuneena taas arjen pariin. Miracle alottanu sit uuden pinonki ja tekstiä tullut niin paljo etten kyllä taida ihan koko viikon kirjotuksia lukea..työ ootten nii ahkeria kirjottaa et menis päivä lukiessa :D Mut lyhyesti tervetuloa uusille :flower: pahoittelut tädin yllättämille :hug: ja sitten vielä onnea jos joku on tällä välin plussannu tai haamuillut :heart: Mitäs vielä, nii ja kunnon plussapuhurit kaikille ++++++ :whistle:
Omassa navassa ei ihmeitä ole tapahtunu, täti tuli ja meni ja nyt yritän tutkailla jos vaikka bongaisin oviksen. Lääkärin juttusille meinasin kuiteski mennä ku tuo kierto veny taas noin pitkäks ja nyt iski vielä menkkojen aikana järkky kipu oik. puolen munasarjoihin, ei ollu mitää normikipua mitä yleensä menkkojen aikana ollu. Jos vaikka pääsisin tarkempiin tutkimuksiin. Toiv. selviäis missä vika.. Ohhoh Tulihan tekstiä :snotty:
 
Revera Taloprojekti kaikkinensa on niin iso homma, että me ei haaveilla omakotitalosta. Ostettiin rivarista pätkä ja tää onkin hyvä, rauhallinen pääty. Piha on tosi iso. Meiän ei ainakaan kannattanut alkaa rakentamaan, kun ei varmaan oltas sitä kunnialla saatu päätökseen. Niin monet avioliitot hajoaa siinä rakennusrumbassa. Riippuu tietty siitäkin kuinka paljon pystytte/osaatte itse tehdä. Mun vanhemmat rakensi silloin kun meitä oli 4 suhteellisen pientä tenavaa jaloissa. Mutta mummu hoitikin meitä aika paljon. Kai se lapsi siinä joukon jatkona menee rakentaessa :D
 
Iltaa Ladies! :D

JenPen Tervetuloa! Mä olen 25 ja siippa on 29. :) yhdessä jo yli 7 vuotta... on se kai aikakin yrittää saada lapsi. :p

Duffy toivotaan että saatte sen asunnon! :) Meilläkin on rivitalokolmio pienellä pihalla enkä vaihda enää IKINÄ kerrostaloon!!! :heart: Pidän peukkuja että saatte kämpän! :D

HaLPelle mun piti jotain sanoa... mitähän se oli.... hitto kun mulla on hyvä muisti mutta niin lyhyt! :eek: Ainiin - toivotaan että ei täti tule... :saint:

Täällä kyseltiin miten kertoisi vanhemmille... no mä varmaan soitan ja kerron, ja sen jälkeen julkaisen sen blogissa. Eli sit kaikki sukulaiset yms tietää heti. Niin oon päättäny. Mut mulla on myös sellainen rintanappi, missä on INTELin logo mut siinä INTELin tilalla lukee BABY. Eli BABY INSIDE. :D Se on hauska. Sen mä pistän rintaani heti kun kaks viivaa pärähtää tikkuun. :)

Täti se vieläkin tiputtelee jotain, huomenna päästään ehkä jo sotaharjoituksiin. :saint:
 
Onneaaaaa Miraclelle! :flower: :flower: :flower: Ihana käänne.
Olin viikonlopun mökkeilemässä ja tänne on tullut sadoittain viestejä :) Mullakin kohta lähenee tätipäivät. Viiltelee yhtäkkisesti alavatsassa satunnaisesti ja vähän huono olo välillä. Rinnat normiturvoksissa tätiä enteillen.
 
Sompio Ukko on ammatiltaan talonrakentaja joten kyllä suurimmaksi osaksi se tekis sen itse. :) Mutta tosiaan, onhan niitä paljonkin ihmisiä jotka ovat perheellisinä rakentaneet. Kun vaan tulisi jotain tolkkua "peruselämä" -tilanteeseen. Helpottais kummasti omaa mieltä. Olen "lievästi" perfektionisti ja kaiken pitäisi olla kohdallaan ennen kuin muksu tulee, mutta kai se on niinkin, ettei elämää voi aina kontrolloida. Lapsetkin kun on lahja eikä niitä voi vaan tehdä silloin kun itseä huvittaa...
 
jenpen tervetuloa :heart:
Minä täällä 21 ja ukkeli 23 ja molemmat hommassa täysillä...

Mie oon ajatellu että ostetaan sellaiset hand-made mummila kyltit ja annan sen kun menee kertomaan :heart: voi kun se hetki koittaisi pian :)

nibbe etkös sie päivitelly jossai vaiheessa tuota pinoa?? mie vaan et jos osaisit vähä paremmin ko mie ja ettei nyt iha ilman listaa jäätäs :saint:
 
hitto mikä ilma, kävin koiraa pissittämässä, sataa vettä ja on kylmä, syksy on tullut :( revera mäkin olin tota mieltä vielä jokin aika sitten, mutta rupesin ajattelemaan, et mulla nyt vaki työpaikka, jos alan opiskelemaan, niin se on väh 3,5 vuotta ja siihen päälle että sais töitä ja vakipaikan, niin vois helposti mennä viiskin vuotta. ja mä haluisin saada lapsia alle kolmekymmpisenä. niin nyt on hyvä hetki, olisin lapsen/ lasten kanssa kotona ja alkaisin sitten opiskelee. opiskelijoiden lapsille tarhapaikka varma ja sitten olis koko loppuelämä aikaa opiskella ja tehdä töitä :)
 
toivova-84 Totta turiset. Minun koulutukseni vaan ovat juurikin tuosta syystä vain vuoden kestäviä. Ei minusta ole enää istumaan koulun penkille 4-5 vuodeksi! :p Tulisin hulluksi. En vaan osaa tehdä päätöksiä eikä oikein tunnu asiat asettuvan uomiinsa, aina tulee ikävä yllätys nurkan takaa. Muuten suhde kukoistaa ja vauvalle ois oikein sopiva aika. Nyk. työpaikassa en kyllä jaksais olla enää edes sitä 9kk:tta!! :eek:
 
Kiitti EM! Minäki toivon, että saadaan se asunto, siinä ois kunnon piha kun on päätyasunto =) joo en oo minäkään enää muuttamassa kerrostaloon.

JenPen kyseli vissiin ikä-jutuista. Minä oon 26 ja mies 37 ja yhdessä ollaan oltu 1,5v.

Jaaa tais olla puhetta omakotitalosta, no me ei aleta rakentamaan omaa ehkä ikinä. Nyt aateltiin se rivari löytää ja asua siinä ja sitten joskus jos huvittaa, jaksetaan niin ostetaan taloa, mut rakentamaan me ei aleta, piste :D

Hmm miksihän mulla ei ole tullu ovisvuotoa nyt juuri ollenkaan, edellisessä kierrossa tuli, mut mikähän kp se oli..ovistesti näytti tänään haaleampaa viivaa kuin kontrolliviiva, jospa se vahvistuis tässä parin päivän sisään.
 
revera mulla muuten myös sama fiilis nykyisestä työstä. onneks sain ylennyksen, että tulee vähän uusia haasteita niin jaksais tän ajan ennen vauvaa olla vielä siellä =) vauvakuumekin siellä lelujen ja lastenvaatteiden keskellä vaan pahenee :)
 
toivova-84 Joo ei toivoakaan koulun penkillä kirjaimellisesti istumisesta! Minullakin ois nyt siis edessä opparisoppari. :)
Mitenkä monella täällä on muuten elukoita? Oletteko jo ajatelleet tulevaa, miten eläin ja lapsi tulevat juttuun? Onko suunnitelmissa jotain erityistoimenpiteitä vauvan kotiutuessa? Minulla siis 2v. pöhlö belgityttö. :) Harrastetaan kaikenlaista ja sekin mietityttää miten aikaa on sitten koiralle kun on pieni vauva.
 
sitä mäkin vähän jännään, meillä 3-vuotias terrieri poju. tutut toi laitokselta vauvalle tuoksuvan liinan ja antoivat koiran sitä haistella, että olis tuttu haju. sitä meinasin kokeilla, jos ikinä sinne asti pääsee. meidän koira kyllä teki tuttavuutta kesällä miehen veljen tyttöön 7kk, eikä ollu kauhean kiinnostunut. mutta katsotaan mitä tapahtuu, ei niitä keskenään voi kuitenkaan jättää
 

Yhteistyössä