Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

miracle joo munkin on ollu aika vaikea tätä sulattaa, mutta onneks on muuten niin ihana mies ja ryhditäytynyt kauheasti =) kyllä mä tahdon kovasti uskoa että ne asiat on selviämässä nyt, kun olen aika selväksi tehnyt että en aio sietää valehtelua. ja se lupas että asiat on hoidossa, se loppu velka summa oli enään alle pari sataa euroa, että kyllä se selvästi on niitä maksanut =) en viitsi sitä siitä kauheasti kuulustella kun se velka sai alkunsa aika ikävistä asioista, jotka ei ollu edes sen syytä :(
 
Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3





3.8.2008



Minnie-.....................kp 41/30-33..............................(tjottailee)
Emiliana.................. kp 33/28-33....................................... yk 4
Noomi- .....................kp 33/22-26........................................yk 1
Sannya.................. kp 31/??...............................................yk 1



DeviLiah...................kp 27/25............................................ yk 2
Louvre...................kp 27/32-35...........................................yk 5
Kada75..................kp 27/26-29..........................................yk 4
kiharapää............... kp 27/32-35.......................................yk 11
Siniviuhka............... kp 26/26-29.........................................yk 6
Piglet...................... kp 26/27-.................................(taustailee)
Kuumeilija............... kp 25/26-41.........................................yk 6
mulmul.................... kp 23/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 23/28.............................................yk 2
Humu82...................kp 21/27-33............................yk 1(yht. yk4)



Laala...................... kp 20/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 20/23-25........................................yk 6
nibbler.................... kp 19/28...............................................yk 14
Ouska......................kp 19/28-??...........................................yk 5
Terhi82....................kp 19/28..............................yk 3(km jälkee)
Hemuli1981.............kp 18/28-38..........................................yk 3
Veena......................kp 18/24-28........................................yk 15
Duffy........................kp 17/34...............................................yk 4
kaz..........................kp 15/??.................................................yk1
HaLPe......................kp 14/24-27..........................................yk 6
kossuvishy...............kp 14/26...............................................yk 7
Talvis.......................kp 14/30-31(-43)..................................yk 4
Nera-85....................kp 13/28-35.........................................yk 4
Lumikeiju.................kp 12/28- ...........................................yk 4
TinyAngel.................kp 11/29-30.........................................yk 5
Santtuli...................kp 12/27-57..........................................yk 4



Kauris-82.................kp 10/30..............................................yk 5
Sompio.....................kp 9/31..............................................yk 2
tyty86......................kp 8/30-35..........................................yk 6
johanna83...............kp 7/32-40..........................................yk 5
ElinaMaria...............kp 6/28.................................................yk 7
Marshmallow............kp 5/23-26..........................................yk 2
Miss Mindy................kp 5/33-35..........................................yk 2
Rva B.......................kp 4/33-41........................................yk 16
Finu.........................kp?/??........................................ .........yk 1
Jouskari-82................................................................ .........yk 11
toivova-84................................................................. .........yk 1




HAAMUJENGI:

miracle..................kp 30/26...............yk 4 (yk 7)



Taustailee:
vinka........................Kuumeilee
Alisa84.....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta
Pantalaimon.............Taustailee ja yritystä on?
Louvre......................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
Daadeli.....................tjottailee
Sun Rise..................tjottailee, yk2
Dooris85................. jättää ehkäisyn piakkoin
kukkaiskeiju..............tjottailee
revera........................kuumeilee, pillerit vielä käytössä
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
Nanniina


PLUSSANNEET:




Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
Linna
Suunnistaja..............yk 4...........kp 32/26-28
outsa5......................yk 5............. kp 34/33
JJ-t............................yk?

keskiarvo 4,40 (185/42)
 
toivova-84 Mies sanoi että "kun ei halunnut omaa taakkaansa kaataa mun niskaan" Mielummin tuen ja autan parhaani mukaan kun se että mulle valehdellaan! Kuinka koskaan voin luottaa toiseen jos se valehtelee... Ja tänään juuri sen asian takia anoppi tokaisi "teille lapsi tähän vaiheeseen olis niin huono juttu kun ette todellakaan oo valmiita"... Niiin no minä olin laskenut kaiken sen varaan että ei ole mitän huolia.
 
babyb samat selitykset meilläkin, miksi ne ei tajuu että kun kerran ollaan yhdessä niin huoletkin pitäis olla yhteisiä :( älä siitä anopista välitä, kai ne miehetkin ryhdistäytyy kun tajuuvat että ovat isäksi tulossa :) mitä jos juttelisitte kunnolla ja kysyt että miten se on aikonut maksaa, kuin paljon kuukaudessa ja teet sekväksi että olet paikalla, mutta miehes on otettava vastuu ja hoidettava asia nyt!! mä ainakin sanoin että ymmärrän kyllä että niin on käyny, mutta asian voi korjata ja sitten ei tarvii enää asiasta huolehtia. kyllä se siitä lähtee, kun vielä vähän jaksaa :hug:
 
MM, no mie aina copy pasteen sen listan tähän kirjotusosioon ja hyvin oon saana siten sen aina päivitettyy =) Toki siin o vaara et menee iha sekasi mitä on päivittäny ja mitä ei, mut kyl siihe tottuu. Ja helpommaks oon sen siten huomannu :)

Ja jos odotuspuolel ois ees puolet yhtä vilkasta ko tääl ni oisin koko aja siel.. mut ko ei :ashamed:
 
Meillä ollut kerran pettämistäkin ja siitä on vuosi. Mies meni ja teki ja nyt sitten valehtelee tästä asiasta... Miten helvetissä voi luottaa siihen kun se valehtelee asioista. ja nyt sano että tuo velka asia oli sellanen valkoinen valhe etei kertonut mulle mutta tarkoitti hyvää.. Kun Eletään yhdessä ja asutaan yhdessä niin mullekin KUULUU kaikki asiat jotka ovat sen ja sille asiat jotka ovat mun... :ashamed:

Nyt vaan pelottaa se vauvan tulevaisuus... :( Kaiken piti olla niin hyvin ja rahaa laitetaan vauvalle sästöön ja sit pitäis 1500 heittää "pois". Lähetin miehelle viestin että onko nyt stten pettänytkin kun valhetelee kerran tostakin asiasta. Takaisin tuli viesti että "En, En ikinä enää voisi, en aio enkä pystyisikään" vastasin takaisin. "Milläs tohon nyt sit luottaa? huomaatko? älä valehtele niin saisit ehkä joskus sen luottamuksenkin kohilleen".

Mä en SIEDÄ valehtelua. mulle ei tarttee pajunköyttä syöttää. Mies sen kyllä tietää ja saa tulla huomaamaankin nyt tänään. |O :x
 
toivova minähän käskin sen soitamaan velkaneuvojalle HETI maanantaina ja sopimaan kuinka paljon maksaa ja miten ja kuinka usein. Minä kun tienaan enempi tällä hetkellä niin mielessä käv että maksan itse osan siitä ja mies maksaa mulle takaisin kunhan nyt saa sen velan alta pois. Mutta asia ei ole milläänlailla mun asiani ja jos on vielä valehdellutkin siitä typeränä niin hoitakoon itse. Ei ole mun asiani paapoa aikuista miestä. Miehet vaan EI tajua!

Meillä mies oli kans ensinhirveen innoissaan tosta vauva jutusta mutta sitten eilen kunmietin nimiä ja luin vauva lehtee niin oli kauheen turhautuneen oloinen ja saoi että "turhaa siitä on nyt hössöttää, sit ku se on varmaa niin sitte voidaan" Onneksi on yksi ihana kaveri millä on jo poika, mutta haaveilee pikkukakkosesta niin hänen kanssa voidaan yhdessä höösäillä. :)
 
babyb no höh, meillä ei onneks pelkoa pettämisestä, sanoin sille joskus että on ihan vapaa tekemään mitä haluaa, en kiellä, mutta ei sitten tarvii ihmetellä jos ei kotiin pääse :| valinta ihan vapaa. mutta ei mun kyllä ole koskaan siitä asiasta tarvinnut sitä epäillä. jos saan pienen vinkin antaa, niin nyt puhutte kaikki asiat selviksi, pakotat sen puhumaan. jos se sanoo ettei oo pettänyt niin koita uskoa se, tai anna sen luulla että uskot :kieh: kun omasta kokemuksesta voin sanoa että jos toinen koko ajan syyttää pettämisestä, niin tulee sellanen olo et, jos se kuitenkin niin uskoo, niin miksei? onpahan sitte jotain perusteita puheilleen. toivottavasti saatte asiat puhuttua, kun yleensä kyseessä on kuitenkin väärinymmärrys puoleen jos toiseenkin :hug: tai ainakin meillä moni erimielisyys on selvinny kun on puhuttu ja tajuttu että molemmat tarkoittaa ja tahtoo samaa, on vaan ollu vaikea kertoa mitä tarkoittaa.
 
MC siis hä.. eli teen näin: maalaan koko tuon etusivun pinon siniseks kuvien kanssa ja painan kopioi sit menen tuohon kirjoituslaatikkoon ja painan liitä, siihe tulloo teksti muttei kuvia, yritin uudestaan nii ei :eek: oonksmie iha palikka :$
 
meilläkin mies innoissaan vauva-asiasta, mutta ei jaksa mun hössötyksestä aina innostua =) sano että sille se on todellisempaa sitten kun konkreettisesti jotain nähtävää. ei niillä kai samanlailla nää vaistot pelaa? mutta kyllä se välillä on niin ihana kun miettii että sitten kun meillä on se vauva niin... :)
 
Miss Mindy, siis ne kuvat näkkyy siin eka kirjotuksena tietty, vai mitä sie tarkoitat?

Ny minnuu pelottaa!! :'( :eek: |O tulleekoha mulle km saman tien tms.. Ei tunnu yhtää raskautuneelta, vaan tuli semmonen menkka olo. Ja kävin isommal asial just veskis ni tul semmosta vaaleenpunasta roipetta tuolt :eek: Ei taho taas!!! :ashamed:
 
miracle valitettavasti aina kaikki ei ole itsestä kiinni, mun mies kyllä muuten aivan ihana, enkä muita haluis, joutunut vaan sotkeutumaan asiaan sukunsa kautta :( ja hei älä sinä nyt murehdi, kyllä siellä kaikki kunnossa on, ei kai se koko aikaa tunnukaan. ihan varmasti siellä hyvin voidaan ja ehdit vielä moneen kertaan toivomaan että, ei koko aikaa tuntuis :hug:
 
MC Voi rakas, älä pelkää ennen kun on aihetta! tiedät itsekki alkuraskaudessa voi tulla vuotoa. Kyllä se pieni siellä matkassa pysyy! ja sanoit pari päivää sitten ettei sulla oo raskautunu olo, pieni on niin aluillaan vielä että ei ihmekkää jos ei vielä hirveesti mitää tuntemuksia ole! :hug: mietitään tuota koha on parempi mieli siis tuota kopsausta!!
 

Yhteistyössä