Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

:heart: :heart: :heart: se täti sit kuitenki säikähti sitä sotaa :heart: :heart: nyt sille mini miraclelle hirmuisesti tarriksia ja liimaa ja teippiä matkaan...

Mie oon NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiN onnellinen siun puolesta

nyt tytöt ihan uudenlaisella tarmolla eteenpäin ja mirkun perässä plussataan
 
Voi kiitos Mindy!! :heart: Miekii oon iha mielettömän onnellinen! Ei jaksa pelätä, se tapahtuu mikä on tapahtuakseen joten ny täytyy vain nauttia!! Johan mul alko jo tuntuunkin, et ei enää... Miehellekii puhelin, et en mie jaksa enää yrittää...

Mut mul on onneks ain vaa välil huonoi hetkii, sit sitä aina jostai kummasta energiaa löytyy :heart: Miul ko on iha hirmu isot energiavarastot ja ilonen mieli :D Sil pääsee jo likat pitkälle! Ny vaa tuutte miun perässä odottajiin ja sit ollaan onnellisia kaikki yhessä!! :heart: :heart:
 
Oikea asenne, kyllä mie uskon että näin oli tarkoitettu ja että tämä on kohtalon häälahja teille :heart: mie lähden nyt nukkuu mutta elä si eunohda meitä :heart: ja mie otan tuon saman sodan käyttöön enskierrossakii :heart: voi vitsi että voi olla onnellinen toisen puolesta :heart: :heart: :heart: :heart:
 
MissMindy, hyvältä tuntuu ku jotkut on vilpittömästi onnellisia miu puolesta :heart: Toki siis suurin osa teist on ollu =) Hitsit ko vilkastuis toi odottajapuoli ni ei tarvis tääl luumuilla... Mut kyl mie sinne viel kokonaa siirryn :heart:

Plussa-aaltoa toivon tähän pinoon ja suuren suuuuren plussapuhurin lähetän teidän kaikkien luo!! ++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Tulkaakin perässä! Ja pian!! B)
 
on hieno :) ja kyllä muuten voi! oon taas menossa iltavuoroonja yks meijän asiakkaista on ollu ihan kauheen rasittava! |O

heh hee miehen kaveri ei uskaltanu tulla meille eilen yhentoista aikaan, ku se pelkäs että mä oon vihanen ku ne tuli kännissä :D semmonen kuva niillä on musta että mä seison aamutakkisillani, paplarit päässä ja kaulin kädessä kelloa katsoen odottaen miestä kotiin :D

mut mä sanoin miehelle että antaa niitten luulla niin. ainakaan ei rupee ravaamaan meillä joka saakutan viikonloppuyö.

kuulkaas leidit jos me ei oltaskaa enää täällä enskierrossa?
pitäs antaa tilaa uusille, muuten me ei kaikki mahuta :)
 
Uusi pino tullut ja ekana saa lukea hyviä uutisia... =)

Onnea miracle hurjan paljon plussasta ja nyt paljon tarriksia ja vauvaliima matkalle :flower: :heart:
Nyt mullakin on toivoa raskautua vielä tämän vuoden puolella tuon km:n jälkeen.
 
nibbler sovitaan niin! :D Nyt on viimeinen kierto tässä pinossa! :p Seuraavaksi ollaan tuolla odottajien puolella. Sovittu! :LOL:

Talvis :hug: kyllä se siitä! Voi olla että ottaa aikansa ennen ku saat kropan toimimaan, mut sit ku saat nii varmasti tulee plussa!

Mie: voi kun täti tänään lähtisi pois!!! toivotaan....
En oo pitkään aikaan toivotellu nii nyt tähän väliin: PLUSSATUULIA!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Nibbler, ihan totta! Mäkin voisin paikkani jollekin luovuttaa :D

Meillä oli kerran miehen kaverit iltamyöhällä pelaamassa guitar heroa kun tulin töistä joskus 10 jälkeen...ne ajatteli että niiden pitää kai häippästä. Mä vaan sanoin että eikä tarvi, mä soitin yhden kerran niiden kanssa, päihitin tietysti kaikki ja sanoin että voitte yrittää rikko ton enkan, mä meen nukkumaan :LOL:
Miehellä aika harvoin käy kavereita täällä niin mä ihan tykkään että ne käy.
 
Kukkaiskeiju Minut on vihitty Sompion luonnonpuistossa, niin siitä tuo minun nimimerkki juontaa.
ElinaMaria, Nibber, Kukkaiskeiju ja oliko vielä muita... Mä voisin kanssa paikkani luovuttaa jo heti alkuun tästä pinosta. Olisi niin kiva olla tuolla odottajien puolella :D
 
voi mirkku.. oon täällä ihan tippa linssissä sun uutisestas.! aivan mahtavaa.! hurjan paljon onnea :heart: :heart: niinhän me sanottiin että se plussa sieltä tulee ja tulihan se :) voi että, oon ihan hepakassa täällä.! onnea vielä kerran, ja miehelles kans.! paaaaaljon vauvaliimaa ja tarrasukkia.!!!

ON: mulla ihan hassut tuntemukset... hirveen huono olo koko ajan ja väsyttää... voisin nukkua koko ajan.! ja vessassakin pitää laukata koko ajan. jopa yöllä.. mistähän johtuu :eek:
 

Yhteistyössä