Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

JenPen, millasia oireita sulla on ollu.? mullakin jännä et ei mitään kipuiluita tai mitään ennen kun vasta just pari päivää ennen tätiä. ja nyt sitten on vaikka mitä, tai sit on vaan mielikuvituksen tuotetta :) kai mä vaan toivon niin kovasti raskautumista :ashamed:
 
JenPen! meillä oli vähän sama juttu että vauvanteko tuli puuntakaa. Minä siis 18 ja mieheni 24. :) Minulle tuli todella paha emätintulehdun enkä lääkärin kehoituksesta saanut käyttää nuvaringeja ja olin juuri vaihtanut pillereistä niihin. joten sit olimme kumi linjalla ja päätettiin että kun siitä lapsesta oli jo puhuttu niin miksei sen nyt voisi aluilleen laittaa. Uskomme siihen että ehkä sillä oli tarkoituksensa että se tulehdus tuli. :) Nyt sitten yritellää toista kertaa!
Ja yöperhonen Kaveri on saanu ainakin kotitesti.fi:n liuskatestillä plussa 2pv ennen kun menkat olis pitäny alkaa. et kyllä ne toimii! :)
 
babyb., sama juttu mulla... eli molemmilla jännät paikat.! :) aina sitä toivoo että ois tärpänny mutta turhan usein tulee sit kauhee pettymys ja putoo korkeelta ja kovaa :( mut koskaan ei saa antaa periks.! eikä se pienokainen sieltä tekemättä tule.... jos vaan makaa jalat ristissä niin sillon ei voi ees toivoa. nytkin mulla on ihan varmasti vaan mielikuvituksen tuottamia nää oireet.....
 
Millasia oireita sula on. Mulla on hireä nälkä koko ajan! ramppaan vesassa kohtuu usein et rakko ei aina tyhjene kunnolla. Nännit pikkusen kipeet,mut muuten rinnat ei. Salamimakkaran hajusta tulee yökki mut pesuaineet taasen tuoksuu musta mahtavan hyvältä!! :D ja väsyttää hirmuisesti...
 
baby butterfly Täytyy kyllä sanoa, että pettäminen on suhteen rikkeistä pahin. Kannattaa todella miettiä miten sellaiseen ihmiseen tulevaisuudessa luottaa, varsinkin kun on lapsia suunnitelmissa. Tämä siis vain minun mielipide. Ja kyllä meilläkin on rahahuolia. Vaan kyseessä "hieman" isompi summa eli ei teillä vielä sen suhteen hätiä. Mies on kertonut minulle tilanteestaan heti suhteen alussa joten en ole koskaan epäillyt häntä raha -tai pettämisasioissa.
miracle Kyllä siellä kaikki on vielä kohdallaan! Ei niitä oireita koko aikaa aina ole. ;) Saakos udella missä päin asustelet?
 
babyb., mulla kans tuo pesuaineen tuoksu on aivan ihana tuntemus... oon kaupassa töissä ja kävelen vähän väliä ihan tarkotuksella pesuaine hyllyn ohi ja tuoksuttelen niitä :) sit kans on nälkä koko ajan, tekis mieli napostella kaikkee ja sit ihan ruokaa. unettaa aivan tajuttomasti, tuntuu että voisin nukkua monta päivää putkeen. päikkärit otan jos vaan mahollista :) vessassa juoksen aivan jatkuvasti.. mua ei oikeestaan yökötä mikään. eilen oli ihme repäsy kipuja tai jtn vastaavaa... tuntu erittäin ilkeeltä. ja nännit kans kipeet, tosi herkät... muutenkin oon tosi herkkä, itkeä tihrustan vähän päästä.. vedän kauheita raivareita ja sit taas lepyn tosi nopeesti. HUOH... kumpa tää ei ois vaan kuviteltua.!
 
tervetuloa jenpen meillä mies ehdotti vauvan tekoa, mulla ollut kyllä kuume jo useamman vuoden, jännitti vain ryhtyä toimeen. mutta kun sitä hetken pohti ja asiasta keskusteltiin niin johan innostuin =) nyt niin että minä hössötän enemmän, mutta mies kyllä mukana ihan täysillä. ja minä oon 24 ja mies loppu vuodesta 29-
 
Tänään mietin sitä, et jos ja toivottavasti kun plussa tulee, ni miten siitä kertois kummanki porukoille (ne on niin läheisiä, et kerrotaan heti eikä ekankolmanneksen jälkeen).. tuli mieleen kaikenmaailman runoja ja kirjeitä sekä painettuja paitoja.. :D

Miten ootte ite ajatellu kertoo asiasta mummoille ja ukeille?
 
Miracle!!! Mielettömän paljon Onnea!!!
oon niin onnellinen sun puolesta. Ihan mullakin tuli täällä kyyneleet silmiin. Sit kun teet testin jossa näkyy hyvin viivat, ni laita se kuva tänne meille toivottamaan plussia iso pino!! +++++++++++++++++++++++ :heart: :heart: :heart:
 
Talvis toivotaan että olis mulla jo oviksen jälkeinen aika, mutta ollaan kyllä ihan varmuuden vuoksi viihdytty peittojen alla joka päivä ;)
HaLPe me ollaan mietitty että jos kohta tärppäis niin kerrottais mun vanhemmille marraskuun lopulla kun mun äidillä synttärit =) jotenkin jos korttiin laittais. haluisin kyllä kertoa heti, mutta mun äiti on toivonu lapsenlasta niin kauan ettei viitti sille kertoa kun vasta kun on varmaa, se sekoaa muuten :) miehen vanhemmista ei vielä tietoa.
 
Mä muutenki oon koko ajan kyyneleet silmissä. Heikki kovalainen ku seiso palkintopallilla ekaa kertaa ja suomen kansallislaulu soi nii meitsi täällä tippa linssis. Radiossa soi eilen Juha Tapion uus biisi, töissä kuulin sen ja taas kyyneleet esillä! yhtä itkua nykysin. Toiv johtuis jostain ihan muusta kun menkkojen oireista...
 
ah joo Tervetuloa Jenpen
täällä huitelee 21 vuotias vanha akka ja gubbe on 24.

toiseen galluun: kyllä aijon kertoa heti lähimmille, mutta fammot ja faffa ja mummut ja pappat saa odottaa vielä hetken :)
tosin äijän mummule ei miehen mukaan kannata kertoa, koska siihene i enää saa mitään yhteyttä :( jos se edes ava oven ja tunnista sisääntulijat, niin ei se enää muista mitä sille kertoo. mä oon ymmärtäny että se on muutenki huonona ja viimesiään vetelee :(
mä en oo sitä ite tavannu koskaan. seurustelun alku aikoina mies oli siellä käyny kattomassa jos se olis semmoses kunnossa että mut voi sinne viedä, mutta ei kuulemma ollu ees tunnistanu.
 
nibbler :LOL:

toivottavasti Terhi enteilisi plussaa :)

yöperhonen ei oo mitää juhlia tulossa..joulu seuraavaks..:)

toivova toi sekoaminen on kyllä meidän porukoillakin takuuvarma juttu, ku nekii on niin kovasti oottanu..ounou..perunkin ehkä sen, et kerron heti :D :p
 

Yhteistyössä