Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

toivova uskoisin, että sillon ku söit ne 6pv pillereitä, ni se tuhru ois ollu ihan niinku menkat, tyhjennysvuoto... se vaan on ollu niukkaa, ku söit vaa muutaman pillerin. eli nyt eläisit oviksen jälkeistä aikaa :) kyl se tulva sielt tulee myöhemmin, tai sitten jotain aivan muuta ;)
 
Hmph. mulla on joku ihme ongelma mun lämpöjen kanssa. Ne näyttää olevan edelleen 36,6 vaikka menkat on jo loppumaisillaan. Nojaa. ehkä se siitä vielä laskee takaisin. Tai sit mun lämpö on vaan muista syistä korkeella. Ei taida olla muutenkaan järkeä mitata tähän aikaan päivästä... :p

babyb toivtaan että noi oireet olis sitä itteään. Mut mullakin oli ekat kolme kiertoa NIIN varmat oireet ja aina sai pettyä. :( Ja sit mä luulen et mä loin itselleni niitä. (raskaana ollessa kuuluu olla paha olo: ai kun mulla on huono olo....)

Ja mä tiiän miltä toi valehtelu tuntuu... :hug: Meilläkin on ollut samantyylisistä asioista keskustelua, ja vaikka sanon et MIELUMMIN kerrot mikä on vialla oli se sitten mikä vaan kun VALEHTELET. Kait se nyt on viimeinkin oppinut luottamaan siihen, et mä en karkaa jos se kertoo totuuden mokistaan tms. Ei tosin, ei niitä mokia nyt muutamaan vuoteen oo ees tullu..

Jos kaikki velat pitäis maksaa pois ennen vauvaa niin huh! Mä en ikinä vois tehä lasta!! :LOL: Opintolainaa sen verran plakkarissa... ;)

JEE! täti tekee lähtöään!!!
 
ElinaMaria mars makuuhuoneen puolelle harjoittelemaan sit... ;)

juu noista laina-asioista, kyllä mäkin oon sitä mieltä että ennemmin kerrotaan huonot uutiset ku märehditää niitä yksin. mun miehel ei oo ku valtava asuntolaina :D mä hain just pankista opintolainaa, ja tarkoitus on pantata sen nostoa aina viimeiseen asti... ennemmin otan sen, ku luottokortin..
 
yöperhonen- en muista kuinka tuttuja liuskat sulle on, mutta haeppa kaupasta kertismukeja, joihin voit virtsata ja kastaa siellä, liuskojen käyttö huomattavasti helpompaa silloin B) kun on niin ohukainen tikku
 
JenPen
Mä haluaisin myös liittyä porukkaanne! =) Esikoista tosiaan toivotaan täälläkin, pillerit lopetettu 6.7. Nyt kp 25/28?.
Kierron pituudesta en ole varma, kun melkein 10 vuotta syönyt pillereitä... Perustan ton 28 päivän oletuksen siihen mitä kierto oli viime syksynä kun kokeilin kuparikierukkaa muutaman kuukauden ajan.

Minkä ikäisiä täällä muut kuumeilijat on? Itse olen 24 ja mies 26. Onko teillä miehet täysillä "projektissa" mukana? :)
 
( . ) voittekst kertoo mulle mistä vois johtua mun tissi/nännikipu. mulla alko melkeen heti menkkojen jälkeen aristelee nännien seutu vähän laajemmalta alueelta. melkein tunnen, kuinka kutittaa sieltä mistä maitoa sitten joskus tulee!! siis kutisee, kirvelee, polttaa, särkee, aristaa.. tätä on jatkunu jo viikon ja päivälläkin olin tossa sohvalla ilman paitaa ja rintsikoita, kun olin rasvannu bebanthenilla ja perusvoiteella tissit. :ashamed: ei oo kivaa.
 
JenPen moooi ja tervetuloa :wave: sulla onkin jännät päivät :) meillä on mies ihan täysillä mukana, mitään ylimääräistä hössötystä ei oo mut hoitaa hommansa ja välil herkistelee.. :) nimistä on keskusteltu ja sillee.. =) mies on 23 ja mä 20..
 
Talvis, en oo koskaan käyttäny.! sehän tässä vähän jännittääkin.. :ashamed: no mutta ehkä sitä sitten oppii kun kokeilee...

tervetuloa JenPen :flower: itse olen parikymppinen ja mies täyttää kohta 25 ja aivan täysillä on mukana jutussa... :) juttelee mun masuun ja silittelee päälle vauvaliimat ja vetää vielä tarrasukat mukaan.! kova kuumeilu on siis molemmilla meillä :)
 
mekin kovasti ollaan miehen kans nimistä keskusteltu ja tytön nimestä ainakin päästy sopuun. ei ollu vaikeuksia.! molemmilla niin samanlaiset ideat. pojan etunimikin ois jo mietitty mutta sit on vielä se toisen nimen mietiskely, mutta kerkeehän sen, sitten kun se on ajankohtasta :)
 
talvis sillä tavalla, et oon taas ihan takuulla paksuna! :D:p tunnistin tikuilla ja haluilla + muilla tuntemuksilla oviksen to eli kierto menee nyt sen lyhyemmän kaavan mukaan (onneksi)! Ja voih..tuli kyllä hyödynnettyä! ;) mites se sattu mulle just se maailman sexyin mies? ;) :p mites sun oviksen kanssa olikaan?
 
JenPen
Täällä onkin aktiivisia kirjottelijoita! Kiitoksia tervetulotoivotuksista =)

Meillä taas niin, että itse en ole koskaan mitään vauvakuumetta potenut tai ajatellut koskaan haluavani lapsia, mutta oikean miehen löytämisen myötä (tai iän...) alkanut mullakin kuume nousta. Mies puhunut alusta saakka vauvan yrittämisestä ja nyt sitten vihdoin ollaan tositoimissa! Ja tosiaan jännät päivät menossa... Miljoonaa eri raskausoiretta mielestäni löytyy, mutta ovulaation ajankohdasta (pari viikkoa jo) alkaen ollut menkkakipuja koko ajan päivittäin, vaikka yleensä vasta samana päivänä kun menkat alkavat.

Miraclelle onnea! :flower:
 

Yhteistyössä